自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 48581


41#
發表於 12-5-15 16:53 |只看該作者
chan803 發表於 12-5-15 16:20
你對仔幾大呀? 同佢地解釋 呀ma....同埋教佢地做人最緊要問心無愧

呢 d 人的禮物, 唔要好過.......

我兩個他都幾5/ 10歲, 咁我無講野, 佢無追問
所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


翡翠宮

積分: 83157

貢獻勳章 BK猜猜猜慶中秋 +5熱血勳章


42#
發表於 12-5-15 16:57 |只看該作者
小詠 發表於 12-5-15 16:53
我兩個他都幾5/ 10歲, 咁我無講野, 佢無追問

你係指對仔無問? 無問都可以教喎, 最好在 '姑姐' 面前大大聲咁教 (見人要打招呼, 人地同你打咗招 呼一定要應返人, 唔可以貪人地 d 點 etc....)

點評

小詠  一講即嘈交......  發表於 12-5-15 17:02


珍珠宮

積分: 48581


43#
發表於 12-5-15 17:00 |只看該作者
本帖最後由 小詠 於 12-5-15 17:01 編輯

回覆 牛精仔 的帖子

佢係幾任性, 但唔覺有好多人縱佢, 可能亞女麻掛
所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


珍珠宮

積分: 48581


44#
發表於 12-5-15 17:06 |只看該作者
回覆 clara1975 的帖子

我唔會叫自已屋企人少同佢來往, 實在是我和她私人恩怨

所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


翡翠宮

積分: 83157

貢獻勳章 BK猜猜猜慶中秋 +5熱血勳章


45#
發表於 12-5-15 17:06 |只看該作者
小詠 發表於 12-5-15 16:53

小詠 一講即嘈交...... 發表於 1 分鐘前
又唔係叫你同姑姐講, 教仔之 ma, 你咪同你姑姐話 '我教仔關你呢個姑姐乜事?'

大不了咪走人...呢 d 咁 ge 親戚, 反面咪反面囉


珍珠宮

積分: 48581


46#
發表於 12-5-15 17:13 |只看該作者
回覆 chan803 的帖子

我盡量都唔想講野傷害人, 更唔想爸難做

所以個日我唔出聲, 蟹走後, 我才講, 我爸說睇到

我爸有心臟病, 唔受得刺激, 唔想在爸面前和姑姐嘈
所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


大宅

積分: 3879


47#
發表於 12-5-15 17:15 |只看該作者

引用:我的姑姐+-+一丁蟹姐,+她衝動、橫蠻,永遠

原帖由 小詠 於 12-05-15 發表
我的姑姐 - 一丁蟹姐, 她衝動、橫蠻,永遠自以為是,諸多理論
她金句: 人善人欺天不欺,人惡人怕天不怕
sorry笑左!你形容得佢太正喇丁蟹姐,洗鬼理佢咩!又唔係同佢過人世,佢邊位呀?叫你父母同你割蓆,有人彩佢先算啦




翡翠宮

積分: 83157

貢獻勳章 BK猜猜猜慶中秋 +5熱血勳章


48#
發表於 12-5-15 17:16 |只看該作者
小詠 發表於 12-5-15 17:13
回覆 chan803 的帖子

我盡量都唔想講野傷害人, 更唔想爸難做

咁又唔得, 咁又唔肯

咁你繼續受你姑姐氣, 等你姑姐無理惡待你的仔仔, 然後再上 bk 呻啦




點評

小詠  就係無野可以做到, 才上來bk 呻  發表於 12-5-15 17:26


珍珠宮

積分: 48581


49#
發表於 12-5-15 17:28 |只看該作者
奀姑姑 發表於 12-5-15 17:15
sorry笑左!你形容得佢太正喇丁蟹姐,洗鬼理佢咩!又唔係同佢過人世,佢邊位呀?叫你父母同你割蓆, ...

係, 佢真係好天真, 以為地球圍住佢轉
所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


50#
發表於 12-5-15 17:42 |只看該作者
小詠 發表於 12-5-15 14:30
回覆 DIMDIM2011 的帖子

唔帶佢地去玩, 無緊要, 但唔可以做到人人都有禮物, 就是我兩個仔無, 因為佢地媽媽得罪了她
駛乜其他人帶你兩個仔去玩? 幾時都係同父母一齊最開心!
駛乜人哋送禮物? 有能力就父母自己買, 而更重要係, 教導小朋友唔好太著重物質, 真正關心你先至係愛錫你, 唔係見到面送份禮物就代表錫你.
唔係你做錯, 點解要覺得係"自己得罪咗佢"? 亦唔需要咁向小朋友灌輸呢d嘢, 擺明係佢小器, 咪趁機教導小朋友, 做人要大方, 唔好同人斤斤計較.
大聲叫人, 係有禮貌, 有家教; 反之, 當聽唔到又唔睬人, 就...咩啦下

點評

小詠  agree, 總知我 KEEP 住有叫佢 , 佢唔理都無法  發表於 12-5-15 17:56


大宅

積分: 1551


51#
發表於 12-5-15 17:46 |只看該作者
回覆 小詠 的帖子

呢種人係咁架, 佢係唔會覺得自己有錯架, 只有全世界都錯, 影響到佢...

就算佢真係有錯, 都一定係人地迫佢!!!!


伯爵府

積分: 15625


52#
發表於 12-5-15 17:55 |只看該作者
其實, 呢d人, 有時發現佢身邊無乜朋友, 親戚...梗係佢自身有問題..如果唔係, 唔會個個都咁對佢...

你又唔洗唔開心既...講真, 你做事問心無愧...無對人唔住..已經ok啦..其他野就由佢啦...有緣咪好囉..無緣咪算囉...呢個世界, 你都唔係個個同你有緣嫁啦...


珍珠宮

積分: 48581


53#
發表於 12-5-15 17:58 |只看該作者
回覆 bubu00 的帖子

BUBU00

係, 但自己人生有咩不如意, 都唔好賴人, 仲要賴佢自己媽媽...唉


點評

bubu00  可能因為佢覺得佢賴落佢媽度, 佢媽會因為錫佢而吞哂呢d 死貓.....唉唉  發表於 12-5-15 18:02
所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


珍珠宮

積分: 48581


54#
發表於 12-5-15 18:05 |只看該作者
小詠 發表於 12-5-15 17:58
回覆 bubu00 的帖子

BUBU00

BUBU00

佢媽媽 即我祖母10年前已過身, 佢把責任賴晒落個死人到, 仲要周圍同人講佢一生嫁錯兩次, 都是媽媽害


所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


伯爵府

積分: 16360


55#
發表於 12-5-15 18:11 |只看該作者

回覆:有咁既親友, 真係慘

唔好來往




侯爵府

積分: 20386

hashtag影視迷勳章


56#
發表於 12-5-15 18:17 |只看該作者
哇~~呢位姑姐都幾極品喎!
樓主﹐如果我係你. 會慶幸同埋燒炮杖。
唔駛再尊重及同情呢位極品

因為佢唔值得﹐我呸!
就算係長輩都係咁話!!


伯爵府

積分: 17450


57#
發表於 12-5-15 18:30 |只看該作者

有咁既親友, 真係慘






翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


58#
發表於 12-5-15 18:58 |只看該作者

回覆:有咁既親友, 真係慘

呢d人,招呼佢都嘥氣



The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


水晶宮

積分: 64465

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


59#
發表於 12-5-15 19:19 |只看該作者

回覆:有咁既親友, 真係慘

鬧爆佢使同佢客氣!




伯爵府

積分: 19660


60#
發表於 12-5-15 19:32 |只看該作者
佢返火星啦,地球唔岩佢...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo