跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2531

好媽媽勳章


41#
發表於 12-5-11 22:36 |只看該作者
我今日問左佢話要足一個月通知,我再問下先


男爵府

積分: 6714


42#
發表於 12-5-12 08:29 |只看該作者
小朋友返N班係會病多左, 我估返間間幼稚園都會。至於停課,我估教育局有指引,同埋要要匯報。SO FAR班主任都好好,不時打電話通知家長,及學校進行的清潔措施。學校門口亦有老師探熱,發燒應不可能上課。其實最緊要係小朋友抵抗力好,會無咁易比人傳染。


大宅

積分: 4954

牛年勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


43#
發表於 12-5-14 11:17 |只看該作者
唉!避無可避,好不幸小女中佐。
上次爆發有33個,尼次到上星期都有14個,依家小女中,證明重陸續有來啦。陰功!


複式洋房

積分: 266


44#
發表於 12-5-14 12:38 |只看該作者
回覆 koko 的帖子

我個女都中左, 8號開始流鼻水, 10號發燒, 11號就無燒了, 12號確診手足口.
岩岩打番學校, 佢地話只有2個學生未好番. 其餘的都番晒學了.

我女番全日班, 中o既機會比較大..... 再加上轉左全日班後唔夠訓.....抵抗力差左.....

希望亞女快d好番la~


複式洋房

積分: 413


45#
發表於 12-5-14 12:48 |只看該作者
回覆 babycei 的帖子

我個囡讀TSW N1c, 是同班嗎? 好想溝過下!pls add my fb: [email protected]


男爵府

積分: 9576

牛年勳章


46#
發表於 12-5-14 13:20 |只看該作者
本帖最後由 babycei 於 12-5-14 13:26 編輯
EmilyMathis 發表於 12-5-14 12:48
回覆 babycei 的帖子

我個囡讀TSW N1c, 是同班嗎? 好想溝過下!pls add my fb:

係同班,同學仔好。我係facebook search唔到。


別墅

積分: 815


47#
發表於 12-5-14 13:49 |只看該作者
回覆 babycei 的帖子

Hi, 我個囡都係 tsw NIC!! 我係facebook 都search唔到呀!!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/9m6up8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 1468


48#
發表於 12-5-14 14:02 |只看該作者

回覆:如果幼稚園成日都有手足口病爆發,會唔會考慮退學?

今年已經爆發左兩次手足口病,都唔知俾唔俾阿囡讀,但又交左留位費同書簿費,唉!




大宅

積分: 1153


49#
發表於 12-5-14 14:09 |只看該作者

回覆:如果幼稚園成日都有手足口病爆發,會唔會考慮退學?

請問係咪YL & TSW 2間都有手足口病呀?




男爵府

積分: 9576

牛年勳章


50#
發表於 12-5-14 14:27 |只看該作者
lindagood 發表於 12-5-14 13:49
回覆 babycei 的帖子

Hi, 我個囡都係 tsw NIC!! 我係facebook 都search唔到呀!!

hi, 同學仔。


珍珠宮

積分: 30295


51#
發表於 12-5-14 20:13 |只看該作者
audi228 發表於 12-5-14 14:09
請問係咪YL & TSW 2間都有手足口病呀?
睇黎應該係啦, 之前報紙有講話係元朗英藝, 而家又有媽咪報料tsw都有!
我都係聽日打電話去德怡問下仲有冇位比我個女下年初插班啦!
本來我都諗住bb返n班一定會病架啦, 但係見大家的仔女情況, 似乎學校的衛生, 處理手法真係麻麻地.....
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


別墅

積分: 923


52#
發表於 12-5-14 21:40 |只看該作者

回覆:小寶貝兒 的帖子

本來諗住今個月交左學費照返埋佢,點知我個仔又中左腸病毒(e生話都係手足口之類),係第3次啦,有無搞錯,跟本由3月到而家無斷過尾,決定以後都唔返啦。



點評

milktealai  中三次????? 辛苦阿仔  發表於 12-5-15 20:55
koko  禾都唔返la,怕怕。  發表於 12-5-15 09:15


大宅

積分: 4196


53#
發表於 12-5-14 23:27 |只看該作者
回覆 逍遙派 的帖子

is your child in TSW or Yuen Long? It is really horrible to hear that your child got 3 times?


別墅

積分: 923


54#
發表於 12-5-15 00:06 |只看該作者

回覆:hinxmama 的帖子

Yuen Long




水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


55#
發表於 12-5-15 13:33 |只看該作者

回覆 回覆:大粉豬的帖子

我估到係哪間拉!手足囗病好正常!但行政問題較大




珍珠宮

積分: 30295


56#
發表於 12-5-15 14:36 |只看該作者
逍遙派 發表於 12-5-14 21:40
本來諗住今個月交左學費照返埋佢,點知我個仔又中左腸病毒(e生話都係手足口之類),係第3次啦,有無搞錯, ...
3次???? 真係有冇搞錯!!!
我尋晚都同老公講, 雖然返得n班就預左, 但都唔係咁樣病法架.......
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


別墅

積分: 923


57#
發表於 12-5-16 22:41 |只看該作者

回覆:小寶貝兒 的帖子

唔係咁講,間學校好似疫區咁,處理唔到高度傳染既手足口病,唔係講少手足口既併發症都可以好嚴重,無聽過其他學校有咁惡劣既情況,早走早著。我地去in德怡,老師話佢地一單手足口都無,我又有同個家長吹水,佢話只係舊年年尾有二單腸病毒,放完聖誕後就無晒。聽完之後我都好放心比小朋友8月返學。




大宅

積分: 4196


58#
發表於 12-5-16 22:56 |只看該作者
聽D家長講退學要一個月通知, 否則學校有權追你幾個月乜乜費。


珍珠宮

積分: 30295


59#
發表於 12-5-17 10:48 |只看該作者
逍遙派 發表於 12-5-16 22:41
唔係咁講,間學校好似疫區咁,處理唔到高度傳染既手足口病,唔係講少手足口既併發症都可以好嚴重,無聽過其 ...
YES! 我同老公都係咁既意思, 其實呢D病毒應該來得快去得快, 只要停課幾日, 應該已經好好多架啦~
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


大宅

積分: 1066


60#
發表於 12-5-17 10:57 |只看該作者

回覆:如果幼稚園成日都有手足口病爆發,會唔會考慮退學?

學校一定要多次大清洗冷氣才可控制,你們有否問學校有否做過,起碼keep 住洗一個月。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo