懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   5


琥珀宮

積分: 156784

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


41#
發表於 12-6-9 23:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 LedTV 於 12-06-09 發表嘩,

原帖由 siutreasure 於 12-06-09 發表
我8w開始去,去左好多個喇,今日數片,原來儲左326條片
嘩,有排用




大宅

積分: 1948


42#
發表於 12-6-9 23:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LedTV+於+12-06-09+發表嘩,

原帖由 siutreasure 於 12-06-09 發表
我8w開始去,去左好多個喇,今日數片,原來儲左326條片





公爵府

積分: 25898

陪月勳章


43#
發表於 12-6-9 23:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LedTV+於+12-06-09+發表嘩,

原帖由 siutreasure 於 12-06-09 發表
我8w開始去,去左好多個喇,今日數片,原來儲左326條片
勁利害!




男爵府

積分: 5056

大廚勳章 陪月勳章 畀面勳章


44#
發表於 12-6-10 00:19 |只看該作者
好勁


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


45#
發表於 12-6-10 00:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-06-09 發

原帖由 LedTV 於 12-06-09 發表
嘩,有排用
h 0碼佔左202條如果個仔出世腰粗屎忽大就冇用!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5180

BK Milk勳章


46#
發表於 12-6-10 10:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 LedTV 於 12-06-09 發表頭先

原帖由 siutreasure 於 12-06-09 發表
都唔係好熱姐!我仲有十幾日生都去啦,我仲報左莊生講座,好似16/6,唔知禮物多唔多呢



...
請問邊度有得報丫?THX




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


47#
發表於 12-6-10 11:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-06-09 發

原帖由 KatNG09 於 12-06-10 發表
請問邊度有得報丫?THX
通常係朋友/bk睇到就報,間間唔同架,有d打電話報、有d上網報,你得閒周圍八下啦!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


伯爵府

積分: 19911

BK Milk勳章 畀面勳章


48#
發表於 12-6-10 11:28 |只看該作者

引用:記住登記胎心機同產房體驗加入埋+baby+mo+

原帖由 zuzu888 於 12-06-08 發表
記住登記胎心機同產房體驗加入埋 baby mo 個會!
每登記都有一袋gift, 有16 片pampers,滴露,唔係多但全場 ...
我全部做齊,淨係借尿遁無聽臍帶血!福袋都兩個!仲多了一本相同pre-mo magazine,不過比番佢,不想浪費物資




伯爵府

積分: 19911

BK Milk勳章 畀面勳章


49#
發表於 12-6-10 11:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alikan0701+於+12-06-09+發表

原帖由 siutreasure 於 12-06-09 發表
我都聽緊美素講座,但今日好似冇一罐大媽媽奶粉送…之前d講座有架,我先報…今日冇好蝕…



...
我昨天報左無去,原來有媽媽奶粉,但我不太飲




伯爵府

積分: 19911

BK Milk勳章 畀面勳章


50#
發表於 12-6-10 11:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LedTV+於+12-06-09+發表嘩,

原帖由 siutreasure 於 12-06-09 發表
我8w開始去,去左好多個喇,今日數片,原來儲左326條片
佩服!!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


51#
發表於 12-6-10 12:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-06-09 發

原帖由 melomame 於 12-06-10 發表
我昨天報左無去,原來有媽媽奶粉,但我不太飲
我都係朋友講先知有,我都唔飲,可以比朋友或賣!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


52#
發表於 12-6-10 12:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 zuzu888 於 12-06-08 發表記

原帖由 melomame 於 12-06-10 發表
我全部做齊,淨係借尿遁無聽臍帶血!福袋都兩個!仲多了一本相同pre-mo magazine,不過比番佢,不想浪費物資 ...
我記得就比番佢,唔記得就放響出口既凳上,比有需要既人睇!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5307


53#
發表於 12-6-10 16:10 |只看該作者

回覆:肥哈媽媽 的帖子

勁!係邊知道有talk?




男爵府

積分: 5307


54#
發表於 12-6-10 16:11 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

笑屎我咩




大宅

積分: 3829

月餅勳章 陪月勳章


55#
發表於 12-6-10 17:07 |只看該作者
siutreasure 發表於 12-6-9 12:13
我都聽緊美素講座,但今日好似冇一罐大媽媽奶粉送…之前d講座有架,我先報…今日冇好蝕…



...
唔係喎, 我O尋日聽11點O個場, 有媽媽奶粉一大罐。


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


56#
發表於 12-6-10 17:18 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure 發表於 12-6-9 12:13 我

原帖由 airyaoi 於 12-06-10 發表
唔係喎, 我O尋日聽11點O個場, 有媽媽奶粉一大罐。
我琴日聽11:00都有呀,但開場時mc 冇講過有媽媽奶粉送,我驚冇,都係走時先開估,好彩有姐!不過白色果盒係咩黎架呢?



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3829

月餅勳章 陪月勳章


57#
發表於 12-6-10 17:22 |只看該作者
siutreasure 發表於 12-6-10 17:18
我琴日聽11:00都有呀,但開場時mc 冇講過有媽媽奶粉送,我驚冇,都係走時先開估,好彩有姐!不過白色果盒係 ...
白色果盒係懷孕食譜。


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


58#
發表於 12-6-10 17:23 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure 發表於 12-6-10 17:18

原帖由 airyaoi 於 12-06-10 發表
白色果盒係懷孕食譜。
icic



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1630


59#
發表於 12-6-10 18:34 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子



我11W5D,由9W開始,兩個星期日去雅培講座,同埋呢兩日既會展家庭健康博覽,拎左134條片...幾雙襪仔,手套,三件底衫,三件背心,幾條口水肩,紗巾...H牌及P牌濕紙巾各三包仔...詩思樂純水濕紙巾幾包...棉花片片裝..三十六片..K牌紙片三包...剪指甲用剪刀兩把...
自己買左一包紗巾$18....


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


60#
發表於 12-6-10 19:06 |只看該作者

引用:回覆 siutreasure 的帖子 我11W5D,由9W開

原帖由 44662 於 12-06-10 發表
回覆 siutreasure 的帖子
雅培我8w就去,但頂唔順個亞伯,所以冇去第二次!咁耐以黎覺得最正既講座係kinetic
temp_photos.jpg



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo