跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3114


41#
發表於 12-9-13 15:39 |只看該作者
sheung1126 發表於 12-9-10 19:34
如果中學要跟小學,而小學又要跟住址,即係我住元朗就一定要報返元朗啦
唔知我住元朗西可唔可以報元朗東既 ...
http://www.edb.gov.hk/index.aspx?nodeid=1505&langno=2

你可以係統一派位, 甲部墳任何地區小學, 乙部就要係屋企屬73校網, 就要報73網d小學.


大宅

積分: 3114


42#
發表於 12-9-13 15:42 |只看該作者
有無有係2個小朋友? 我大仔0810, 細仔1009. 煩緊細佬考k1, 搞完細佬考k1, 先可以理大佬考小學.


大宅

積分: 4116


43#
發表於 12-9-13 19:15 |只看該作者

回覆:cycream 的帖子

大仔0810,細女1201,大仔入小學,要考慮細妹




大宅

積分: 2323


44#
發表於 12-9-14 18:05 |只看該作者
大家好, 我個仔今年轉左去新學校, 因學校制度關係, 要重讀K1. 大家以後可以在這交流交流下.


複式洋房

積分: 453


45#
發表於 12-9-16 23:24 |只看該作者
hi, my son is also 0810, study K2 now


用戶要求終止服務

積分: 7429


46#
發表於 12-9-17 10:37 |只看該作者
我細囡係0912, 無野煩, 因為跟住0810家姐, 剛入k1, k2的家姐也無野煩, 因為我唔會考小學...


別墅

積分: 880


47#
發表於 12-9-19 10:53 |只看該作者
大家好, 我對囡都係今年k2.

見有d媽咪已經睇小學... 我覺得自己好冇用... 我連咩校網又唔知, 幾多分又唔知, 真係咩都唔知..... 我點先可以搵到呢d料?? 加下先開始... 會唔會太遲呢??


大宅

積分: 3114


48#
發表於 12-9-20 14:00 |只看該作者
kerrielam 發表於 12-9-13 19:15
大仔0810,細女1201,大仔入小學,要考慮細妹

我都想大仔搞掂益下細佬. 不過除咗入到官津外, 直資私校都唔可以保證細佬妹入到.


複式洋房

積分: 331


49#
發表於 12-9-26 07:53 |只看該作者

回覆:0810 BB 交流區

我囡囡都係0810,讀緊K2




男爵府

積分: 6602


50#
發表於 12-10-5 11:17 |只看該作者
cycream 發表於 12-9-13 15:42
有無有係2個小朋友? 我大仔0810, 細仔1009. 煩緊細佬考k1, 搞完細佬考k1, 先可以理大佬考小學. ...
我都係兩個呀~ 家姐0810, 妹妹1004!而家妹妹跟家姐一齊返學讀N班~


大宅

積分: 3114


51#
發表於 12-10-5 12:44 |只看該作者
阿紀 發表於 12-10-5 11:17
我都係兩個呀~ 家姐0810, 妹妹1004!而家妹妹跟家姐一齊返學讀N班~

你就好. 我細仔1009, 大仔間學校n班唔收細b, 考都無得考. 黎緊11月考k1, 希望可以考到,同哥哥一齊返學.


男爵府

積分: 6602


52#
發表於 12-10-8 12:22 |只看該作者
cycream 發表於 12-10-5 12:44
你就好. 我細仔1009, 大仔間學校n班唔收細b, 考都無得考. 黎緊11月考k1, 希望可以考到,同哥哥一齊返學. ...

嘩9月都足兩歲啦都唔肯收架, 嗰時家姐又係無N肯收,
祝細佬下年可以跟哥哥返學, 加油!


複式洋房

積分: 278


53#
發表於 12-10-13 07:17 |只看該作者

回覆:0810 BB 交流區

我個囡係0810BB,有沒有FB呢?




子爵府

積分: 11085

好媽媽勳章


54#
發表於 12-10-28 22:07 |只看該作者
titanlow 發表於 12-8-14 09:39
我大囡都係0810, 升k2, 學習係認字方面差d, 同埋無咁有信心, 好多時問佢野都係答'唔知'....但自理, 寫字, ...

我女女都係咁啊~有d擔心佢追唔到~


大宅

積分: 3227


55#
發表於 12-11-1 00:03 |只看該作者
報到…………,阿仔今年读K2细女系1112,以后大家多多交吓!


大宅

積分: 4116


56#
發表於 12-11-2 09:44 |只看該作者

回覆:wangxiaoxiao 的帖子

我見同事今年報小一,好緊張,我開始收下小一的行情,但如由系統派彩,便什麼也不用煩,但我那區校網麻麻地,又不打算搬,可借家人地址,但將軍返校返家,又唔方便,我那邊不是太多保母車、校車




大宅

積分: 4116


57#
發表於 12-11-2 09:45 |只看該作者

回覆:kerrielam 的帖子

如大仔明年派好彩,細妹又可跟,上私校又比6年學費,煩!




複式洋房

積分: 273


58#
發表於 12-12-13 18:41 |只看該作者

回覆:0810 BB 交流區

大家住邊區?我地可以攪下gathering~ I live in Tsuen Wan




大宅

積分: 4116


59#
發表於 12-12-19 22:29 |只看該作者
minnanotaboyee 發表於 12-12-13 18:41
大家住邊區?我地可以攪下gathering~ I live in Tsuen Wan
Sai Kung ah


男爵府

積分: 5731


60#
發表於 13-1-12 22:44 |只看該作者
我女0810,仔就1201,有冇開fb gp呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo