時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4334


41#
發表於 12-5-30 16:05 |只看該作者
衝激咁暴力, 全港大學生應該困係屋企唔出街, 做宅男腐女咁先對得住父母.

大學生千祈唔好有使命感, 見到有人打荷包就要走人, 見到有人比人非禮即刻避開, 呢D先係醒目嘅大學生架嘛!

高錕呢D校長最衰, 以前D學生搶佢咪佢重可以笑晒口咁, 又唔追究, 重話學生有不同聲音係好事. 嗱! 搞到宜家D學生咁暴力係咪唔啱先

點評

bobosweet  悔氣說話誰不懂說! baby爸爸你該是大人了, 不應這樣孩子氣啊!  發表於 12-5-30 16:35


子爵府

積分: 11364

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


42#
發表於 12-5-30 16:10 |只看該作者
thinkpanda 發表於 12-5-30 02:09
起碼我公司留得長既都係敢言直說既人,果d無乜自己意見,明知老細諗既野有問題都唔出聲果d通常留唔長。。。 ...

明知老細諗既野有問題,仲唔走?


Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.


大宅

積分: 4334


43#
發表於 12-5-30 16:21 |只看該作者
ok_ko 發表於 12-5-30 16:10
明知老細諗既野有問題,仲唔走?
唔走得架, 走嘅話DADDY MAMMY會話佢暴力同埋唔聽話架, 好學生唔得咁做架

點評

ok_ko    發表於 12-5-30 16:24


大宅

積分: 4334


44#
發表於 12-5-30 16:51 |只看該作者
bobosweet 悔氣說話誰不懂說! baby爸爸你該是大人了, 不應這樣孩子氣啊!
什麼孩子氣啊, 這都是我在這裏所見大部份媽媽的心聲啊!


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


45#
發表於 12-5-30 18:12 |只看該作者

引用:衝激咁暴力,+全港大學生應該困係屋企唔出街

原帖由 babyfather 於 12-05-30 發表
衝激咁暴力, 全港大學生應該困係屋企唔出街, 做宅男腐女咁先對得住父母.

大學生千祈唔好有使命感, 見到有 ...
甘樣諗野法,打橫黎講,同班生番有咩分別!又露底了!
:;pppp::;pppp:




子爵府

積分: 11356

畀面勳章


46#
發表於 12-5-30 18:21 |只看該作者

引用:Quote:ok_ko+發表於+12-5-30+16:10+明知老

原帖由 babyfather 於 12-05-30 發表
唔走得架, 走嘅話DADDY MAMMY會話佢暴力同埋唔聽話架, 好學生唔得咁做架
...
有料嘅人會自己另謀高就!你要知道地球係圓,如果行頭窄,更加唔應該得罪人!除非係蛋散....




大宅

積分: 4334


47#
發表於 12-5-30 18:42 |只看該作者
Carelesswhisper 發表於 12-5-30 18:12
甘樣諗野法,打橫黎講,同班生番有咩分別!又露底了!
點解你話得佢地暴力, 我唔話得呢唔通有專利


大宅

積分: 4334


48#
發表於 12-5-30 18:45 |只看該作者
Carelesswhisper 發表於 12-5-30 18:21
有料嘅人會自己另謀高就!你要知道地球係圓,如果行頭窄,更加唔應該得罪人!除非係蛋散....



...
佢地好有料架, 不過要聽DADDY MAMMY話啫, 咁都唔啱? 即係要D小朋友唔聽爹地媽咪話? 咁我好難教小朋友喎!


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


49#
發表於 12-5-30 18:50 |只看該作者

引用:Quote:Carelesswhisper+發表於+12-5-30+18:

原帖由 babyfather 於 12-05-30 發表
點解你話得佢地暴力, 我唔話得呢唔通有專利
個point唔係暴力唔暴力,而係將其他野都打橫黎講,欠缺理性,收手吧!




子爵府

積分: 11356

畀面勳章


50#
發表於 12-5-30 18:53 |只看該作者

引用:Quote:Carelesswhisper+發表於+12-5-30+18:

原帖由 babyfather 於 12-05-30 發表
佢地好有料架, 不過要聽DADDY MAMMY話啫, 咁都唔啱? 即係要D小朋友唔聽爹地媽咪話? 咁我好難教小朋友喎!
...
佢甘料,叫佢自己做老板開公司,唔好受人氣,受蠢人指教!甘嘅EQ, 聽乞食!




大宅

積分: 4334


51#
發表於 12-5-30 18:59 |只看該作者
Carelesswhisper 發表於 12-5-30 18:50
個point唔係暴力唔暴力,而係將其他野都打橫黎講,欠缺理性,收手吧!



...
點樣唔理性呢? 你講就理性? 我講就唔理性, 呢D係咪叫理性獨裁呢


大宅

積分: 4334


52#
發表於 12-5-30 19:02 |只看該作者
Carelesswhisper 發表於 12-5-30 18:53
佢甘料,叫佢自己做老板開公司,唔好受人氣,受蠢人指教!甘嘅EQ, 聽乞食!



...
聽爹地媽咪話同EQ有乜關係呢? 定係你話緊人地爹地媽咪蠢呢?


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


53#
發表於 12-5-30 19:04 |只看該作者

引用:Quote:Carelesswhisper+發表於+12-5-30+18:

原帖由 babyfather 於 12-05-30 發表
點樣唔理性呢? 你講就理性? 我講就唔理性, 呢D係咪叫理性獨裁呢
...全港大學生應該困係屋企唔出街, 做宅男腐女咁先對得住父母...

...大學生千祈唔好有使命感, 見到有人打荷包就要走人...

...見到有人比人非禮即刻避開, 呢D先係醒目嘅大學生架嘛...

你話呢?




子爵府

積分: 11356

畀面勳章


54#
發表於 12-5-30 19:06 |只看該作者

引用:Quote:Carelesswhisper+發表於+12-5-30+18:

原帖由 babyfather 於 12-05-30 發表
聽爹地媽咪話同EQ有乜關係呢? 定係你話緊人地爹地媽咪蠢呢?
其實你理解力喺咪有問題??




大宅

積分: 4334


55#
發表於 12-5-30 19:07 |只看該作者
Carelesswhisper 發表於 12-5-30 19:04
...全港大學生應該困係屋企唔出街, 做宅男腐女咁先對得住父母...

...大學生千祈唔好有使命感, 見到有人打 ...
咁應該係點呢? 不如你話比我聽喇!


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


56#
發表於 12-5-30 19:17 |只看該作者

引用:Quote:Carelesswhisper+發表於+12-5-30+19:

原帖由 babyfather 於 12-05-30 發表
咁應該係點呢? 不如你話比我聽喇!
其實回你帖都好哂時間,同回lovexxpower嘅帖一樣,好有親切感Tim! 攪事好好玩?



點評

awah112    發表於 12-5-30 19:19


大宅

積分: 4334


57#
發表於 12-5-30 19:23 |只看該作者
本帖最後由 babyfather 於 12-5-30 19:24 編輯

問問題都叫攪事? 咁上堂問問題D學生全部都係攪事

BTW, 邊個係LOVEXXPOWER?


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


58#
發表於 12-5-30 19:32 |只看該作者

引用:+本帖最後由+babyfather+於+12-5-30+19:24+

原帖由 babyfather 於 12-05-30 發表
本帖最後由 babyfather 於 12-5-30 19:24 編輯

問問題都叫攪事? 咁上堂問問題D學生全部都係攪事:nothing ...
都話你理解力可能有問題!鐘意串埋d嚟講,好似有種妄想嘅病態!回頭是岸!




禁止訪問

積分: 93097


59#
發表於 12-5-30 19:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


60#
發表於 12-5-30 19:37 |只看該作者

引用:+本帖最後由+babyfather+於+12-5-30+19:24+

原帖由 babyfather 於 12-05-30 發表
本帖最後由 babyfather 於 12-5-30 19:24 編輯

問問題都叫攪事? 咁上堂問問題D學生全部都係攪事:nothing ...
Lovexxpower, 幾出名㗎!自己search下啦!:;pppp::;pppp:




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo