自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   3


伯爵府

積分: 17113


41#
發表於 12-5-30 20:45 |只看該作者


E張靚仔D


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


42#
發表於 12-5-30 20:46 |只看該作者
哈哈媽咪 發表於 12-5-30 20:37
回覆 丙丙 的帖子

所以我一發現D魚魚標有病我就攪掂佢!唔洗咁辛苦
養咗佢幾年唔SA得喎.....


伯爵府

積分: 17113


43#
發表於 12-5-30 20:51 |只看該作者
丙丙 發表於 12-5-30 20:46
養咗佢幾年唔SA得喎.....
我都明白!有時見到其他魚蝦佢!好慘又冇力反抗。


琥珀宮

積分: 150445

畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 12-5-30 20:57 |只看該作者

蝦子






我相信,真正在乎我的人,是不會被別人搶走的。無論是友情,還是愛情。

當你長大,你慢慢學會幾件事情:有些人不必理會,無論他說什麼,
做什麼,多麼幼稚,又多麼討厭,真的不需要在乎。

有些人永遠成不了你的敵人,不必抬舉他,這種人太看得起自己了,以為拼命攻擊你,
傷害你,就能夠被你所恨。


伯爵府

積分: 15425


45#
發表於 12-5-30 21:00 |只看該作者

回覆:哈哈媽咪 的帖子

呢隻很定好貴




伯爵府

積分: 15425


46#
發表於 12-5-30 21:02 |只看該作者

回覆:哈哈媽咪 的帖子

要買咩風月扇,有冇樣睇




水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


47#
發表於 12-5-30 21:32 |只看該作者
哈哈媽咪 發表於 12-5-30 20:51
我都明白!有時見到其他魚蝦佢!好慘又冇力反抗。
明呀.....咁另一條又無蝦佢(以前得2條)

上星期買左2條細魚e+3條......

有一條蝦另一條細嫁(未反屋企己打刑佢甩魚鱗)

死剩既一條太大佢唔敢蝦

....






伯爵府

積分: 17113


48#
發表於 12-5-30 21:33 |只看該作者
回覆 coffeeling 的帖子

我記得大約4x蚊一對!


伯爵府

積分: 17113


49#
發表於 12-5-30 21:34 |只看該作者
回覆 丙丙 的帖子

爭地盆天性冇得攪!唔洗理佢地講掂數就ok架啦!


伯爵府

積分: 17113


50#
發表於 12-5-30 21:35 |只看該作者
回覆 coffeeling 的帖子

好多款架。去到魚街蝦缸專用風扇!我試下影唔影到上黎先


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


51#
發表於 12-5-30 21:40 |只看該作者
哈哈媽咪 發表於 12-5-30 21:34
回覆 丙丙 的帖子

爭地盆天性冇得攪!唔洗理佢地講掂數就ok架啦!
佢e+跟住條大既.....一唔跟另一條又蝦佢.....

我bf話.....跟咗大佬


翡翠宮

積分: 80423

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


52#
發表於 12-5-30 21:44 |只看該作者


伯爵府

積分: 17113


53#
發表於 12-5-30 21:45 |只看該作者
哈哈媽咪 發表於 12-5-30 21:35
回覆 coffeeling 的帖子

好多款架。去到魚街蝦缸專用風扇!我試下影唔影到上黎先 ...
用手機整唔到上黎


伯爵府

積分: 17113


54#
發表於 12-5-30 21:45 |只看該作者
丙丙 發表於 12-5-30 21:40
佢e+跟住條大既.....一唔跟另一條又蝦佢.....

我bf話.....跟咗大佬
都好!有大佬跟

點評

丙丙    發表於 12-5-30 21:47


伯爵府

積分: 17113


55#
發表於 12-5-30 21:46 |只看該作者
我有缸熱帶魚仔!佢地一日追到黑都唔知佢追咩!可能係情趣黎架


伯爵府

積分: 17113


56#
發表於 12-5-30 21:47 |只看該作者
哈哈媽咪 發表於 12-5-30 21:35
回覆 coffeeling 的帖子

好多款架。去到魚街蝦缸專用風扇!我試下影唔影到上黎先 ...
不過用風扇吹住水面真係可以低幾度D水


禁止訪問

積分: 117499

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


57#
發表於 12-5-30 21:49 |只看該作者

回覆 回覆:叉包兔的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


58#
發表於 12-5-30 21:50 |只看該作者
哈哈媽咪 發表於 12-5-30 21:46
我有缸熱帶魚仔!佢地一日追到黑都唔知佢追咩!可能係情趣黎架 ...
悶呀麻.....我條肥魚細個時一播大長今佢就睇, 連 大陸台 重播都唔放過


伯爵府

積分: 17113


59#
發表於 12-5-30 22:17 |只看該作者
回覆 丙丙 的帖子



伯爵府

積分: 17113


60#
發表於 12-5-30 22:18 |只看該作者
哈哈媽咪 發表於 12-5-30 21:33
回覆 coffeeling 的帖子

我記得大約4x蚊一對!
點都貴唔過水晶蝦!

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo