自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13695

畀面勳章


41#
發表於 12-7-1 10:45 |只看該作者
我岩岩出世, 阿四E婆, 阿女痳就即刻同我阿媽講, 阿X(我老豆)鍾意仔嫁..
so what??
我阿媽由細到大都好錫我...之後係追到個仔..即刻我細佬...
但完全唔放心交低d野比佢做..
相反我做事好有交帶..令爸媽好放心的..

我個人來說, 女是比較窩心, 痴家, 就算嫁左都返外家睇阿媽


男爵府

積分: 5614


42#
發表於 12-7-1 10:49 |只看該作者
EVA222 發表於 12-7-1 10:31
中國人重男輕女,根深柢固,假如有仔女各一,可能好錫女,男仔有時頑皮或學業上跟不上,令父母幾沮喪.
我無仔但 ...
係架~所以覺得有仔嘅壓力大好多...有錢就話姐,無咩錢,但又有几個仔,真係要抗壓能力好強先得.....

點評

EVA222  你明白就唔好唔開心啦.  發表於 12-7-1 10:57


珍珠宮

積分: 47280


43#
發表於 12-7-1 10:50 |只看該作者


男爵府

積分: 5614


44#
發表於 12-7-1 10:52 |只看該作者
湘兒 發表於 12-7-1 10:39
傻妹, 真係好在你自己唔係咁諗咋!!! ^^
我有個朋友生第1胎, 照左係女, 喊左2日, 佢自己, 老公, 99都勁恨仔 ...
我阿媽有日都係我面前講,話陀我細佬果陣,個個都睇話似女,佢好唔開心,日日喊,點知生出係仔,佢開心到好似執到金!


男爵府

積分: 5614


45#
發表於 12-7-1 10:57 |只看該作者
湘兒 發表於 12-7-1 10:45
我岩岩出世, 阿四E婆, 阿女痳就即刻同我阿媽講, 阿X(我老豆)鍾意仔嫁..
so what??
我阿媽由細到大都好錫我. ...
係咯~女仔嫁咗,多數都成日返外家探阿媽,男仔就多數都係跟老婆一齊返.....我覺得佢地唔應該睇仔定女~其實係仔女孝順先係福氣~


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


46#
發表於 12-7-1 10:59 |只看該作者
睇開D ,,,唔好唔開心..
好多老人家都係重男輕女...


禁止訪問

積分: 4167


47#
發表於 12-7-1 11:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8448


48#
發表於 12-7-1 11:51 |只看該作者

引用:尋晚睇睇下電視,阿媽突然講句,阿邊個邊個

原帖由 juliababy 於 12-07-01 發表
尋晚睇睇下電視,阿媽突然講句,阿邊個邊個真係好好命,有兩個仔!!(我有個細佬)我聽到之後好唔開心,個 ...
我地更加要做個醒目爭氣的女,外面的敗家仔唔好理,




子爵府

積分: 11028


49#
發表於 12-7-1 12:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 oct27_2008 於 12-07-01 發表

原帖由 juliababy 於 12-07-01 發表
咁你會點樣面對佢呢?!
無所謂,佢吾係吾錫我,只係比較上錫我阿哥多d,




珍珠宮

積分: 44373


50#
發表於 12-7-1 12:13 |只看該作者
juliababy 發表於 12-7-1 09:20
但個心真係好唔舒服,好難做到,當咩事都無…
比我都嬲啦~

點評

juliababy  真係唔嬲就假!!  發表於 12-7-1 12:36
輸入搜索內容


翡翠宮

積分: 77585

畀面勳章


51#
發表於 12-7-1 12:20 |只看該作者

回覆:好唔開心!阿媽,重男輕女!!

吾好吾開心啦



點評

juliababy  嗯嗯~  發表於 12-7-1 12:37


侯爵府

積分: 20356


52#
發表於 12-7-1 12:23 |只看該作者
樓主,你嘅人生係你自己,最重要係老公對你好,第二時d仔女對你好。
我媽都係咁,佢直頭兜口兜面同我講,(1)仔呢我乞食都俾佢去外國讀書,你就去問吓6叔肯吾肯收留你,(2)你係蝕本貨、濺貨、臭貨,(3)到今時今日:分屋分身家留大部份俾細佬,但佢有乜頭暈身慶,同老豆抄大獲,佢孫仔出事,就第一時間揾我,
你阿媽有無咁絕mouth:

點評

mimi88  我阿媽比你阿媽勁多十倍左右啦, 以前我會好唔舒服, 而家當佢冇到  發表於 12-7-1 12:32


男爵府

積分: 5614


53#
發表於 12-7-1 12:26 |只看該作者

引用:樓主,你嘅人生係你自己,最重要係老公對你

原帖由 oscarmama 於 12-07-01 發表
樓主,你嘅人生係你自己,最重要係老公對你好,第二時d仔女對你好。
我媽都係咁,佢直頭兜口兜面同我講,(1 ...
你媽媽竟然會咁講!!!太hurt人啦!如果係我,我會同佢反面!以後唔見!




侯爵府

積分: 20356


54#
發表於 12-7-1 12:31 |只看該作者
juliababy 發表於 12-7-1 12:26
你媽媽竟然會咁講!!!太hurt人啦!如果係我,我會同佢反面!以後唔見!



...

比起我,你係咪開心好多呢?
我以前都好吾開心,但我諗通咗,我係為自己而生

點評

juliababy  無錯!又有自己嘅家庭!令到自己唔開心嘅人,避得就避!  發表於 12-7-1 12:35


男爵府

積分: 6508

畀面勳章


55#
發表於 12-7-1 12:31 |只看該作者
我生左個女,我媽話我唔識生,我當佢唱歌:;pppp:

點評

juliababy  好過份!!!  發表於 12-7-1 12:35


伯爵府

積分: 15416

畀面勳章


56#
發表於 12-7-1 12:41 |只看該作者

好唔開心!阿媽,重男輕女!!






伯爵府

積分: 15416

畀面勳章


57#
發表於 12-7-1 12:41 |只看該作者

好唔開心!阿媽,重男輕女!!






大宅

積分: 1760


58#
發表於 12-7-1 12:54 |只看該作者

回覆:好唔開心!阿媽,重男輕女!!






寶石宮

積分: 281776


59#
發表於 12-7-1 12:56 |只看該作者
睇開啲


大宅

積分: 1427


60#
發表於 12-7-1 12:58 |只看該作者

回覆:好唔開心!阿媽,重男輕女!!

mouth:mouth:




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo