自由講場

跳至

首頁
12345...11

尾頁
   20


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


41#
發表於 12-6-1 22:47 |只看該作者
祝你&我自己好運!
我有兩隻大小魔怪""


水晶宮

積分: 69394

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 12-6-1 22:49 |只看該作者
祝你好運抽到第一志願
我們都以為,很努力去做,就可以做好一件事。但原來我們是很用力地,去做錯一件事。


男爵府

積分: 6667

好媽媽勳章


43#
發表於 12-6-1 22:51 |只看該作者
下,貢大獲 樓主good luckmouth:


大宅

積分: 2967


44#
發表於 12-6-1 22:51 |只看該作者

回覆:想死, 而家先發現填錯咗小一選校編號....

好大鑊





琥珀宮

積分: 150437

畀面勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 12-6-1 22:58 |只看該作者

想死, 而家先發現填錯咗小一選校編號....





我相信,真正在乎我的人,是不會被別人搶走的。無論是友情,還是愛情。

當你長大,你慢慢學會幾件事情:有些人不必理會,無論他說什麼,
做什麼,多麼幼稚,又多麼討厭,真的不需要在乎。

有些人永遠成不了你的敵人,不必抬舉他,這種人太看得起自己了,以為拼命攻擊你,
傷害你,就能夠被你所恨。


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


46#
發表於 12-6-1 23:00 |只看該作者
本帖最後由 fullma 於 12-6-1 23:00 編輯

祝願你小朋友順利入到心儀學校!


男爵府

積分: 8468


47#
發表於 12-6-1 23:02 |只看該作者
normally the kingergarten preview your choice before adbise u submit the form.


大宅

積分: 2103


48#
發表於 12-6-1 23:05 |只看該作者

回覆:想死, 而家先發現填錯咗小一選校編號....

準備文件叩門吧




男爵府

積分: 5523

好媽媽勳章


49#
發表於 12-6-1 23:05 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


50#
發表於 12-6-1 23:09 |只看該作者

引用:oh......矛洗驚,不受校網限制no.2好難中的

原帖由 conniechan125 於 12-06-01 發表
oh......矛洗驚,不受校網限制no.2好難中的
甲部中既比例好少,唔水太擔心



點評

SandyWu  agree, good luck!  發表於 12-6-1 23:11


伯爵府

積分: 17171

醒目開學勳章 畀面勳章


51#
發表於 12-6-1 23:09 |只看該作者

想死, 而家先發現填錯咗小一選校編號....

先做足準備,可能入到第一





水晶宮

積分: 53368

畀面勳章


52#
發表於 12-6-1 23:11 |只看該作者


伯爵府

積分: 19409

畀面勳章 環保接龍勳章


53#
發表於 12-6-1 23:15 |只看該作者
準備定扣門文件,可能派到第一志願,唔使太擔心


子爵府

積分: 12305

Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


54#
發表於 12-6-1 23:15 |只看該作者

回覆:想死, 而家先發現填錯咗小一選校編號....

嘩!原來會咁樣賴野
祝小朋友好運




男爵府

積分: 7065


55#
發表於 12-6-1 23:21 |只看該作者

回覆:想死, 而家先發現填錯咗小一選校編號....

今晚會好好準備!! 希望真係可以入到第一志願, 亦都希望如JM所講, 跨區好難中!!




寶石宮

積分: 434321

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


56#
發表於 12-6-1 23:26 |只看該作者

回覆:想死, 而家先發現填錯咗小一選校編號....






瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


57#
發表於 12-6-1 23:29 |只看該作者
Aeiing 發表於 12-6-1 22:09
聽日就知個女派小一....頭先再攞份表格出黎睇, 因為之前無抄低不受校網限制果三個選擇, 於是用手機上網睇, ...
吓 物你唔係用老師/學校派比你既資料填咩

你都係準備定D資料去扣門啦


別墅

積分: 753


58#
發表於 12-6-1 23:31 |只看該作者

回覆:Aeiing 的帖子

唔好擔心太多,反正都塡錯了,甲部跨區好難中的!早d休息,明天精精神神去睇結果吧!
囝囝有直資收了,故不用參加派位,但都希望大家都派到心儀小學!good luck !




子爵府

積分: 11919


59#
發表於 12-6-1 23:35 |只看該作者
祝你好運


禁止訪問

積分: 13848


60#
發表於 12-6-1 23:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo