美容扮靚

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   15


伯爵府

積分: 18815

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 親子達人勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


41#
發表於 12-5-4 21:14 |只看該作者

回覆:香香公主 的帖子

我想可以快的退去色斑,我咪早晚茶




翡翠宮

積分: 78964


42#
發表於 12-5-5 03:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DammiMa+於+12-05-03+發表我

原帖由 香香公主 於 12-05-04 發表
到底係早晚搽定只係夜晚搽一次?
售貨員叫夜晚一次,個樽寫可以早晚各一次,我就早晚都搽朝早搽兩層50度防曬



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 78964


43#
發表於 12-5-5 08:17 |只看該作者

引用:買了的jm+可以pm我嗎?+我想明天去買呀! 收

原帖由 皇后駕到 於 12-05-04 發表
買了的jm 可以pm我嗎? 我想明天去買呀!

收信用卡嗎?
如果地鐵交收就只收現金



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 78964


44#
發表於 12-5-5 08:28 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

好似將分散嘅斑集中成幾撻大塊咁?
myphoto.jpg



點評

MaMa2008  係咪啲色tun緊上嚟? 我冇咁多斑,我係搽咗之後慢慢淡, 但我只係夜晚搽一次  發表於 12-5-5 18:25

世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 78964


45#
發表於 12-5-5 08:31 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

好似將本來分散開嘅斑積聚成幾撻大塊咁?(不過搽咗bb cream)
myphoto.jpg



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


伯爵府

積分: 15325


46#
發表於 12-5-5 09:33 |只看該作者
如果做完激光 KEEP住查 係唔係就可以KEEP好耐唔會生返D斑出來?
開開心心又一天


翡翠宮

積分: 78964


47#
發表於 12-5-5 09:33 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

好似將本來分散開嘅斑積聚成幾撻大塊咁?仲驚嚇過之前!
myphoto.jpg



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


48#
發表於 12-5-5 11:41 |只看該作者
係咪好似仲差左咁0既?


翡翠宮

積分: 78964


49#
發表於 12-5-5 12:52 |只看該作者
我都覺
世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 78964


50#
發表於 12-5-6 23:33 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

繼續跟進…
myphoto.jpg



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


別墅

積分: 626


51#
發表於 12-5-6 23:36 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

好似有d成果喎




翡翠宮

積分: 78964


52#
發表於 12-5-7 00:02 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

真嘅?



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


大宅

積分: 4737


53#
發表於 12-5-7 13:58 |只看該作者

引用:繼續跟進…

原帖由 carng.ng 於 12-05-06 發表
繼續跟進…
淡佐好多吖,我琴晚開始用,希望有效




複式洋房

積分: 306


54#
發表於 12-5-7 19:35 |只看該作者
carng.ng 發表於 12-5-5 09:33
好似將本來分散開嘅斑積聚成幾撻大塊咁?仲驚嚇過之前!
我都是揸3天,是早晚揸同你咁情形差不多,現在我已经停左.

點評

MaMa2008  我搽咗個幾禮拜先淡ga, 不過我又冇一達達喎, 你有冇打返去問去呀?  發表於 12-5-8 00:37


子爵府

積分: 14008

陪月勳章


55#
發表於 12-5-8 00:36 |只看該作者
最後嗰張好似淡咗喎, 但點解有啲黃色點點?(相機問題?)
今朝開咗個post, 睇咗一次, 呀女瞓哂覺想開嚟睇吓, 點知去咗待查, 最好認真咁查, 唔好掉埋一邊就算呀!!!!!!!!!!!
我未必會睇返哂d forum, 你哋可以pm我


珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


56#
發表於 12-5-8 04:29 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~






翡翠宮

積分: 78964


57#
發表於 12-5-8 12:17 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

Keep going...
myphoto.jpg



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 78964


58#
發表於 12-5-8 12:18 |只看該作者

引用:Quote:阿藍+發表於+12-4-30+18:54+請問各媽

原帖由 PHOEBEANN 於 12-05-07 發表
pls pm to me, thanks
Ok same price as mine



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 78964


59#
發表於 12-5-8 12:19 |只看該作者

引用:最後嗰張好似淡咗喎,+但點解有啲黃色點點?(

原帖由 MaMa2008 於 12-05-08 發表
最後嗰張好似淡咗喎, 但點解有啲黃色點點?(相機問題?)
唔知呢,影咗好多張都係咁



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 78964


60#
發表於 12-5-8 12:20 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

P.s. 我停咗兩日今朝先搽番



世上已無安樂土,人人以傷人為樂

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo