自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2313


41#
發表於 12-7-1 18:43 |只看該作者

引用:+本帖最後由+貝貝+於+12-7-1+18:25+編輯+\

原帖由 貝貝 於 12-07-01 發表
本帖最後由 貝貝 於 12-7-1 18:25 編輯
比個叻



切勿讓偏見蒙蔽自己的雙眼


珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


42#
發表於 12-7-1 18:44 |只看該作者
joey1001_1001 發表於 12-7-1 17:14
民主派民主定義:順我者生,逆我者亡。
一幫打著民主旗幟ge土匪

點評

roseyy    發表於 12-7-1 22:01


子爵府

積分: 11815

好媽媽勳章


43#
發表於 12-7-1 18:49 |只看該作者
頭先我見到有個遊行人士。特登走去警察到。在他耳邊吹在個好嚮的口哨這叫什麼這樣叫自由嗎?

點評

pakhei1128  似爛仔多d!!!  發表於 12-7-1 18:57


大宅

積分: 3603


44#
發表於 12-7-1 18:51 |只看該作者

回覆:joey1001_1001 的帖子


只要人人跟從佢嘅意見,就係民主。
成日反強國呢樣唔好,嗰樣唔好,佢地就野蠻、暴力…乜都得,乜都啱。
以50步笑百步…
又唔見社會有進步,淨係鬥抽水!

雖然強國有不足,但都進步緊…
香港都唔係一朝一夕有今日既成績。

有正經野又唔做,雙非、青少年、老人、住屋…,仲要搞到想做既人做唔到…
為選票,不惜出賣港人,支持外傭…

社會欠缺和諧,包容,小朋友就在咁既環境長大,試問又會點?






子爵府

積分: 11264


45#
發表於 12-7-1 18:52 |只看該作者
香港比呢班野人玩死~~
:wave:  :wave:


珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


46#
發表於 12-7-1 18:59 |只看該作者
我睇到都覺得佢地好過份, 遇到唔同聲音就立即做出對抗.
原來係地口中嘅言論自由係咁, 同文革有咩分別??

另外, 見到有個遊行人仕竟然近距離向警察吹哨子, 真係好過份, 有無諗過咁樣會令人聽力受傷架????


水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 12-7-1 19:06 |只看該作者

引用:民主派民主定義:順我者生,逆我者亡。 +

原帖由 joey1001_1001 於 12-07-01 發表
民主派民主定義:順我者生,逆我者亡。
佢地惡過共產黨




已刪除用户

積分: 46481


48#
發表於 12-7-1 19:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3627


49#
發表於 12-7-1 19:09 |只看該作者

回覆:民主人士...真是民主?? 嘿~ 可悲~ (有圖/有片)

只有反中亂港,反政府反CY的人先可以享有言論自由。




侯爵府

積分: 24377


50#
發表於 12-7-1 19:10 |只看該作者

回覆:民主人士...真是民主?? 嘿~ 可悲~ (有圖/有片)

不知所謂




禁止訪問

積分: 16793

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 貢獻勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


51#
發表於 12-7-1 19:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 111390

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


52#
發表於 12-7-1 19:15 |只看該作者
小天使 發表於 12-7-1 18:49
頭先我見到有個遊行人士。特登走去警察到。在他耳邊吹在個好嚮的口哨這叫什麼這樣叫自由嗎? ...
我都見到,呢d咪就係挑釁囉


珍珠宮

積分: 40292


53#
發表於 12-7-1 19:16 |只看該作者

回覆 回覆:貝貝的帖子

:;pppp::;pppp::;pppp:




子爵府

積分: 14194


54#
發表於 12-7-1 19:17 |只看該作者

回覆:民主人士...真是民主?? 嘿~ 可悲~ (有圖/有片)

Yes!我有我自由,你理得我支持定反對?真好笑!




子爵府

積分: 11573


55#
發表於 12-7-1 19:20 |只看該作者
八十後受政棍利用, 只懂挑釁, 可悲!
如何救救香港?
從頭細數命運由甚麼鑄成
心境每秒在註釋生命
密雲外還有清空
眼淚哪可遮掩眼睛
沒有光末路憑目光照明
火花擦碎後更加豐盛
天國近才會記得不死本領
你也痛醒請做証


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


56#
發表於 12-7-1 19:34 |只看該作者
貝貝 發表於 12-7-1 10:36
我支持有民主... 但...我不要我的下一代... 有這樣霸道的民主~ 這樣可悲的民主~ ...
不如你睇番自己有幾民主?
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5226423

一有反對意見入,你就指責人抽水,咁叫民主?


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


57#
發表於 12-7-1 19:37 |只看該作者
newbiee 發表於 12-7-1 10:59
我睇到都覺得佢地好過份, 遇到唔同聲音就立即做出對抗.
原來係地口中嘅言論自由係咁, 同文革有咩 ...
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5226423


13,17 同19樓都好對抗,我覺得都好過份。


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


58#
發表於 12-7-1 19:40 |只看該作者
joycec9 發表於 12-7-1 19:34
不如你睇番自己有幾民主?
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5226423
果度係揮手區... 唔係比人抽水區... 咁你係咪覺得佢地今日咁唔比人支持cy... 唔比人反拉布... 拉走人地d野係好啱呀??


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


59#
發表於 12-7-1 19:52 |只看該作者
貝貝 發表於 12-7-1 11:40
果度係揮手區... 唔係比人抽水區... 咁你係咪覺得佢地今日咁唔比人支持cy... 唔比人反拉布... 拉走人地d野 ...
你算吧啦,自己容不下反對意見,就話係咩揮手區。邊條明文規定討論區只準揮手呀? 拿出來參考下?

我就覺得你同趕人走嗰班人冇分別喇,一樣唔識尊重人。而你最厲害仲要係自我感覺咁良好,我真係好佩服你。


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


60#
發表於 12-7-1 21:09 |只看該作者
joycec9 發表於 12-7-1 19:52
你算吧啦,自己容不下反對意見,就話係咩揮手區。邊條明文規定討論區只準揮手呀? 拿出來參考下?

我就覺得 ...
根本唔可以一齊講... 你只係捉住呢個topic去幫d 假民主人士... ok... 咁佢地好啱啦係咪?? 佢地啱晒啦係咪... ?? 遊行果度係反cy區?? 係支持政棍區???
(大家睇下會唔會又再一次當睇唔到人地問佢既野先.....)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo