想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


41#
發表於 12-7-5 16:13 |只看該作者
豬龍b 發表於 12-7-5 14:49
淘寶同yahoo都有得買,你話想要賣家e-mail大把jm會比你
你用$200 可以擁有 200支驗排卵+20支驗孕棒了 仲有2 ...

妳都是在yahoo拍賣買的嗎??


禁止訪問

積分: 8753


42#
發表於 12-7-5 16:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15420


43#
發表於 12-7-5 16:17 |只看該作者
victoriaicc 發表於 12-7-5 16:13
妳都是在yahoo拍賣買的嗎??

SORRY,我意思係,紅d有深線,先再用cb,因為cb貴好多
cb又即係我地成日講既哈哈笑,如果你排卵,就會出現哈哈笑樣
我在yahoo及淘寶都買過,我pm你,你自己去睇下


大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


44#
發表於 12-7-5 16:22 |只看該作者
豬龍b 發表於 12-7-5 16:17
SORRY,我意思係,紅d有深線,先再用cb,因為cb貴好多
cb又即係我地成日講既哈哈笑,如果你排卵,就會出現哈哈笑 ...

好呀好呀^^
謝謝妳呀^^


別墅

積分: 941


45#
發表於 12-7-5 21:40 |只看該作者
去呢度買啦, 我也是在這個網買大衛牌, 又平又方便的

http://www.stepkenshop.com.hk/category.php?id=10
  Beautiful day


大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


46#
發表於 12-7-5 21:50 |只看該作者
MIUMUE0201 發表於 12-7-5 21:40
去呢度買啦, 我也是在這個網買大衛牌, 又平又方便的

http://www.stepkenshop.com.hk/category.php?id=10 ...

謝謝妳呀^^


複式洋房

積分: 350


47#
發表於 12-7-5 22:16 |只看該作者
回覆 victoriaicc 的帖子

係呀~


複式洋房

積分: 350


48#
發表於 12-7-5 22:19 |只看該作者
victoriaicc 發表於 12-7-5 21:50
謝謝妳呀^^

好似YAHOO買平D喎~


大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


49#
發表於 12-7-5 22:57 |只看該作者
jessica703 發表於 12-7-5 22:19
好似YAHOO買平D喎~
我應該都會上Yahoo買呀^^


大宅

積分: 3901

畀面勳章


50#
發表於 12-7-6 11:19 |只看該作者
我都係響yahoo 買紅D, 可以旺角交收~

我係33-34 days, 上個cycle day 20早上10點幾用哈哈笑(clear blue)有笑面...同一日既夜晚7點幾紅D明顯地有2條深粗線,可惜仲未bingo~ 星期3來了M....


男爵府

積分: 9315

畀面勳章


51#
發表於 12-7-6 12:35 |只看該作者
我都已經用紅d check左幾日,仲有有兩條線呢...


大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


52#
發表於 12-7-6 17:36 |只看該作者

我都係響yahoo+買紅D,+可以旺角交收~+我係3

原帖由 xlrosylx 於 12-07-06 發表
我都係響yahoo 買紅D, 可以旺角交收~

我係33-34 days, 上個cycle day 20早上10點幾用哈哈笑(clear blue) ...
yahoo買可以郵寄啊,寄去屋企更方便呀~~
今天原本我想去萬寧買cb的,但與同事一齊又唔可以去買了~
我今晚都會再用紅d check呀~~因為唔知會唔會仲未排卵呀~~
妳係紅d同cb一齊用的嗎??妳覺得邊隻好用d??
還有呀,不要失望呀^^下個月再接再厲就bingo架啦^^




大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


53#
發表於 12-7-6 17:38 |只看該作者

我都已經用紅d+check左幾日,仲有有兩條線

原帖由 Agnesmojo 於 12-07-06 發表
我都已經用紅d check左幾日,仲有有兩條線呢...
妳日日都係兩條深紅色線嗎??我一次兩條線的都未試過呀




大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


54#
發表於 12-7-6 18:02 |只看該作者
各位, 我今日個肚無端端谷住谷住, 唔知係唔係真係第18日先排卵呢~
等待回家再check多次紅d先~
定係已經谷m????


男爵府

積分: 9315

畀面勳章


55#
發表於 12-7-6 20:52 |只看該作者
我今日有兩條線,但今日只係day 12,有咁快排卵的嗎?


大宅

積分: 3836

BK Milk勳章


56#
發表於 12-7-6 22:29 |只看該作者
Agnesmojo 發表於 12-7-6 20:52
我今日有兩條線,但今日只係day 12,有咁快排卵的嗎?
妳一般cycle幾多日丫?


大宅

積分: 1389


57#
發表於 12-7-6 22:54 |只看該作者
回覆 victoriaicc 的帖子

你去边度睇中医呀 食水甘深呀 边可能要200蚊呀 黑店来架 可能见你紧张想要BB所以。。。。。唉


男爵府

積分: 9315

畀面勳章


58#
發表於 12-7-6 22:58 |只看該作者
回覆 victoriaicc 的帖子

around 32,所以我覺得奇怪


大宅

積分: 1739


59#
發表於 12-7-6 23:43 |只看該作者
there is an instruction sheet to let you know how and when to use the test... testing on day 14 seems to be a bit later than normal.


大宅

積分: 3901

畀面勳章


60#
發表於 12-7-10 10:42 |只看該作者
回覆 victoriaicc 的帖子



紅D就平D, 可以密D check 就唔多肉痛, CB 因為貴,只係用黎double check, 即係紅D一有2條深粗, 我就用埋Cb check 穩陣D.. .

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo