自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31135


41#
發表於 12-7-2 14:13 |只看該作者
張秋 發表於 12-7-2 14:10
俾我都會咁同佢講,

當初我都怕我父母係咁,

我哋相距甚遠!!!!!!!


禁止訪問

積分: 19733

hashtag影視迷勳章


42#
發表於 12-7-2 14:13 |只看該作者

回覆:yamfok 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


43#
發表於 12-7-2 14:14 |只看該作者
up88 發表於 12-7-2 13:47
原來你哋會比KEY佢哋架,一定無可能,我接受唔到!!!!

我都係接受唔到,

所以奶奶都無俾,

因為奶奶係我地個頭住…

不過上年我老公俾咗條key俾佢﹗

但奶奶無咁無啦啦上黎…

最怕話上黎幫你執屋個d啊媽日日咁話上黎

真係好唔方便架﹗


珍珠宮

積分: 31135


44#
發表於 12-7-2 14:15 |只看該作者
yamfok 發表於 12-7-2 14:06
哈哈!寫錯!系老公細佬的女友!

真相大白了,以為你開以OPEN到如此地步!!!!!又會這麼攪笑,好打漏唔打漏,居然打漏了兩個咁重要的字!


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


45#
發表於 12-7-2 14:16 |只看該作者
goat 發表於 12-7-2 14:12
我阿爸朋友遇過仲經典:
大陸親友聲都唔聲落來香港玩, 當然冇BOOK任何酒店, 直接到阿爸朋友屋企, 到之前電 ...

真係攞命


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


46#
發表於 12-7-2 14:17 |只看該作者
本帖最後由 張秋 於 12-7-2 14:18 編輯
up88 發表於 12-7-2 14:15
真相大白了,以為你開以OPEN到如此地步!!!!!又會這麼攪笑,好打漏唔打漏,居然打漏了兩個咁重要的字! ...

咪係囉﹗等我俾人誤會


珍珠宮

積分: 31135


47#
發表於 12-7-2 14:19 |只看該作者
張秋 發表於 12-7-2 14:14
我都係接受唔到,

所以奶奶都無俾,

就算有人無啦啦按鐘,我都唔會開門,唔開理,因多年來慣了在家著睡衣裙內裡又沒帶BRA!!所以真係很不方便,也聽過很多朋友說他們的父母都有時會突然咁樣,最多是奶奶呀或老爺,正好佢又洗澡完,突然有個男人入來,真係很不方便,又趕不切換衫,著上睡衣,沒內衣,也沒想到突然有人來!真討厭的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


水晶宮

積分: 73590

BK Milk勳章


48#
發表於 12-7-2 14:20 |只看該作者

引用:Quote:up88+發表於+12-7-2+13:47+原來你哋

原帖由 張秋 於 12-07-02 發表
我都係接受唔到,

所以奶奶都無俾,
比我會換鎖
同c6講眀吾比




珍珠宮

積分: 31135


49#
發表於 12-7-2 14:20 |只看該作者
張秋 發表於 12-7-2 14:17
咪係囉﹗等我俾人誤會

你仲講!!!!!

點評

張秋    發表於 12-7-3 09:10


珍珠宮

積分: 31324

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


50#
發表於 12-7-2 14:22 |只看該作者
yamfok 發表於 12-7-2 13:27
我老公家人系咁!琴日老公個女友上黎攝時間、之後佢地買lunch上黎食....兩次都系就咁噤鐘!當呢度上樓cafe ...
老公個女友


大宅

積分: 2406


51#
發表於 12-7-2 14:25 |只看該作者

引用:係咪我99呀? +

原帖由 ming1020 於 12-07-02 發表
係咪我99呀?





珍珠宮

積分: 31135


52#
發表於 12-7-2 14:29 |只看該作者
講起呢個TOPIC真令我回想起很多往事,這段時期真是令我情緒好大困擾,我一向又可能得順得人,唔想掃佢興,唯有自己一家受苦,啞忍,
實在差不多一星期多會遇到一次這種事,好難忍的,也要自己成日去估佢哋應今天不會又突然來吧,有天正想一家去唱K,很多年前的事,很久沒去了,因剛完BB後都好忙,沒有閒情,因自己一手帶大的呢,到數年後大一些可一起去唱唱了,突然在剛出門前,爸爸就打電話來說:我一小時左右就會到了,去番你家附近這酒樓等啦,先到先攞位!!!!!!!!!!

佢次次都係咁,也每次我都剛是有空在家,但這次真係....我想答唔得的機會都開不到口!!!
收線後想大哭一場呢,只好全家乖乖在家等佢來,後來越多越密有呢種情況,攪到自己情緒越來越差,很不開心的!

數年前才開始改變了,要在適當時間都要學懂SAY NO!!!!

點評

yuen1818  support you!!  發表於 12-7-3 21:15
alphabetagamma  但奶奶唔會要我受, 佢個仔自己受返, 次次激到我老公死死下  發表於 12-7-3 17:18
alphabetagamma  佢地唔識約人, 唔識安排. 我唯有咁諗, 我老豆/奶奶 都係d咁o既人  發表於 12-7-3 17:17


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


53#
發表於 12-7-2 14:37 |只看該作者

小軒軒 的帖子

可能我夠衰,我講明任何人無預約,一律不見;並接受即日預約。再嘈吾好見我。反正我自閉慣X(



點評

cccat01    發表於 12-7-3 14:45
不知所謂的乙陸!!!


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


54#
發表於 12-7-2 14:39 |只看該作者

回覆:去人屋企唔係要早d通知咩?

上年既事,我6299打來話佢地搭緊車來我家(佢地想要坐成兩小時),我話出左街,佢地仲話我做咩出街(語氣好差)我真係火都黎,我應佢→我出街要你批准牙!我都無話比你們來我家。之後cut佢線!我打比老公講返,我老公打返比6299叫佢地唔好黎。



點評

家龍mA    發表於 12-7-2 17:01


大宅

積分: 2475

好媽媽勳章 醒目開學勳章


55#
發表於 12-7-2 15:01 |只看該作者

回覆:去人屋企唔係要早d通知咩?

我老公家姐都係咁㗎!失驚無神去我屋企找我個仔玩,仲要食埋晚飯先走,之前又唔會講聲先等我哋預埋佢兩公婆餸,佢兩個食完飯走咗,我同老公返到屋企唔夠飯食!問工人姐姐先知佢兩個來過!吹脹!




大宅

積分: 4588

認識瑞士牛牛第一回


56#
發表於 12-7-2 15:50 |只看該作者
goat 發表於 12-7-2 14:12
我阿爸朋友遇過仲經典:
大陸親友聲都唔聲落來香港玩, 當然冇BOOK任何酒店, 直接到阿爸朋友屋企, 到之前電 ...

我就調返轉囉!大陸親友上到來玩,人地明明已經CHECK IN 咗酒店啦,我6299懶好客咁叫人CHECK OUT 咗酒店,幫人搬埋行李住響屋企,嘩,屋企又唔是大,要人地瞓廳,都得啦佢哋.算啦,間屋唔是我的,我無發言權,不過我同C6講咗,日后有樓到自己話到事個時,絕對要SAY NO!


男爵府

積分: 6029


57#
發表於 12-7-2 16:33 |只看該作者

Quote:k0dy+發表於+12-7-2+13:40+我99仲好

原帖由 up88 於 12-07-02 發表
原來你哋會比KEY佢哋架,一定無可能,我接受唔到!!!!
因為我地住緊果度首期係我62送比我老公!
所以都無辦法
又唔知點開口!勁無私人



點評

張秋  咁就無法啦﹗  發表於 12-7-3 09:23


珍珠宮

積分: 31135


58#
發表於 12-7-2 16:37 |只看該作者
k0dy 發表於 12-7-2 16:33
因為我地住緊果度首期係我62送比我老公!
所以都無辦法
又唔知點開口!勁無私人

哦,明白了,很多有比KEY屋企人的朋友都係因呢個原因,有數個朋友都係咁,都係父母或老爺奶奶比首期,所以無辦法的!


珍珠宮

積分: 31135


59#
發表於 12-7-2 16:41 |只看該作者
跳跳虎媽媽 發表於 12-7-2 15:01
我老公家姐都係咁㗎!失驚無神去我屋企找我個仔玩,仲要食埋晚飯先走,之前又唔會講聲先等我哋預埋佢兩公婆 ...

真係好黑人憎,你估人哋一定煮多飯預埋你咩,我就慣了煮剛好的飯菜,餐餐清,如突然有人係度吃飯又唔講又無啦啦走上來,一定唔OK,最憎呢D人,已忍夠了受夠了咁多年,依家我唔會再辛苦自己,令自己唔開心!一定會同佢哋講明,唔預先講定會來吃飯,突然話入來的,都不會有飯吃,!


子爵府

積分: 10061

2024年龍年勳章


60#
發表於 12-7-2 16:42 |只看該作者

回覆:去人屋企唔係要早d通知咩?

奶奶呀?




首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo