夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


41#
發表於 12-5-17 17:02 |只看該作者
NP128 發表於 12-5-17 16:49
我估佢地可能一齊去飲酒,之後c6飲醉左佢就主動話送佢返屋企,會唔會就係錦簡單?明知老婆係屋企,如果真係要有 ...
個女人一啲都唔靚架~ 中肥. 但佢好鐘意著啲吊帶衫. 我係女人都覺得好肉酸. 但佢自己唔覺. 差唔多四十歲人. 仲要成日打扮得好後生. 鐘意著粉紅呀. 紫呀. 光艷既顏色.

點評

yikaho  中肥...你朋友老公揹完佢有冇整親  發表於 12-5-17 17:16


大宅

積分: 3069

畀面勳章


42#
發表於 12-5-17 17:12 |只看該作者
小三唔洗靚!我朋友就係一個例子,不過後生好多,廿幾歲,唔識打扮,唔靚,皮膚黑黑地,思想幼稚~


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


43#
發表於 12-5-17 17:18 |只看該作者
男人懶係要啲英雄感架啦~


複式洋房

積分: 119


44#
發表於 12-5-17 17:28 |只看該作者
車頭既位置是女主人先坐得吧~特別女主人係度,又唔係同佢好熟

女人直覺有d野~不如直接去問個女的,睇下佢有咩講


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


45#
發表於 12-5-17 17:39 |只看該作者
nest1234 發表於 12-5-17 17:28
車頭既位置是女主人先坐得吧~特別女主人係度,又唔係同佢好熟

女人直覺有d野~不如直接去問個女的,睇下佢 ...
個人認為~ 個女既就算有野都唔會認~ 同佢直接講都係晒氣.

正如佢覺得自己出去亂搞男女關係都覺得無問題. 如果佢覺得有既~ 都唔會咁做.

我覺得個女既唔係真係想同男既發展~ 而係佢覺得自己好有昧力. 睇下邊個男人會對佢嗒糖. 想啲男人做佢裙下之臣.


禁止訪問

積分: 32957


46#
發表於 12-5-17 17:54 |只看該作者

引用:Quote:shinku+發表於+12-5-17+14:54+我覺得

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12822

畀面勳章


47#
發表於 12-5-17 21:01 |只看該作者

回覆:我朋友有個問題~ 我唔識同佢分析

有冇可能佢c6同個女人friend左先,我同我c6有個fd都好熟,會車我同食lunch,但個男細我好多,c6又知我地食反冇咩野。
但如果佢老婆唔知佢地約有d鬼祟,有一方做緊主動唔定?




別墅

積分: 902


48#
發表於 12-5-17 22:14 |只看該作者
綜合3件事, 覺得個所謂姊妹好有問題
尤其睇bb果單, 既然個女人係你個 frd 姊妹, 點解唔等人好返先一次過探, 而要吼你個 frd 入左院先上人屋企同人c6孤男寡女? 好似你個 frd 先係個女人既姊妹, 而唔係c6喎
女人第6感好靈, 你個frd谷左咁耐先講佢真係冇諗多到. 呢啲掛名姊妹係時候疏遠

點評

20022009  其實生活上都無乜野. 佢話呢個係佢唯一既心結~  發表於 12-5-18 13:39


翡翠宮

積分: 86650

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


49#
發表於 12-5-18 01:44 |只看該作者
koko2000 發表於 12-5-17 02:39
叫您朋友直接同c6講, 話已同此女人絕交, 不會再來往, 叫條c6以後不要再找佢. 反正是您朋友的fd 又不是佢c6 ...

我都覺得咁樣係最好,你既然阻止唔到外來女人既騷擾,咁梗係同最親既老公講,呢個朋友令我既生活好唔開心,我唔想佢再令我唔開心勒,既然係咁請你支持我,大家都一齊唔再招呼/見呢個朋友啦


大宅

積分: 4174


50#
發表於 12-5-18 02:18 |只看該作者
我會直接同老公講:"我好唔鐘意呢樣野",你係男人佢係女人,仲要大家都結左婚,加上佢(個女人)本身感情生活好複雜,有D野大家避忌D好,有d人o係背後講緊說話架。如果調番轉,趁您出去番工我帶個男人上黎成日,您都會亂諗野啦,我都會架!如果你覺得係我諗多左既你可以繼續當我無講過野,但我唔會容許自己老公出去偷食、如果他朝有日做錯事,最好唔好俾我知(不過您咁講大話咁渣)…如果唔係我就將您上下兩個頭都剪左佢,跟手搵個第二個。

俾個下馬威個老公,警戒佢,唔好再單獨見呢個所謂既姊妹,我直情會同我老公講,而家人地對你有野,你再單獨見佢,到時就算真又好冤枉都好,我都當你地有路,我一定會帶埋BB走,就算我幾愛您都好,我絕對唔會容忍身邊既伴侶背叛我。

樓主,叫你朋友唔好唔出聲呀,一定要同老公講而家有幾咁唔高興同嬲,如佢老公無做錯事咪無野囉,如佢老公"想"或"準備",實會俾佢咁樣講一講即刻赫一赫,咩頭都縮番入去啦!

男人既野,要成日提下佢,提醒佢唔好亂行差踏錯,有D野一失足成千古恨,好自為之呀!男人,係要偶而赫下架!


珍珠宮

積分: 30303


51#
發表於 12-5-18 04:13 |只看該作者

引用:Quote:angelic+發表於+12-5-17+14:34+我都

原帖由 20022009 於 12-05-17 發表
朋友就係話好無安全感. 咁都可以比佢上黎屋企. (我都無言) 但我識佢C6. 佢C6都唔似係啲偷食既人. - 但偷食 ...
無樣睇架,我哋一班朋友原本都覺得一個朋友的bf是全世界男人滾,他都不滾的,點知就有小3飛左我朋友mouth:




珍珠宮

積分: 30303


52#
發表於 12-5-18 04:15 |只看該作者

引用:我朋友佢同佢C6結咗婚.+佢最近同我傾計.+話

原帖由 20022009 於 12-05-17 發表
我朋友佢同佢C6結咗婚. 佢最近同我傾計. 話有個問題困擾咗佢好耐. 無同人講過. (我同佢識咗好耐都係最近先 ...
個姊妹一定有問題,我都識一個人行徑差唔多,專向朋友老公、男友埋手佢你朋友警告佢




男爵府

積分: 7353


53#
發表於 12-5-18 11:41 |只看該作者
你的朋友要表明給老公知自已感覺和感受,話自已一見到她就很不高興.


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


54#
發表於 12-5-18 15:25 |只看該作者
回覆 20022009 的帖子

係個姐妹發姣先, 諗住睇實邊到有位就入, 叫你朋友同個姐妹講清楚, 唔好再搵佢老公. 唔好再拖, d 人唔熟唔食.

我呀媽當年都係比個 c9 朋友入到位, 同我老豆有路, 我地十幾歲時, 都睇得出啦, 我呀媽就係唔信, 咁就中左伏, 仲要兩個賤人呃晒我媽 d 錢, 去泰國遊水上單車.


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


55#
發表於 12-5-18 15:32 |只看該作者
wong191 發表於 12-5-18 15:25
回覆 20022009 的帖子

係個姐妹發姣先, 諗住睇實邊到有位就入, 叫你朋友同個姐妹講清楚, 唔好再搵佢老公. ...


咁恐佈~~ 我就係未遇過呢啲事~ 只係上網聽過下. 估唔到....


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


56#
發表於 12-5-18 15:33 |只看該作者
個人認為向身邊啲朋友埋手~ 點做得出架?! 同埋覺得好想嘔~

個感覺同亂淪差唔多.


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


57#
發表於 12-5-18 15:45 |只看該作者
回覆 20022009 的帖子

個姐妹本身感情生活咁亂, 仲要提防, 佢可能自己婚姻生活有問題, 先出去攪人地.
佢會成日想了解你朋友兩公婆 d 生活, 如果你朋友兩公婆有 d 咩嘈吵, 佢就會做一個你朋友 c6 鈴聽者, 話就話和事佬, 實情係搵機會.

有時...男人又未必要第三者靚, 佢地可能係想搵 d 明白自己既女人架.
當日攪我老豆個件夠唔靚啦, 咪一樣 c , 話佢著衫 ok 喎, 我媽衣著好隨便架.

叫你朋友直接同 e 個姐妹講, 話明唔鍾意佢搵自己老公, 有咩事搵我( 你朋友 ).
不過, 講真....e d 姐妹做唔做都罷啦.


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


58#
發表於 12-5-18 15:50 |只看該作者
回覆 20022009 的帖子

仲有.......我呀媽今時今日心裡面都仲有條" 次 " 係到, 雖然老豆都浪子回頭, 但而家兩個吵親鬧, 我老媽都搬番晒 d 野出黎數, 咁你話, 有第三者, 對一個女人打擊幾大.

點評

20022009  佢話控制唔到-發脾氣. 因為一諗起就覺得好激氣. 不足為外人道  發表於 12-5-18 15:54
20022009  就係囉~ 佢就係話有條刺係度. 唔多唔少有時一諗起就發佢老公脾氣  發表於 12-5-18 15:53


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


59#
發表於 12-5-18 15:52 |只看該作者
wong191 發表於 12-5-18 15:45
回覆 20022009 的帖子

個姐妹本身感情生活咁亂, 仲要提防, 佢可能自己婚姻生活有問題, 先出去攪人地.
最恐佈~ 最恐佈係. 我朋大講嗰個女人成日講感情既野無話邊個啱邊個錯~ 即佢覺得大家塔上就無問題

我朋友話呢兩年黎都未有第4件事發生. 係佢心中唯一一個結佢成日諗住~

而我朋友有時唔多唔少因為呢個結而發佢C6脾氣(佢話佢控制唔到-發脾氣). 同埋有時都會唔多唔少漏啲口風比C6聽唔想佢對呢個朋友咁好. 而佢C6係呢兩年都避忌咗同呢個姊妹既行為.


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


60#
發表於 12-5-18 15:58 |只看該作者
20022009 發表於 12-5-18 15:52
最恐佈~ 最恐佈係. 我朋大講嗰個女人成日講感情既野無話邊個啱邊個錯~ 即佢覺得大家塔上就無問題 ...
咁你朋友 c6 仲未出事, 咁就叫你朋友做野啦, e 個姐妹真係做唔做都罷, 唔好同 e 個姐妹聯絡啦, 自己( 你朋友 ) 咁辛苦經濟頭家, 唔通想對手比左人咩....

e 個女人係隻狐狸精黎架啦, 被開佢啦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo