2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 561


41#
發表於 12-8-6 14:29 |只看該作者

回覆:睡前扭計

我果個都扭眼瞓。以前只要抱佢一陣或者用揹帶揹一陣,比佢嚎哭兩聲就慢慢瞓。依家我地唔想要成日抱住瞓,一係由佢自己喺床仔玩到攰瞓,如果扭嘅就擺喺大床,一路氹佢,一路拍心口仔,扭一陣就慢慢瞓著,有時間就陪佢瞓一陣,等佢安心d,瞓林d




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo