自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


子爵府

積分: 12574


41#
發表於 12-6-8 08:45 |只看該作者

引用:個人感受,不喜勿插:千嬅都唔識唱歌啦,何

原帖由 ac917 於 12-06-08 發表
個人感受,不喜勿插:千嬅都唔識唱歌啦,何況佢個兩日仔仔
笑左




伯爵府

積分: 17854


42#
發表於 12-6-8 08:47 |只看該作者

引用:人地話似啫,唔好斷章取義,呢d笑話大家都

原帖由 heichunmum 於 12-06-07 發表
人地話似啫,唔好斷章取義,呢d笑話大家都講過la





水晶宮

積分: 59765

畀面勳章


43#
發表於 12-6-8 08:48 |只看該作者

千嬅個B仔識唱歌?

如果以千嬅一樣咁開心就好啦




子爵府

積分: 12574


44#
發表於 12-6-8 08:50 |只看該作者

引用:好心啦…你地都做過人阿媽,我諗你地都講過

原帖由 mamibigbelly 於 12-06-08 發表
好心啦…你地都做過人阿媽,我諗你地都講過呢d說話啦~~
「bb咀郁郁,好似想講野咁呀~~
bb眼碌碌,認人呀~~ ...
我都同意。講真人地岩岩生左開心興奮係岩。做人阿媽緊係鍾意講個仔架啦,我地常人係咁,咁明星都係人





男爵府

積分: 8895

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 12-6-8 08:52 |只看該作者

引用:講到咁似金正日既?

原帖由 alicemic 於 12-06-07 發表
講到咁似金正日既?
哈哈哈哈哈 再過多幾日個B會識行同跳舞架啦




珍珠宮

積分: 37295


46#
發表於 12-6-8 08:53 |只看該作者

回覆:千嬅個B仔識唱歌?

千樺佢兩公婆係難頂,但明白生左小朋友的父母話題都係講小朋友,好正常有乜問題要話人呢?kelly講佢2個點心仔仔都好sweet 呀,又話人?唔通話人的自己冇仔女?



點評

HY2007  似足K CHAN  發表於 12-6-8 18:42


男爵府

積分: 8895

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 12-6-8 08:53 |只看該作者

引用:個人感受,不喜勿插:千嬅都唔識唱歌啦,何

原帖由 ac917 於 12-06-08 發表
個人感受,不喜勿插:千嬅都唔識唱歌啦,何況佢個兩日仔仔
Hahahahaha




子爵府

積分: 10241


48#
發表於 12-6-8 08:56 |只看該作者

引用:聽日識講野呀,+後日識行

原帖由 vivibabyvivi 於 12-06-07 發表
聽日識講野呀, 後日識行
笑咗




象牙宮

積分: 213696

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


49#
發表於 12-6-8 08:57 |只看該作者
heichunmum 發表於 12-6-7 23:15
人地話似啫,唔好斷章取義,呢d笑話大家都講過la
新任爸媽邊個無講過呢d說話!!!


珍珠宮

積分: 49822

熱血勳章 畀面勳章 陪月勳章


50#
發表於 12-6-8 08:59 |只看該作者

引用:其實.......Torres係姓唔係名囉++Torres+個

原帖由 idonno 於 12-06-07 發表
其實.......Torres係姓唔係名囉 Torres 個名係Fernando
係,有D搞笑:wahaha




珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


51#
發表於 12-6-8 09:07 |只看該作者

回覆:千嬅個B仔識唱歌?

而家d bb好老積架,
一出世都唔似剛出世。
好似幾日人仔咁架。




禁止訪問

積分: 8244

畀面勳章


52#
發表於 12-6-8 09:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23149

畀面勳章


53#
發表於 12-6-8 09:13 |只看該作者
講真,就算我仔依家都就快11個月,親戚朋友搵我第一句都係問佢大成點,乖唔乖之類,更何況千嬅個仔剛出世,真係好易成為記者訪問時既焦點啦~~


水晶宮

積分: 63619

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章


54#
發表於 12-6-8 09:50 |只看該作者
雖然我都覺得成日聽佢地提住個仔都幾煩...(KELLY & 千化)
不過咁樣諗...佢地又冇咩醜聞,又冇D好爆既NEWS...
D 記者見到佢地又只係追問你仔仔點...
咁人地問,佢地答,都好正常既~
唔好話明星歌星...我地D平民,生了BB, 周邊既人都會圍繞住BB既話題黎問...
自己生了又會好開心去提BB既野...
其實...都係好正常不過既事...
Childhood is journey, not a race.


伯爵府

積分: 18627


55#
發表於 12-6-8 09:54 |只看該作者

引用:+本帖最後由+HY2007+於+12-6-7+22:33+編輯+

原帖由 HY2007 於 12-06-07 發表
本帖最後由 HY2007 於 12-6-7 22:33 編輯

仲以為咁勁,一出世識唱歌添!好多BB都係咁啦!
丁生丁生我厭了




琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


56#
發表於 12-6-8 10:01 |只看該作者
千嬅幸福得令人妒嫉
你若盛開, 蝴蝶便來!


男爵府

積分: 6261

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


57#
發表於 12-6-8 10:11 |只看該作者
樓主~~咁都好出POST?
我阿仔BB果時,我都成日講WO"咀旭旭好似想唱歌咁" "眼超超好似識BEAR人咁"..呢D形容GA 姐...有咩好大驚小教呀~~

咪將一件事放大黎講啦~


侯爵府

積分: 20493

好媽媽勳章


58#
發表於 12-6-8 10:26 |只看該作者
'郁郁發聲唱歌' d 明精零舍誇張過人

唔好話 arm arm 出世嘅 bb 啦, 我亞仔 10 歲, 我都成日掛喺嘴邊架, 細女更加唔洗講啦


禁止訪問

積分: 67964


59#
發表於 12-6-8 10:32 |只看該作者

引用:好心啦…你地都做過人阿媽,我諗你地都講過

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 27682


60#
發表於 12-6-8 18:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo