2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 241


41#
發表於 12-6-13 11:49 |只看該作者
HIHI.....
文職....應該係比媽咪或奶奶湊


複式洋房

積分: 445


42#
發表於 12-6-13 11:57 |只看該作者
yatfong 發表於 12-6-12 21:16
文職,應該 99 添,
煩緊係佢來我屋企定係 BB 住在佢屋企,
雖然我地住得近,但我想 BB 住在我身邊呀... ...

我又係呀! 我諗多數日間放99度, 放左工接返佢LAW! 我覺得, 最起碼要自己同BB瞓LAW~~~


複式洋房

積分: 270


43#
發表於 12-6-13 12:07 |只看該作者
我都係12月生,而加冇野做但生完會揾工,仲煩緊揾邊個湊


男爵府

積分: 6767


44#
發表於 12-6-13 12:11 |只看該作者

回覆:媽媽們,你們做咩職業嫁?生完諗住會邊個湊呢??

做採購,一年飛最小四次,每次二星期。工人照顧。





男爵府

積分: 5196


45#
發表於 12-6-13 12:51 |只看該作者

引用:做採購,一年飛最小四次,每次二星期。工人

原帖由 summone79 於 12-06-13 發表
做採購,一年飛最小四次,每次二星期。工人照顧。
生完都繼續噤生活?




男爵府

積分: 5196


46#
發表於 12-6-13 12:52 |只看該作者

引用:我都係12月生,而加冇野做但生完會揾工,仲

原帖由 Ice6 於 12-06-13 發表
我都係12月生,而加冇野做但生完會揾工,仲煩緊揾邊個湊
噤點解生完唔繼續湊埋b?




大宅

積分: 2346


47#
發表於 12-6-13 13:28 |只看該作者
回覆 pomuimui 的帖子

我工人唔會唔做架...佢仲提我續約添...呵~
基本上我工人平時好少野做...因為兩個囡都返全日...
到時生多一個...佢平日都係湊一個啫...
我工人一早叫我生多個架...
佢喺度做野好開心...
咁我公司同屋企同亞囡學校都近...
佢接放學時可以放bb喺我公司先囉...
我放工先帶bb返屋企...
係星期六日麻煩d...要帶d囡去學野...
到時可能要爸爸帶...因我只放其中一日...


男爵府

積分: 5196


48#
發表於 12-6-13 14:50 |只看該作者

引用:回覆+pomuimui+的帖子 我工人唔會唔做架..

原帖由 zachu 於 12-06-13 發表
回覆 pomuimui 的帖子

我工人唔會唔做架...佢仲提我續約添...呵~
哦,你自己公司,有咩事都容易安排添啦^^




大宅

積分: 3206

開心吸收勳章


49#
發表於 12-6-13 17:20 |只看該作者
本帖最後由 小儀皇后 於 12-6-13 17:22 編輯
pomuimui 發表於 12-6-13 11:33
你一定都係要計過條數,可以應付先噤理所當然可以安心做全職媽媽啦,恭喜恭喜



...

我個部門摺埋..公司早兩三個月已經通知左..我知道將會失業後..都計過數..短暫咁停工幾個月都仲可以..一邊停工一邊搵工..
但點知未開始搵工就 BINGO..

其實我同你一樣..收入唔多..我份收入根本幫唔到老公D乜..
我只係無家用比我媽..我又少左錢買衫褲..買零食咁囉..
我問過我媽..少左我份家用都仲頂得順..

我同老公未 BINGO 前都諗過..日後比多幾仟蚊人湊B..
我諗起碼都要比4-5K掛..(即使比奶奶 / 我媽湊都好)..呢條數仲吃力過我做 FTM...不如我自己湊返啦...


大宅

積分: 2181


50#
發表於 12-6-13 17:32 |只看該作者
fifi47 發表於 12-6-13 11:57
我又係呀! 我諗多數日間放99度, 放左工接返佢LAW! 我覺得, 最起碼要自己同BB瞓LAW~~~ ...
但係第二日點交返個 BB 俾 99?帶 BB 去 99 屋企再返工?會好趕呀~
如果要 99 來自己屋企接,佢又要好早起身,
好煩惱。


別墅

積分: 695


51#
發表於 12-6-13 17:37 |只看該作者
做文職, 99 湊


大宅

積分: 3206

開心吸收勳章


52#
發表於 12-6-13 17:41 |只看該作者
本帖最後由 小儀皇后 於 12-6-13 17:42 編輯
rayrayus 發表於 12-6-13 04:41
Thanks! 我就係嗰個唔要產假既傻婆,因為我打算臨生BB前就唔做了,有d人話我好傻,不過講真,我放 ...

好欣賞你呢個所謂既傻婆..我依然大大力支持..其實我覺得你一D都唔傻..否則我都係傻..
我覺得最傻係因為十個星期產假而唔RESIGN既準媽媽..(經濟唔許可另計)
因為呢十個星期產假..令自己唔開心大半年..又要呻..又要返工..(返到工唔開心之餘又辛苦..又無得專心養胎)

點評

rayrayus  絕對同意呀,我都唔想放產假時仲要諗起之後再返工...  發表於 12-6-14 00:11


大宅

積分: 3206

開心吸收勳章


53#
發表於 12-6-13 17:47 |只看該作者
piggymonkey 發表於 12-6-13 09:16
見到咁多jm 可以自己湊B, 我真係好羨慕, 可以陪住阿B成長
但係真係令到我好煩, ...
你經濟上唔許可就無得好講..當個B就係你工作既動力囉..

凡事都有利有弊呀..即使全職媽媽又好..FTM 又好..
計過晒數..覺得可以做 FTM..先至做囉..
如果計唔掂條數..就唔好亂黎..留返D錢買尿片奶粉呀..


男爵府

積分: 5196


54#
發表於 12-6-13 18:14 |只看該作者

引用:+本帖最後由+小儀皇后+於+12-6-13+17:22+編

原帖由 小儀皇后 於 12-06-13 發表
本帖最後由 小儀皇后 於 12-6-13 17:22 編輯
哈哈,我鍾意你話買少咗零食呢句呀!
我一樣囉!做份全職比埋份工人錢,咪等於我依家做份兼職,自己湊一樣
不過我將來都要比媽咪幫一幫手湊,做唔哂全職媽咪




男爵府

積分: 6767


55#
發表於 12-6-14 07:23 |只看該作者

回覆:pomuimui 的帖子

我打算生了第二胎之後,細b大約一歲我會開始找一份不用出差的工作。因大女今年九月會上K2,我要放多些時間在她身上。




複式洋房

積分: 492


56#
發表於 12-6-14 08:20 |只看該作者
回覆 pomuimui 的帖子

都係admin的工作, 原本全職, 老細問返半日可不可以, 所以咪想如妳所講計計條數抵唔抵囉, 但又無咩概念請鐘點EE湊半天大約幾錢....


大宅

積分: 3762

畀面勳章


57#
發表於 12-6-14 09:56 |只看該作者
我做文職~ 大女係婆婆過黎湊日頭(住得近)~ 夜晚同假期自己湊~
呢胎應該都係婆婆湊~ 生埋呢個我都想轉FTM~ 老公都講過叫我辭職湊女~
但我又唔捨得份糧~ 婆婆又可以多D錢洗~ 買o野俾阿女同阿女去玩都可以豪D~
由原產地直接進口~純天然~無添加~日日新鮮製造~
BB的最佳食糧......母乳~


複式洋房

積分: 445


58#
發表於 12-6-14 10:46 |只看該作者
yatfong 發表於 12-6-13 17:32
但係第二日點交返個 BB 俾 99?帶 BB 去 99 屋企再返工?會好趕呀~
如果要 99 來自己屋企接,佢又要好早起身 ...

lee個都係我同老公煩緊GE問題. 我諗多數會係我早D起身送過去, 當然99可以過黎接佢就最好LA! HEHE~~~


大宅

積分: 1837


59#
發表於 12-6-14 11:47 |只看該作者
回覆 zachu 的帖子

1個揍3個咁勁?

點評

zachu  多得兩個囡囡又乖又聽話啫...  發表於 12-6-14 14:41


大宅

積分: 1837


60#
發表於 12-6-14 11:52 |只看該作者
我好佩服 ftm! 因為我知道自己唔係呢d料子! 我會係姐姐+我媽+我奶奶揍.
不過我打算產假後放耐d自己假, 可以陪同小朋友耐d. 唔係之後返返工就無得陪咁多.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo