懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2218


41#
發表於 12-6-27 15:57 |只看該作者

引用:我陀+2+個,+2+個都冇乜點介口~係陀細女時食

原帖由 skmami 於 12-06-27 發表
我陀 2 個, 2 個都冇乜點介口~
係陀細女時食蝦會敏感會痕~
醫生話咩濕熱毒 ge 野, 好似芒果, 蟹, 牛肉, 鵝 ...
請問胎毒幾時開始清,同食咩可以清?



加油


別墅

積分: 780


42#
發表於 12-6-27 21:53 |只看該作者
回覆 angel2255 的帖子

我自己就 2 胎都係 30 週後先開始清 ge~
因為我自己係燥熱底, 唔怕太寒涼~
我就食龜苓膏 (一至二星期一盅)
西瓜 - 連皮計一磅 (日日食)
涼粉 - 買一舊撈西瓜食 (一至二星期一次)


男爵府

積分: 6507


43#
發表於 12-6-28 17:37 |只看該作者
skmami 發表於 12-6-27 21:53
回覆 angel2255 的帖子

我自己就 2 胎都係 30 週後先開始清 ge~
其實如果唔清胎毒 / 清唔晒對BB有無長遠的影響? or只係影響佢剛出世時的皮膚?


別墅

積分: 780


44#
發表於 12-6-28 19:01 |只看該作者
回覆 fifihon 的帖子

長遠會係點我都唔係好清楚~
不過清得唔夠就會出世時塊面呀身仔度多 D 粒粒~
尤其是打完針之後出粒粒會驚人地多囉~



珍珠宮

積分: 44373


45#
發表於 12-6-28 19:20 |只看該作者
angel2255 發表於 12-6-26 12:33
有介口生完又有咩分別,大家可以分享下比大家知道多啲,謝謝!




...
我冇戒口的,魚生一星期食一次,蝦呀、凍野、奶茶咖啡、都有間中食。勁辣野食都係戒唔到~囡囡出世樣樣健康,皮膚滑滑~~

(PS 我本身冇濕疹冇敏感的)
輸入搜索內容


男爵府

積分: 8784

2018復活節勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


46#
發表於 12-6-28 19:35 |只看該作者
回覆 angel2255 的帖子

我陀B有食燕窩,不過係食老X家,唔知佢D真定假,現在我個B,3個多月了,皮膚好白好滑.
人生就是要去面對各種遺憾


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


47#
發表於 12-6-28 19:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3294


48#
發表於 12-6-28 20:29 |只看該作者
viva4ever 發表於 12-6-28 19:42
我覺得係阿媽戒得清得濟, 到bb出世後唔慣飲食, 所以身體接受唔到, 皮膚差。

如果陀B時, 咩都食, 比佢咩都 ...

我都覺得係,我個朋友懷孕時介得好清。不過佢個月出世之後就好多病痛。

而且某啲所謂要介口嘅食物,其實都有佢嘅營養喺到。
雖然話可以搵其他食物中代替,不過我都唔想我小朋友第時有偏食習慣。
我媽陀我嗰時冇食過魚,我出世之後就真係一啖魚都冇食過。

最近同個朋友食飯,佢話醫生嗰時同佢講,如果爸爸媽媽是但一個鼻敏感或者有皮膚敏感 (濕疹),個小朋友都好大機會會有。
我想問下各位媽媽係咪真嘅呢?
而且最重要係介食會導致有濕疹嘅食物。大家知唔知有邊啲食物呢?



禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


49#
發表於 12-6-28 20:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo