烹飪搵食

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   71


子爵府

積分: 10230


41#
發表於 12-5-30 23:14 |只看該作者
回覆 appleling 的帖子


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 12-5-30 23:19 |只看該作者

回覆:1/6開始嘗試每餐可以維持$50內






伯爵府

積分: 17239


43#
發表於 12-5-30 23:28 |只看該作者

1/6開始嘗試每餐可以維持$50內

我又係倆口子,兩個日日都要帶飯,又大餸,所以日日都買好多,我都想控制係$50內連帶飯,但真係好難,尤其我係超市買野




子爵府

積分: 14680


44#
發表於 12-5-31 00:09 |只看該作者

1/6開始嘗試每餐可以維持$50內

我會:
買隻冰鮮雞, 斬件後分三份, 每次煮一份, $10. 加 D 配料炒或蒸都可以.

去百佳買定肉碎/排骨等, 每餐半斤都只係 $13.

最近試埋三文魚腩骨拆肉, 每次十幾蚊又一餐. 魚柳又係十幾蚊一餐.

夾夾埋埋, 通常三個餸可以 $50 內.





男爵府

積分: 5780

畀面勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 12-5-31 00:23 |只看該作者
好耐之前依度有個'為大家提供 $30以下既餸 ( 歡迎大家提供 ^^ ) 1-86 (24/8/2011update) '
獲益良多

http://www.baby-kingdom.com/foru ... &extra=page%3D1

點評

333s  $30以下既餸: push up, 讓多人獲益良多!  發表於 12-6-4 07:57


大宅

積分: 3930


46#
發表於 12-5-31 00:23 |只看該作者
50蚊好難啊!!!

我4個人. 兩大兩小, 而家日日要100 up
日日都要煲湯, 佢地3仔爺都好中意飲湯

我都要set目標先得la!!!


禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


47#
發表於 12-5-31 00:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3642

畀面勳章


48#
發表於 12-5-31 00:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3083


49#
發表於 12-5-31 01:44 |只看該作者

引用:我今晚整左蘿蔔雞奕+咸蛋肉餅 蘿蔔 $9 雞

原帖由 appleling 於 12-05-30 發表
我今晚整左蘿蔔雞奕+咸蛋肉餅

蘿蔔 $9
個蘿白雞翼好正咁,點整呀?好中意食白羅白!




子爵府

積分: 12427


50#
發表於 12-5-31 02:07 |只看該作者

回覆:1/6開始嘗試每餐可以維持$50內

今日都$50內完成
蒸魚(包公)$35
薯仔炆雞翼$15(之前買落$20磅雞翼分兩餐,薯仔$5~3粒)
湯(隔夜):粉葛土伏苓赤小豆扁豆煲魚尾$30
明晚:翠玉瓜炒肉絲$15(翠玉瓜$5一條,肉絲(腰梅)$25分兩餐
:煎魚餅$18(鯪魚肉$15,豆腐$3),撈勻煎香!
明晚:$33~2人晚餐
在職JM可以在星期六,日買定雞扒,豬頸肉,肉碎!雪藏肉只要用lemon汁/花椒粉已可除哂雪味!另外糟鹵調味都
下星期再上來報告!希望目標內完成!加油各位!



點評

FatCatBaby    發表於 12-6-4 23:39
333s  蒸魚(包公);薯仔炆雞翼; 粉葛土伏苓赤小豆扁豆煲魚尾 = 好豐富 贊  發表於 12-6-4 08:04


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


51#
發表於 12-5-31 03:37 |只看該作者

回覆:1/6開始嘗試每餐可以維持$50內






男爵府

積分: 7741


52#
發表於 12-5-31 05:59 |只看該作者

回覆:appleling 的帖子





Discuz


珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


53#
發表於 12-5-31 08:07 |只看該作者

回覆:1/6開始嘗試每餐可以維持$50內

我琴晚2餸1滾湯,清炒豆角$5($7斤),雞扒1 .5塊$18自己用蠔油茄汁蒜蓉整個蒜蓉汁,紫菜火腿湯,紫菜$2火腿3蚊。
尼度係2大1小食,仲要我老公帶埋飯,都係28蚊姐



點評

333s  炒豆角, 雞扒蒜蓉汁, 紫菜火腿湯: 2大1小+帶飯 - 好菅家!  發表於 12-6-4 08:08

Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


子爵府

積分: 12427


54#
發表於 12-5-31 08:48 |只看該作者

引用:我琴晚2餸1滾湯,清炒豆角$5($7斤),雞扒

原帖由 sophialing 於 12-05-31 發表
我琴晚2餸1滾湯,清炒豆角$5($7斤),雞扒1 .5塊$18自己用蠔油茄汁蒜蓉整個蒜蓉汁,紫菜火腿湯,紫菜$2火 ...
!但$2紫菜邊度買?點整好?可否教我?等我改良整韓式紫菜蛋花湯先!




男爵府

積分: 6600

好媽媽勳章 醒目開學勳章


55#
發表於 12-5-31 08:49 |只看該作者

回覆:阿布媽咪 的帖子

好豐富呀




珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


56#
發表於 12-5-31 08:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sophialing+於+12-05-31+發表

原帖由 fannymk 於 12-05-31 發表
!但$2紫菜邊度買?點整好?可否教我?等我改良整韓式紫菜蛋花湯先!



...
凍肉舖10蚊有5包




Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


子爵府

積分: 12427


57#
發表於 12-5-31 08:52 |只看該作者

回覆:sophialing 的帖子

唔該哂,怎樣滾湯?請指教!




珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


58#
發表於 12-5-31 08:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sophialing+於+12-05-31+發表

原帖由 fannymk 於 12-05-31 發表
!但$2紫菜邊度買?點整好?可否教我?等我改良整韓式紫菜蛋花湯先!



...
白鑊烘一烘紫菜,水滾落紫菜同其他料,加調味,就係咁簡單,5分鐘飲得




Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


侯爵府

積分: 20525


59#
發表於 12-5-31 08:55 |只看該作者
要睇幾多人食啦, 如果要煲湯成佰蚊架


子爵府

積分: 12427


60#
發表於 12-5-31 08:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fannymk+於+12-05-31+發表!

原帖由 sophialing 於 12-05-31 發表
白鑊烘一烘紫菜,水滾落紫菜同其他料,加調味,就係咁簡單,5分鐘飲得



...
好易wo!今日去買,今晚試整大煲d!買埋韓國年糕明天食!多謝指教!




首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo