夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4881


41#
發表於 12-6-9 13:21 |只看該作者

回覆 回覆:chloe0104的帖子

真係“生活逼人“ , 佩服妳可以在這樣惡劣情況仍然生存!咁難頂都頂到!勁佩服!!




男爵府

積分: 9320


42#
發表於 12-6-9 16:41 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

人窮志短,你C6真係好小家囉!




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


43#
發表於 12-6-9 16:53 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

有冇搞錯呀?自己又搵得少錢,又俾家用俾得雞碎咁多,仲要話個老婆偷錢,依啲都唔知咩男人嚟架?咁叻就檢討吓自己,點解自己搵咁少錢,要個老婆同個b咁辛苦:;pppp:




別墅

積分: 763


44#
發表於 12-6-9 17:22 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

你掉轉吖,你去做野,佢湊B,你每個比幾千蚊佢做家用,我地做女人大方D,比多少少佢儲下





禁止訪問

積分: 5752


45#
發表於 12-6-9 18:09 |只看該作者

回覆 回覆:珍珍爽爽的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 55904


46#
發表於 12-6-9 21:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


47#
發表於 12-6-9 22:19 |只看該作者

引用:我同++bb+同c6一家人一齊住嘅…因為無人幫

原帖由 chloe0104 於 12-06-08 發表
我同 bb 同c6一家人一齊住嘅…因為無人幫我湊bb…所以我係ft媽媽…之前都儲左啲錢…都有幾萬蚊啦…本來都 ...
3000?
你叫佢教我點樣3000夠2個大人同一個B食用吖。




侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


48#
發表於 12-6-9 22:25 |只看該作者

引用:係呀…我都覺得呀… 男人唔係應該為左頭家

原帖由 chloe0104 於 12-06-08 發表
係呀…我都覺得呀…
男人唔係應該為左頭家…好努力架咩…??!!
都淨都識得講…
叫佢做全職爸。你俾3000叫佢諗掂佢。
本來邊個做野都可以,但你C6太賤,佢冇本事令妻兒老小溫飽,我覺得情有可原,會同情理解,但你努力持家,咁困苦,佢仲話你偷錢。




子爵府

積分: 10269

畀面勳章


49#
發表於 12-6-9 23:23 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

我好想知佢果4000去左邊3餐你又包埋




水晶宮

積分: 61357

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 陪月勳章


50#
發表於 12-6-9 23:59 |只看該作者

回覆:都唔知點好…我好煩呀…

樓主,不如你出來做野,將bb放托兒所或請工人湊,你之前有無做開野嫁,我相信你都會搵倒9K以上,咁$5000請工人或托兒所,你都仲有淨錢啊!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo