自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   9


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


41#
發表於 12-5-14 12:20 |只看該作者
一個月通知期....叫佢搬啦! 一陣佢整爛晒你d野仲衰呀!

點評

chloey888  我都驚佢整爛d野.....mouth:  發表於 12-5-14 12:58


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


42#
發表於 12-5-14 12:20 |只看該作者
本帖最後由 雪菜肉c 於 12-5-14 12:22 編輯

無簽約, 有無口頭承諾佢租比佢幾耐?

如果無, 我真係賠一個月錢比佢走.

仲會而家間屋整到成地頭髮, 廁所又唔洗, 不過自己用個廁所就開始鎖門, 等佢無得入. (咪當係公司,要拎toilet key 去toilet 一樣).

我會叫人係佢last day 要走果日, 當佢面換鎖,如果佢有破壞性行為, 即刻報蘑.

再加個針孔擺係廳, 偷影佢係走果日係咩情況, 到時有咩破壞, 叫佢賠返.

我真係唔怕佢會再顛, 因為佢而家已經夠哂顛.


點評

jocat102  呢個方法ok wor!!  發表於 12-5-14 13:01
chloey888  無簽約, 但之前口頭話租期一年......  發表於 12-5-14 12:44


琥珀宮

積分: 156804

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


43#
發表於 12-5-14 12:21 |只看該作者
捉蟲入屋...
唉..踢佢走啦..仲要BANG BANG聲個隻~~


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


44#
發表於 12-5-14 12:26 |只看該作者
你有包清潔嗎? 冇你駛鬼理佢咁多, 唔鍾意咪搬囉...

點評

chloey888  仲話: 我屋企無甲甴......  發表於 12-5-14 12:50
chloey888  佢之前仲投訴我話: 你明知我愛整潔, 但你到底有冇清潔ga, 我見到有隻甲由.  發表於 12-5-14 12:49
chloey888  當然無話包清潔啦, 但我自己會清潔下;  發表於 12-5-14 12:47


女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


大宅

積分: 4632


45#
發表於 12-5-14 12:26 |只看該作者
無簽約可唔可以趕佢走?


子爵府

積分: 11836


46#
發表於 12-5-14 12:29 |只看該作者
其實我都係佢搬咗嚟先知, 雖然佢成38歲人, 但係佢之前係屋企係咩都唔洗做, 佢連衫都未洗過, 初初嚟係連洗衣機都唔識用, 屋企d家務/ 起居飲食都係由佢阿媽照顧佢......

連煮飯蒸魚焯菜都唔識, 依家每日都係食杯面/ 麵包or 去超市買壽司當晚餐.........

唔知係咪因為咁, 所以覺得咩都係老馮, 覺得人哋要清潔埋間屋俾佢用, 亦唔知道泳衣係唔應該放係sofa 頂, 會滴濕sofa, sofa 係真皮嚟......mouth:

仲好小姐脾氣, 咩都要話事, 仲反問我: 點解一定要我就你哋? 人哋唔可以就我咩??

諗住見到38 歲做文職夠stable 夠成熟, 點都好過租俾d 妹, 點知遇到極面剩女......


男爵府

積分: 6461


47#
發表於 12-5-14 12:31 |只看該作者
chloey888 發表於 12-5-14 10:59
其他惡行仲有: 長期開冷氣, 試過出街都無熄........, 整到浴缸塞咗, 又話屈佢, 又係度發脾氣.......

因為 ...

無簽租約, 但按金上期果d 有無比收據佢呢?


點評

chloey888  有簽份收據話收咗佢按金上期  發表於 12-5-14 12:52
從簡單的生活中………學會選擇、學會追求、學會享受。

每一個人的批評都當作善意……..鞭策和鼓勵!
別人的讚賞反而可以忘記, 因為這些已經做到了.


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


48#
發表於 12-5-14 12:42 |只看該作者
樓主, 未趕佢走之前, 你都要強硬d, 既然無簽約, 佢浪衫出泥, 你要即收, 唔比佢用你厠所, post個notice出 泥. 重之強硬d, 最好彩你無簽約, 祝你好運啦.

點評

chloey888    發表於 12-5-14 12:53
總有離別的時候


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


49#
發表於 12-5-14 12:48 |只看該作者
冇contract我會即係的走佢


翡翠宮

積分: 97287


50#
發表於 12-5-14 12:50 |只看該作者

回覆:麻煩嘅租客, 點算好?Help...

唔多明厠所果part? 佢定你住套房?非常港女非常對待,趁佢返工整壞部冷氣。



點評

chloey888  但佢成日扮傻唔理我   整壞部冷氣???  發表於 12-5-14 12:57
chloey888  唔係套廁, 2個厠所都係房出面, 一個大d, 一個細d, 我叫佢用細d 果個....  發表於 12-5-14 12:56
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 7424


51#
發表於 12-5-14 12:54 |只看該作者

麻煩嘅租客, 點算好?Help...

都無簽約 你話層樓賣左喇...過多排有人收樓..
or 細佬妹 家姐呀哥搬過黎 麻煩佢幾多號前搬
仲有房間有咩損壞照計數




翡翠宮

積分: 97287


52#
發表於 12-5-14 13:05 |只看該作者
一部冷氣要幾錢呢?點都少過一個月租掛?再唔係掉埋佢件泳衣,駛乜同佢客氣呢?以佢對你嘅態度說話都有心交惡咖啦!你咪比佢成心所願囉!其實佢帶個鬼佬返來過夜已經可以話佢違約請走佢。

點評

chloey888  掉咗佢件泳衣, 佢係屋企大吵大閙都似.....  發表於 12-5-14 13:14
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 6461


53#
發表於 12-5-14 13:07 |只看該作者
chloey888 有簽份收據話收咗佢按金上期 發表於 2 分鐘前


咁…………就算無簽租約都無用~
比d時間步處下先, 暫時唔好去得太盡………對妳無好處!

點評

chloey888  我已經忍緊佢, 每日同佢鬥智鬥力咁, 唔知佢又有咩新搞作......mouth:  發表於 12-5-14 13:16
從簡單的生活中………學會選擇、學會追求、學會享受。

每一個人的批評都當作善意……..鞭策和鼓勵!
別人的讚賞反而可以忘記, 因為這些已經做到了.


伯爵府

積分: 15625


54#
發表於 12-5-14 13:07 |只看該作者
佢當左自己係公主呀? 咩都老馮咁...

樓主, 你有無識人做律師 or 地產嫁, 問下佢地點好...雖然無簽約, 但有口頭承諾...

唉..鬧佢啦...重當自己係公主呀? 咩都服侍你呀? 你係有錢, 就唔洗寄人離下租人一個床位啦...間房有門關都比多左你...尊重你炸...租個床位都亞之亞jo...整到我間屋污煙漲氣未同你計呀, 唔啱住, 咪走囉....

點評

chloey888  係呀, 佢成日想話事.....mouth:  發表於 12-5-14 13:18


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


55#
發表於 12-5-14 13:07 |只看該作者
其實大家都唔使講咁多.

樓主完全可以賠錢趕佢走

係趕deadline之前, 仲可以對佢不聞不問, 唔同佢對話, 廁所照lock, 地下唔掃, 廁所唔洗.

如果樓主仲問有咩方法, 佢可以點做, 咁就真係mouth:

點評

chloey888  我係可以叫佢走, 但諗緊佢發顛點應付......  發表於 12-5-14 13:21


男爵府

積分: 9147


56#
發表於 12-5-14 13:11 |只看該作者
雖然有口頭承諾, 但睇下你口頭有無講明一年約係生約定死約, 有無講明賠償細則, 提早完約, 唔租會點等等, 如果無, 我覺得一個月通知都可以唔俾.

點評

chloey888  因為唔想再對住佢, 見多一個月都好難捱  發表於 12-5-14 13:24
chloey888  記得無講, 亦無講明賠償細則, 我就係想一個月通知都唔俾, 因為唔想再對  發表於 12-5-14 13:24


公爵府

積分: 28804

畀面勳章 陪月勳章


57#
發表於 12-5-14 13:13 |只看該作者

回覆:麻煩嘅租客(極品剩女), 點算好?Help...

比我實叫佢走!




禁止訪問

積分: 32712

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


58#
發表於 12-5-14 13:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


59#
發表於 12-5-14 13:19 |只看該作者
你係業主趕佢走好易啫, 例明除佢間房外, 屋企所有地方都係你話事, 如果佢將0的私人物品放係房以外地方, 你地會掉晒佢, 睇佢仲敢唔敢亂咁浪衫~~


大宅

積分: 4099


60#
發表於 12-5-14 13:30 |只看該作者
本帖最後由 jykm 於 12-5-14 13:31 編輯

回覆 chloey888 的帖子

我直覺上她是想屈你倍錢送她走,先至錦搗蛋,不如你問她,你想點,搞到家無寧日

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo