想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4075


41#
發表於 12-7-27 10:24 |只看該作者

回覆:karmankama 的帖子

經期正常?




別墅

積分: 812


42#
發表於 12-7-27 12:24 |只看該作者
karmankama 發表於 12-7-27 09:56
我今日到廣華覆診,檢查左先,唔使羨慕人,好快你同我都會有好消息。


我聽日中E~~問一問下佢
...


男爵府

積分: 7051


43#
發表於 12-7-27 12:33 |只看該作者

引用:Quote:karmankama+發表於+12-7-27+09:56+我

原帖由 ManManTse 於 12-07-27 發表
我今日檢查後,都會睇番中醫,之前睇左兩個月中醫就有左,係日日不停咁飲。
係咪要抖番3-6個月先可以再懷孕?
問清楚先好喎。
祝大家早日成功!




別墅

積分: 812


44#
發表於 12-7-27 19:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ManManTse+於+12-07-27+發表

原帖由 karmankama 於 12-07-27 發表
我今日檢查後,都會睇番中醫,之前睇左兩個月中醫就有左,係日日不停咁飲。
係咪要抖番3-6個月先可以再懷孕 ...
我個中E&婦科話2-3個月,因為我早期小x同埋係食薬自己排出,唔太傷





大宅

積分: 1472


45#
發表於 12-7-27 20:01 |只看該作者

引用:Quote:Chukiting+發表於+12-7-26+22:44+有

原帖由 ManManTse 於 12-07-27 發表
得之前額頭都勁爆瘡~~超樣衰
但中E冇話係幫我清毒~~原來因為咁~
我爆到成面都係啊!




大宅

積分: 1472


46#
發表於 12-7-27 20:02 |只看該作者

引用:經期正常? +

原帖由 denicefu 於 12-07-27 發表
經期正常?
我之前係正常架




大宅

積分: 1472


47#
發表於 12-7-27 20:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ManManTse+於+12-07-27+發表

原帖由 karmankama 於 12-07-27 發表
我今日檢查後,都會睇番中醫,之前睇左兩個月中醫就有左,係日日不停咁飲。
係咪要抖番3-6個月先可以再懷孕 ...
你睇邊間呀?




男爵府

積分: 7051


48#
發表於 12-7-27 20:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+karmankama+於+12-07-27+發表

原帖由 Chukiting 於 12-07-27 發表
你睇邊間呀?
中醫喺港島區西環




大宅

積分: 1472


49#
發表於 12-7-27 21:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Chukiting+於+12-07-27+發表

原帖由 karmankama 於 12-07-27 發表
中醫喺港島區西環
嗚。。太遠了。




珍珠宮

積分: 32683


50#
發表於 12-7-28 11:11 |只看該作者

回覆:Chukiting 的帖子

我7月6日小產塞藥,流左成2星期惡露,即20號乾淨,咁我今日又有啡紅流,係月經定點?又無肚痛,相隔8日乍喎,黎返經會咁快嗎?




子爵府

積分: 12585

畀面勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 12-7-28 12:20 |只看該作者

回覆:luckyQ 的帖子

M小姐終於來了。各位jm努力。期待下個月正常番曬可以開工。




別墅

積分: 956


52#
發表於 12-7-28 13:04 |只看該作者

引用:M小姐終於來了。各位jm努力。期待下個月正

原帖由 PorkChopPC 於 12-07-28 發表
M小姐終於來了。各位jm努力。期待下個月正常番曬可以開工。
恭喜
希望快D到我...好其待!




子爵府

積分: 12585

畀面勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 12-7-28 17:17 |只看該作者

回覆:Vivmama 的帖子

你一定係下一個祝早孕




大宅

積分: 1347


54#
發表於 12-7-29 00:14 |只看該作者
我6月12日食藥排胎, 今曰day2. 好開心希望cycle正常番.


大宅

積分: 1089


55#
發表於 12-7-29 00:25 |只看該作者

回覆:小產後經期

我6月15號食藥,7月28號MM終於來了,真係等到頸都長埋。




大宅

積分: 1472


56#
發表於 12-7-29 00:30 |只看該作者

引用:M小姐終於來了。各位jm努力。期待下個月正

原帖由 PorkChopPC 於 12-07-28 發表
M小姐終於來了。各位jm努力。期待下個月正常番曬可以開工。
恭喜你呀,我仲係等待中




大宅

積分: 1472


57#
發表於 12-7-29 00:31 |只看該作者

引用:我6月12日食藥排胎,+今曰day2.+好開心希望c

原帖由 simonahall 於 12-07-29 發表
我6月12日食藥排胎, 今曰day2. 好開心希望cycle正常番.
我同你同一日,但我仲未黎,要睇醫生嗎?




大宅

積分: 1472


58#
發表於 12-7-29 00:32 |只看該作者

引用:我6月15號食藥,7月28號MM終於來了,真係等

原帖由 xuxinrui 於 12-07-29 發表
我6月15號食藥,7月28號MM終於來了,真係等到頸都長埋。
我早過你排胎,但我仲未黎




別墅

積分: 812


59#
發表於 12-7-29 01:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ManManTse+於+12-07-27+發表

原帖由 Chukiting 於 12-07-27 發表
我爆到成面都係啊!
我食左中薬再做埋facial好左好多




別墅

積分: 956


60#
發表於 12-7-29 01:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+simonahall+於+12-07-29+發表

原帖由 Chukiting 於 12-07-29 發表
我同你同一日,但我仲未黎,要睇醫生嗎?
中醫話血虛都會遲嚟,有冇睇吓中醫調理?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo