自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   11


子爵府

積分: 10181


41#
發表於 12-7-1 12:57 |只看該作者
其實學校有基本學費收開,只系加價未批,等教署消息,你問學校想加費到幾多錢佢實有數,唔好比佢誤導話政府未批准等等問題,自己要分析。


寶石宮

積分: 281776


42#
發表於 12-7-1 13:07 |只看該作者
走啦, 真慘


複式洋房

積分: 221


43#
發表於 12-7-1 13:19 |只看該作者

引用:Quote:kayan311+發表於+12-7-1+01:58+我仔

原帖由 cherishbaby 於 12-07-01 發表
每月$3500!!! 兩個咪$7000!!! 我上年遞表申請面試時, 問職員話未知來年N1學費, 但當時每 ...
係呀,n1呀!不過我知道唔同分校唔同學費架!




複式洋房

積分: 221


44#
發表於 12-7-1 13:22 |只看該作者

引用:+本帖最後由+方麗娟+於+12-7-1+07:54+編輯+

原帖由 方麗娟 於 12-07-01 發表
本帖最後由 方麗娟 於 12-7-1 07:54 編輯
我都覺佢想轉國際路線,問過佢地個課程,係無教中文的!一星期5日都有教英文(外籍老師),另外2日教國語。只係老師同小朋友做勞作時會用廣東話,並無正式的中文課!





水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


45#
發表於 12-7-1 13:25 |只看該作者
milktealai 發表於 12-7-1 13:07
走啦, 真慘

奶茶~我細B 都係殷緊讀呢間N1=.="

佢中途跳船, 我都好無奈~~

但我應該會俾佢考返入哥哥果間~~

如果呢間都要收3K 的話, 大把學校可以揀, 唔一定要讀佢~~


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


46#
發表於 12-7-1 15:42 |只看該作者
本帖最後由 patpat234 於 12-7-1 15:48 編輯
cherishbaby 發表於 12-7-1 01:55
回覆 o_____o 的帖子

小西灣

小西灣好多幼稚園啦.....
我2個都係胡好畢業...除左係屋邨入邊,學校課程同老師校長都好好.
但佢只係全日制

N1 $2XXX 連膳食
N2-N4 $扣學劵 $1300左右 連膳食
書簿一個學期 $1000 左右,無乜雜費

校服只有一款,幾十蚊一套

http://202.67.139.220/php/webcms/public/index.php3?refid=614&mode=published
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


男爵府

積分: 5280


47#
發表於 12-7-1 16:30 |只看該作者

回覆:點算~迦南幼稚園學券中途跳船!

我個仔升K2, 有影響嗎?




大宅

積分: 1890


48#
發表於 12-7-1 16:36 |只看該作者

回覆 回覆:cherishbaby的帖子

我都係,一心想挨完N1,之後上幼稚園有學卷,咁樣可能比小朋友讀完一年後囀校




男爵府

積分: 6435

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 12-7-1 16:37 |只看該作者
升K.2的那一班小朋友係冇影響既 ...


珍珠宮

積分: 43017

育兒性格勳章 睛靈勳章


50#
發表於 12-7-1 18:22 |只看該作者


水晶宮

積分: 59747

畀面勳章


51#
發表於 12-7-1 18:31 |只看該作者

版主 的帖子

之前ek果邊都有講,無學卷連啟思都係跳船




子爵府

積分: 11815

好媽媽勳章


52#
發表於 12-7-1 18:33 |只看該作者
但我朋友話佢仔都無影響。是今年9月讀k1··即是今年九月到n班就無學卷


珍珠宮

積分: 38228

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


53#
發表於 12-7-1 18:35 |只看該作者
好多幼稚園取消學券係唔想比政府的學費上限左住, 即係要加多D先夠.

我係你就拿拿聲搵過間.


大宅

積分: 1303


54#
發表於 12-7-2 03:13 |只看該作者
唉…我都明白, 咁即係今年9月又要始撲幼稚園,一心諗住一路讀上去,唔駛四圍撲(仲要撲兩個添), 唔知小西灣/東區/灣仔有冇K1幼稚園好介紹呢?


男爵府

積分: 6420


55#
發表於 12-7-2 11:37 |只看該作者
我都好嬲,個校長說話語氣好黑人僧,話"名校"所以加價。


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


56#
發表於 12-7-2 11:42 |只看該作者
3k是半天嗎? 咁真係幾貴下.
我仔讀德寶屬下的學校, 主流, 唔係國際班, 因為我唔想佢唔識中文, 否則小學好大鑊.
全日四千幾, 但係都係雙班主任制, 一人是普通話NATIVE
每天都有英文和普通話課, 佢讀全日, 上下午都有堂添.
英文係NET教
佢間學校在天水圍. 半日係二千頭.

之前我見有人問元朗有人出去九龍塘讀迦南, 我就奇怪, 我唔覺得咁係值得囉...


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


57#
發表於 12-7-2 11:54 |只看該作者

唉…我都明白,+咁即係今年9月又要始撲幼稚

原帖由 cherishbaby 於 12-07-02 發表
唉…我都明白, 咁即係今年9月又要始撲幼稚園,一心諗住一路讀上去,唔駛四圍撲(仲要撲兩個添), 唔知 ...
灣仔可考慮愛群道浸信會,杏花邨都有幾間唔錯幼稚園,富欣入邊有嘉琳,小西灣邨有東華三院,鰂魚涌有保良局慧研雅集,西灣河有培理,明我。。。。。。東區其實好多幼稚園呀。。。
問題係你有咩特別要求,升小會選擇津貼官立定係直資私立?前者就讀邊間幼稚園都一樣,後者就可能要揀間有少少名氣的幼稚園。



「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


男爵府

積分: 6420


58#
發表於 12-7-2 11:58 |只看該作者
我在九龍那邊....好失預算。學校好無良,早知的話,不會考慮這間。
心裡依然很傷感,撲醫院床位,爭母嬰健康院,又黎學校學位,我好想死~我孩子不是大b


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


59#
發表於 12-7-2 12:09 |只看該作者

引用:3k是半天嗎?+咁真係幾貴下.我仔讀德寶屬下

原帖由 莎莎莉莉 於 12-07-02 發表
3k是半天嗎? 咁真係幾貴下.
我仔讀德寶屬下的學校, 主流, 唔係國際班, 因為我唔想佢唔識中文, 否則小學好大 ...
你係唔係講德怡,我女都會讀,但讀國際班




伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


60#
發表於 12-7-2 12:25 |只看該作者

回覆 回覆:wingcrown的帖子

係呀!




首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo