自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


大宅

積分: 2316


41#
發表於 12-7-2 20:49 |只看該作者
SiuSiuPang 發表於 12-7-2 17:16
幾個回覆都是一面倒表示對遊行的不滿,令我非常意外!本人昨天犧牲了與家人享受一個悠閒假期的機會,首次抱 ...

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb2f.lilypie.com/HK4qp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Second Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


42#
發表於 12-7-2 20:56 |只看該作者
其實可唔可以行第二度呢? 行d交通流量少d嘅地方得唔得呢? 為示威啫, 又唔係為阻住地球轉...


珍珠宮

積分: 47280


43#
發表於 12-7-2 20:58 |只看該作者


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


44#
發表於 12-7-2 21:03 |只看該作者
超級Y報到

你若盛開, 蝴蝶便來!


大宅

積分: 2953


45#
發表於 12-7-2 21:21 |只看該作者
支持警察


水晶宮

積分: 61249


46#
發表於 12-7-2 21:24 |只看該作者
renric 發表於 12-7-2 16:57
我係港島住,真係唔敢出街

我住在九龍,真係唔敢去港島


瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


47#
發表於 12-7-2 21:28 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?

紅衛兵




男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


48#
發表於 12-7-2 21:28 |只看該作者
Fish777 發表於 12-7-2 17:02
佢地話爭取民主自由係大晒喎

佢地只係爭取佢地自己的民主自由啫. 咁係咪有賊唔使捉呀. 佢地都有自由喎.. 唔想受管治喎..
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


49#
發表於 12-7-2 21:29 |只看該作者

版主 的帖子






珍珠宮

積分: 43376


50#
發表於 12-7-2 21:30 |只看該作者

引用:佢地持住幫哂全香港巿民大Q哂!!但唔該唔好

原帖由 soso3509 於 12-07-02 發表
佢地持住幫哂全香港巿民大Q哂!!
但唔該唔好用呢D做直口搞亂香港秩序!!!
成日話文化文化...搞分化就真
唔好咁講! 我成家人冇叫佢地幫!



點評

HY2007  認同!我都唔洗刁民幫!  發表於 12-7-5 17:32


伯爵府

積分: 17171

叻叻勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 12-7-2 21:30 |只看該作者


翡翠宮

積分: 91062

2025勳章蛇年勳章


52#
發表於 12-7-2 21:33 |只看該作者
呢D人只知自己有訴求...唔知人地都要生活:;pppp:


珍珠宮

積分: 32877


53#
發表於 12-7-2 21:34 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?

你要表達意見係無問題,但你都要睇住其他人既安全。比你沖左出去,比車撞到,警察告個司機定告你。你唔好彩死埋,撞到你果個人真係無辜啦。等陣因為你幾單連環炒車,死幾個。人地真係多得你唔少。




公爵府

積分: 25653


54#
發表於 12-7-2 21:35 |只看該作者


大宅

積分: 2629


55#
發表於 12-7-2 21:38 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?

我覺得佢地真係好惹人嫌!你有自由示威遊行,但車主都有自由駕駛、電車公司都有自由賺錢嫁啫!我覺得佢地根本就係暴民!




翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


56#
發表於 12-7-2 21:39 |只看該作者
cathy-tse 發表於 12-7-2 20:46
X2... i was stay home all day...
晨早已經鬼殺咁嘈


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


57#
發表於 12-7-2 21:40 |只看該作者


大宅

積分: 4762


58#
發表於 12-7-2 21:42 |只看該作者

引用:尋晚睇6:30無線新聞,警方已開放東西行5條

原帖由 HY2007 於 12-07-02 發表
尋晚睇6:30無線新聞,警方已開放東西行5條行車線,滿足遊行人士,
佢地仍不知足,要求開放電車路,條街佢地 ...
試過有一年有示威者暈倒,就係因為本來用作緊急通道既電車路都俾暴民強行霸佔!令救護車進入艱難延誤救人!究竟呢班人想點?和平示威無人會話,但示威到暴民咁又無文化我相信絕大部分人不會支持!



我愛搞笑,不愛搞事~~~


子爵府

積分: 13312

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


59#
發表於 12-7-2 21:59 |只看該作者
佢哋霸哂成條街, 有無理會其他市民其他使用者, 佢哋唔係大哂, 要所有人遷就他們, 仲有他們搞到成街都係垃圾, 他們又有沒有清潔番呢

點評

HY2007    發表於 12-7-5 17:34


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


60#
發表於 12-7-2 22:06 |只看該作者
如果我有事入院,因為佢地而遲左送去醫院,我一定告遊行既申請人。

點評

HY2007  我都擔心有人被佢地害命!  發表於 12-7-5 17:34
不知所謂的乙陸!!!

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo