自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6771


41#
發表於 12-4-25 14:39 |只看該作者

引用:請工人LAW!+咁鐘意叫人做家務!

原帖由 Ocean11 於 12-04-25 發表
請工人LAW! 咁鐘意叫人做家務!
係娶工人先o岩.....




琥珀宮

積分: 156820

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


42#
發表於 12-4-25 14:40 |只看該作者
佢而家係許留山打工....儲緊錢比個未來新抱返鄉下起屋~
順便養埋女家家人

好偉大~~


象牙宮

積分: 216490


43#
發表於 12-4-25 14:41 |只看該作者
回覆 chanc9_929 的帖子

咁你又扮講電話話:d big 6冇鬼用.又吾識英文又被人叫北菇


男爵府

積分: 6771


44#
發表於 12-4-25 14:41 |只看該作者

引用:回佢一句:我就話做人對得住天地良心唔係死

原帖由 ching070707 於 12-04-25 發表
回佢一句:
我就話做人對得住天地良心
唔係死個時,無人送終,,伯友,,><
唔關事, 如果佢個仔娶B6, 佢有遺產咪有人送終囉! 分分鐘望佢早o的o添呀.....



點評

ching070707  做得許X山既阿姐仔,我念無几百萬係身掛??  發表於 12-4-25 14:42


大宅

積分: 2725


45#
發表於 12-4-25 14:44 |只看該作者
本帖最後由 FUJI 於 12-4-25 16:41 編輯
chanc9_929 發表於 12-4-25 14:24
識煮都要煮得好食先得o既.... 我奶奶煮o左幾十年飯, 咪又係咁..... 反而我平時唔煮, 試 ...

我覺得如果肯用心去煮, 假以時日幾蠢既人都會煮得好食! 係有D人貪快, 求求其其, 省略左好多功夫( 工序), 煮出來都唔方好食! 我都係結左婚先學煮飯, 老公都有讚過!
如果一個人煮左幾十年都唔好食, 佢真係要檢討吓自己煮飯既態度!


男爵府

積分: 6771


46#
發表於 12-4-25 14:53 |只看該作者
回覆點評:
ching070707 做得許X山既阿姐仔,我念無几百萬係身掛?? 發表於 7 分鐘前

唔好睇小呢o的亞姐.... 佢o地可能炒下股, 炒下樓咁已經搵唔少! 我試過在另一間舖聽另一個亞姐(仲細間過許x山)同地產講電話: "我要返工o架! 你叫個租客要睇舖, 就等我放工先啦! 唔租咪由得佢囉, 我又唔係等佢o的租開飯...."


禁止訪問

積分: 30006


47#
發表於 12-4-25 14:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


48#
發表於 12-4-25 14:58 |只看該作者
回覆 chanc9_929 的帖子

痴膠線, 番大6囉.......笨.


伯爵府

積分: 19437


49#
發表於 12-4-25 15:00 |只看該作者
chanc9_929 發表於 12-4-25 14:39
係娶工人先o岩.....

HAHHA... 我真係擔心佢個仔英文唔得同個工人溝通唔到, 賓賓唔知佢講乜!


男爵府

積分: 6771


50#
發表於 12-4-25 15:02 |只看該作者

引用:Quote:chanc9_929+發表於+12-4-25+14:39+係

原帖由 Ocean11 於 12-04-25 發表
HAHHA... 我真係擔心佢個仔英文唔得同個工人溝通唔到, 賓賓唔知佢講乜!
唔緊要啦, 賓賓最另"Yes sir"




水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


51#
發表於 12-4-25 15:07 |只看該作者
多餘既,我的志願唔糸做“家務助理”呀,大姑!
不知所謂的乙陸!!!


別墅

積分: 719

畀面勳章


52#
發表於 12-4-25 15:09 |只看該作者
一枝杆打死一船人


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


53#
發表於 12-4-25 15:11 |只看該作者
佢有用咪得囉, 第時娶個b6新抱, 做死奶奶架!!


子爵府

積分: 13219

開心吸收勳章 分享愛 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 12-4-25 15:47 |只看該作者
香港女人梗係無鬼用啦! 因為香港女人唔係俾"鬼"用㗎!!! b6女人就真係"無义用"啦!!!

:;pppp:


珍珠宮

積分: 42541


55#
發表於 12-4-25 16:01 |只看該作者
我全職湊女,又識煮飯、煲湯、做家務。我是香港土生土長,奶奶都話我冇用。

點解?因為奶奶係B6人囉,佢當然覺得B6人好過hk 人啦!


禁止訪問

積分: 10980


56#
發表於 12-4-25 16:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30221


57#
發表於 12-4-25 16:18 |只看該作者

引用:我都祝願嗰個吖姐,娶個B6新抱,等佢受下。

原帖由 Jessicalws 於 12-04-25 發表
我都祝願嗰個吖姐,娶個B6新抱,等佢受下。。。
哈哈有排歎啦!




男爵府

積分: 6771


58#
發表於 12-4-25 16:53 |只看該作者
Minnie2010 發表於 12-4-25 16:01
我全職湊女,又識煮飯、煲湯、做家務。我是香港土生土長,奶奶都話我冇用。

點解?因為奶奶係B6 ...
佢可能就係嫌你唔出去賺錢, o係屋企搶佢o的o野做呀......


男爵府

積分: 6771


59#
發表於 12-4-25 16:54 |只看該作者
colorfashion 發表於 12-4-25 16:08
o下乜, 識做家務, 又識煮飯, 勤力, = 好有用??
唔識做家務, 唔識煮飯, 懶到出汁 = 冇用??
咁識做家務, 又 ...
好明顯有問題o既係佢個腦啦..... 同邏輯無關~


水晶宮

積分: 68140

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


60#
發表於 12-4-25 16:55 |只看該作者

回覆:香港女人無鬼用






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo