自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


41#
發表於 12-6-10 12:12 |只看該作者

引用:其實掛牆扇裝邊個廳可以涼d?

原帖由 wongpy 於 12-06-10 發表
其實掛牆扇裝邊個廳可以涼d?
我都好想知!




水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


42#
發表於 12-6-10 13:00 |只看該作者

引用:Quote:patpat234 發表於 12-6-9 13:01 我睇

原帖由 PoPo140610 於 12-06-10 發表
呢個款抄 Vornado !!
應該同一個廠,同一個老豆



「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


禁止訪問

積分: 22404

叻叻勳章 畀面勳章


43#
發表於 12-6-10 14:00 |只看該作者

回覆:邊隻風扇好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51748

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


44#
發表於 12-6-10 14:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maymay220hk+於+12-06-10+發

原帖由 李豆豆 於 12-06-10 發表
兩把都係鐵葉?
昵把唔係鐵葉(樂聲)
myphoto.jpg





水晶宮

積分: 51748

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


45#
發表於 12-6-10 14:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KT0603+於+12-06-09+發表一家

原帖由 李豆豆 於 12-06-09 發表
我依家考慮緊樂聲或kdk鐵葉呀
呢把樂聲掛牆鐵葉夠涼
myphoto.jpg




子爵府

積分: 11833

大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


46#
發表於 12-6-10 14:19 |只看該作者
如小朋友細用掛牆最安全


男爵府

積分: 9337


47#
發表於 12-6-10 14:20 |只看該作者
patpat234 發表於 12-6-10 13:00
應該同一個廠,同一個老豆

不唔同老豆
唔同一個廠 !!

Vornado 係做飛機引掣
最細把扇 係 百老匯 / 永安 見過都賣 around $1000 !!


伯爵府

積分: 16322

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章


48#
發表於 12-6-10 14:20 |只看該作者

引用:我好老土,安咗把掛牆KDK扇,仲係鐵葉添,

原帖由 carmen111 於 12-06-09 發表
我好老土,安咗把掛牆KDK扇,
仲係鐵葉添,還是覺得佢最好!!!
我地都係,真係好正



  


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


49#
發表於 12-6-10 16:27 |只看該作者

引用:Quote:patpat234 發表於 12-6-10 13:00 應

原帖由 PoPo140610 於 12-06-10 發表
不唔同老豆
唔同一個廠 !!
原來唔同架?
不過我見擺promote 好多時都係擺埋一齊。
honeywell係做飛機空調,咁佢地係咪姐妹公司?
我係上環服務中心見。V$5xx有一部,h$210 就有。職員都有講v power大好多,不過我覺得家用 h已經夠。

掛牆扇我都有,不過個廳長方型,吹唔晒



「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


禁止訪問

積分: 242


50#
發表於 12-6-10 16:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


51#
發表於 12-6-10 16:34 |只看該作者
cameo 發表於 12-6-9 13:17
我覺得美的係咪D零件"抽水" ?? 而家多左人用就會搵人苯??
因我以往一直買美的放地下俾狗用,二百幾至三百蚊 ...
好想請教, 我正打算買部風扇比狗狗用, 但平日日間番左工, 把風扇長開我又怕開得太耐好似唔係太好, 你點開比狗狗用架?
我諗緊買PANASONIC, 好似大牌子D保證D... 唔知係咪呢...


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


52#
發表於 12-6-10 16:37 |只看該作者
請教, KDK鐵葉扇, 有冇坐地架? 大概幾錢呀?


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


53#
發表於 12-6-10 16:38 |只看該作者

引用:+本帖最後由+小菜+於+12-6-9+18:33+編輯+\

原帖由 小菜 於 12-06-09 發表
本帖最後由 小菜 於 12-6-9 18:33 編輯

KDK





子爵府

積分: 13518

開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


54#
發表於 12-6-10 16:42 |只看該作者
I'm using Dyson, it's good for me
Cute﹗


大宅

積分: 2750


55#
發表於 12-6-10 16:44 |只看該作者
實惠牌!某型號坐地風扇平靚正!現賣二百頭,早兩年前在特價後買百尾!


子爵府

積分: 10555


56#
發表於 12-6-10 18:32 |只看該作者
fullma 發表於 12-6-10 16:34
好想請教, 我正打算買部風扇比狗狗用, 但平日日間番左工, 把風扇長開我又怕開得太耐好似唔係太好, 你點開比 ...
其實我較少機會全日無人,而家自己做FTM,之前有bun bun喺屋企,,,我地都係放把座枱16吋風扇喺地下,俾狗用高度剛剛好,,,我之前只買美的,因為價錢抵兼真係幾好用(以前)
若無人喺屋企的話,我估最緊要拍漏電咋,一來你要估計自己隻狗會唔會搞風扇(唔座地可以掛牆),佢會唔會唔小心or玩拉到電線/撞跌風扇??? 屋企大廈係咪舊樓(怕漏電機會較大?)...

如果都係太擔心長開風扇問題,咁又可以考慮無人時佢活動空間,最好大少少,e.g佢地都識瞓暖左塊地磚又轉轉位置,咁夠空間,而空氣流通or少少風,無風扇都OK~


侯爵府

積分: 22453

醒目開學勳章


57#
發表於 12-6-10 18:38 |只看該作者

回覆:邊隻風扇好?

KDK




公爵府

積分: 28793

畀面勳章


58#
發表於 12-6-10 18:49 |只看該作者
cameo 發表於 12-6-10 18:32
其實我較少機會全日無人,而家自己做FTM,之前有bun bun喺屋企,,,我地都係放把座枱16吋風扇喺地下,俾狗用高度 ...
明白, 我有2隻, 一隻日間住在狗寵, 另一隻自由活動, 基本上兩隻野日間都係瞓覺多~ 通風方面都可以, 除非係下雨天, 可能要關窗, 但會開天窗,
比風扇主要係因為擔心入寵果隻冇得周圍走, 但佢個位置剛好對住窗, 應該還可以...
等我諗下點做會好些先得~


子爵府

積分: 10555


59#
發表於 12-6-10 18:52 |只看該作者
fullma 發表於 12-6-10 18:49
明白, 我有2隻, 一隻日間住在狗寵, 另一隻自由活動, 基本上兩隻野日間都係瞓覺多~ 通風方面都可以, 除非係 ...
你返工幾多個鐘呀??
可以喺水方面試都OK,夏天最熱幾日,我幾隻狗好鍾意冰水,若你隻狗腸胃可以飲到冰水的話,雪舊大冰(無咁快溶)入水樽都OK,冰水降溫都好舒服~



珍珠宮

積分: 37295


60#
發表於 12-6-10 19:08 |只看該作者

回覆:邊隻風扇好?

請問有冇型d的掛牆風扇房用,傳統的與屋企裝修格格不入,工人瞓上格,用掛扇先吹到佢。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo