家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 20040

BK Milk勳章


41#
發表於 12-5-16 13:18 |只看該作者
甘都應付唔到?? !!!!!! 大加利事是講句

甘我直情要靠綜援同親朋好友接濟先養到仔女啦 !!!!:;pppp::;pppp::;pppp:


男爵府

積分: 5263


42#
發表於 12-5-16 13:27 |只看該作者
我家情況與你類似, 食飯消費多過你, 仲要養車請工人, 我2個bb都應付到, 放心一定ok, 你唯一需要盡快儲多d錢, 如果打算係私家生, 到少預8-10萬, 仲有陪月($15k x 2個月), 可以係bb出世時有50萬流動現金, 你會覺得安全好多, 至於車&裝修費, 可有可無, 豐儉由人, 到時再"睇餸食飯"


珊瑚宮

積分: 118281


43#
發表於 12-5-16 13:27 |只看該作者
rambojai 發表於 12-5-16 10:05
其實睇完我覺得你地似晒命多過似問野, "我25歲,先生29歲, 月入8萬, 仲未計年尾花紅," 呢幾個point 已經覺 ...
我對唔俾父母錢比較多少都係心意, 自己月入8萬都識得話擔心唔夠養細路,

以佢對自己嘅水平, 咁俾父母5000, 理應只係飲茶零用, 講乜么俾老人家家用 老人家一年做下BODY CHECK 動輒都3/5/7千啦, 加埋滋補下, 條數又點呢?


所以 佢真係唔夠使, 因為唔識使。


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


44#
發表於 12-5-16 13:31 |只看該作者
話你應付唔到,你係米落左巨丫


伯爵府

積分: 19146

+3金熱血


45#
發表於 12-5-16 13:38 |只看該作者

引用:話你應付唔到,你係米落左巨丫

原帖由 conniechan125 於 12-05-16 發表
話你應付唔到,你係米落左巨丫





伯爵府

積分: 19582


46#
發表於 12-5-16 16:05 |只看該作者
Gogojuly , 我咁講因為一個好簡單既推測, 就係25歲有得幾"專業"?

俾你22 歲畢業, 3年攞到 "專業資格", 事業先岩岩起步, 咁搵得幾多?

誠然, 我話樓主搵10k+ 係少, 不過只係想指出一個可能性.


伯爵府

積分: 17152


47#
發表於 12-5-16 18:07 |只看該作者
gk678 發表於 12-5-16 16:05
Gogojuly , 我咁講因為一個好簡單既推測, 就係25歲有得幾"專業"?

俾你22 歲畢業, 3年攞到 "專業資格", 事 ...
會計師, 醫生, 律師, 教師, 金融, 政府工(e.g. AO, EO), 3年經驗月薪有2-3萬唔出奇.
老公再6年經驗, 揾5萬+, 加起來都有8萬....


公爵府

積分: 28241


48#
發表於 12-5-16 18:19 |只看該作者
家裡即將增加新成員,心情難免忐忑,我明白樓主的憂慮。

月入8萬是否真的很多?讓我這個師奶 fiancial analyst 以一個對生活有一般期望的中產家庭開支為假設,替樓主計計數。

開支方面

衣:
樓主夫婦都返工,年中不免要置點衣裝,孩子長得快,也不時要買新衣,一年預算2萬可以嗎?以這個預算,先生應該可以今年換套 Armani 西裝,明年太太添個 LV 袋,要同時做可能就會緊絀了,Birkin 袋是想也不用想

食:
樓主夫婦現在用4千飯錢,加上孩子和工人(應該會請工人吧),加多2千吧?這個預算,應該可以不時買點有機食物給孩子,或者間中去靚超市買點 fancy 食材,平常還是只能去普通街市買餸

住:
供樓會用16000,水電煤差餉管理費電話寬頻有線/Now等等,5千可以嗎?

行:
不知樓主打算買甚麼車,就以中中等等1500cc 日本房車來算吧,牌費一年4千,保險5千(假設買新車,那會買全保吧),不知樓主的自置物業有沒有包車位?如果沒有,要加2千一個月租車位,另外例行保養,油,隧道,出街泊車等等,一年預計45000吧。這是假設樓主夫婦不揸車返工(不然要加上公司附近的車位,油錢也要加),不知住處離公司多遠,假設要一程巴士加一程地鐵,有時趕時間或實在很累想坐的士,一個月公共交通費用預3千吧

工人:
平均一年48000,已包括人工,機票和 agency fee

父母:
60000 一年

基金:
60000 yinian

個人雜費:
現在樓主每月用4千,不知包括甚麼,如果是平常兩人出去睇戲吃飯,太太買買化妝品,間中做個 facial,先生去下 gym,剪個頭髮,可能僅僅夠,要小心看著花

家庭雜費:
包括日用品,厠紙牙膏洗頭水洗潔精洗衣粉,訂份報紙,返工衣服拿去乾洗,過年過節的利是人情送禮,等等等等,平均一個月2千吧

孩子教育費:
這個當然豐儉由人。聽樓主的口氣,似乎有意送孩子去國際學校,以平民的選擇英基為例,幼稚園大約55000一年,加上校車雜費,預6萬吧。小學63000一年,預68000一年埋單。如果要讀漢基弘立德瑞,請把以上費用至少 double。中學英基預12萬一年,其他國際學校要預17萬一年。出國讀寄宿學校大概40萬一年,大學如果讀 Ivy League 不只此數。興趣班看孩子選甚麼,是否需要補習,小學時期預2千一個月,中學多留一點,這些班通常越高班越貴

經常性開支應該大概就是這些了,現在我們來看看入息:
月入8萬,不知樓主從事那個行業,某些行業的花紅可以很可觀的。假設二人的花紅有20萬,年收入就是120萬。薪俸稅大概一年10萬左右,稅後入息就是110萬。

淨收入 110萬
衣食住行 50萬
父母/工人 11萬
基金 6萬
雜費 7萬

以現在的入息計算,孩子上學之前樓主每年可以儲36萬,孩子上小學後大概可儲30萬。

然後我們就要看看一些非經常性的開支了:
樓主是否喜歡外遊?一家三口去一次遠途旅行隨時5, 6萬,這個樓主自己預算
年中先生也許會想換個手機;太太可能看中了一件小首飾;然後某個月家裡要添一件電器;不知甚麼時候開車不小心刮花了,又要花一筆錢修理;孩子病了,公司的醫療保險不一定能全部 cover (尤其當要去私家醫院做手術時),那時又是一筆錢;某年父母/親戚大生日,也許要送一份體面的禮物;諸如此類,不能盡錄,你以為這些事十年不逢一潤,事實是不同的事年中總會發生幾次,逃也逃不過。

其他的財務考慮:
父母年紀漸長,他們是否有足夠的醫療保障?如不,也許要考慮替他們買份醫療保險,保障他們也保障你自己,父母病了,你總不能坐視不理吧?現在即使是政府醫院很多藥都要自費,如果完全沒有保險,屆時你就要拿一大筆錢出來,會吃力
孩子漸長,你也許要為將來的教育費籌謀,如果打算出國讀書,一個月5千的基金恐怕不夠

從上面的數字看來,這不是一個最低消費,但也絕不是一個豪華的預算。樓主的收入是否能應付一家三口的生活?當然可以,但是否很有餘裕?那倒也不是。香港的中產也很苦,稅是繳足了,可是基本上完全沒有福利可言,退休更是要靠自己。我們共勉之。


點評

cat_1447  勁~   發表於 12-5-19 20:40
Gogojuly  超勁!!!!!!!!!!!!  發表於 12-5-19 15:09
jessicatsehk    發表於 12-5-19 13:01
jonahlee  勁  發表於 12-5-18 22:56
emaine    發表於 12-5-17 10:24
natzuki  俾個讚你  發表於 12-5-17 10:16
潮媽小巴    發表於 12-5-16 21:25


複式洋房

積分: 219


49#
發表於 12-5-16 19:47 |只看該作者

回覆:annenwp 的帖子

「突然有BB」不負責任的說法吧!避孕做不好就要有懷孕的預備。
樓主思想未成熟,快去修補吧!不然社工更擔心。
經濟收入已很理想,不必要的就免吧!




禁止訪問

積分: 4754


50#
發表於 12-5-16 20:27 |只看該作者

這樣的經濟狀況突然有BB可否應付到

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13388

虎到金來勳章


51#
發表於 12-5-16 23:50 |只看該作者

引用:Quote:gk678+發表於+12-5-16+16:05+Gogojul

原帖由 ppsfung 於 12-05-16 發表
會計師, 醫生, 律師, 教師, 金融, 政府工(e.g. AO, EO), 3年經驗月薪有2-3萬唔出奇.
老公再6年經驗, 揾5萬 ...
咁嘅人工應該勁ot囉!




伯爵府

積分: 18397

熱血勳章


52#
發表於 12-5-17 10:18 |只看該作者
我都覺得咁高收入只俾父母$5000實在有點....仲要只俾一邊....

我家庭收入少你一半都俾得多過樓主

點評

Gogojuly  父母大把咪唔使比.我媽媽見我有小朋友都唔肯收我家用.佢唔係大把,夠生活.  發表於 12-5-19 15:12
happyforever138    發表於 12-5-17 17:05


子爵府

積分: 10172


53#
發表於 12-5-17 10:21 |只看該作者
如果你家庭月入有8萬都唔夠的話,咁我2公婆得2萬幾咪要同個仔瞓街?


別墅

積分: 873

陪月勳章


54#
發表於 12-5-17 11:11 |只看該作者
我地的收入情況都同你差不多。 供樓供車家庭雜費俾父母家用都成3皮幾。仲未計保險, 食飯, 還大學讀書錢, 仲有交稅! 而家咩都貴! 我都大左肚, 孩子10月出世, 到時給父母湊肯定要俾多D, 又要為他們請工人, 我開始都覺得有點吃力。但沒有辦法啦, 我和老公都很喜歡小朋友, 唯有慳少少! 少D去娛樂。

































點評

happyforever138    發表於 12-5-17 17:04


男爵府

積分: 6954


55#
發表於 12-5-18 17:36 |只看該作者
rambojai 發表於 12-5-16 10:05
其實睇完我覺得你地似晒命多過似問野, "我25歲,先生29歲, 月入8萬, 仲未計年尾花紅," 呢幾個point 已經覺 ...
我都想咁講!


大宅

積分: 1127


56#
發表於 12-5-18 18:52 |只看該作者

回覆:jloklok 的帖子

同意!




別墅

積分: 555


57#
發表於 12-5-18 22:24 |只看該作者

回覆:cloudwingwing 的帖子






大宅

積分: 1874


58#
發表於 12-5-19 13:02 |只看該作者
回覆 mugtaitai 的帖子

可唔可以計一個平民版?


禁止訪問

積分: 10796


59#
發表於 12-5-19 13:22 |只看該作者

回覆:這樣的經濟狀況突然有BB可否應付到

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9489


60#
發表於 12-5-20 08:30 |只看該作者

引用:我家庭月入2萬,+我而家大肚,+第3個,+咁我係

原帖由 chiuchingm 於 12-05-16 發表
我家庭月入2萬, 我而家大肚, 第3個, 咁我係唔係唔使生存呀
好型呀!
咪係囉,大把人兩公婆加埋都唔係多啦,都唔知開埋呢啲post好晒命囉




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo