自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 451


41#
發表於 12-8-1 13:06 |只看該作者
香港人節奏太快啦


伯爵府

積分: 16822


42#
發表於 12-8-1 13:07 |只看該作者

回覆:交通工具上化妝


又冇整到人,係影響市容
相比下,我仲驚夏天狐狸出末
困住啲响車箱,真係想嘔架




公爵府

積分: 26643

好媽媽勳章


43#
發表於 12-8-1 13:08 |只看該作者
尋日同同事傾過呢個問題
有可能, 係因為事主大汗, 而家天氣又真係十分十分熱
如果化好妝出門, 有可能去到車站, 已經溶咗半~!
再返到公司, 已經要補妝.....
(我自己都係因為咁而極少化妝, 就算用上強力防水產品, 2個鐘之內都會開始化化地.....想靚都唔得~)

不過, 我同意在車上化妝, 係有點不雅.


子爵府

積分: 10111


44#
發表於 12-8-1 13:11 |只看該作者
我覺得呢D野應該係屋企整好先出街啦
唔好係車整嚇死人呀~
睇住你由一個素顏變成靚女...
真係好難頂


別墅

積分: 947


45#
發表於 12-8-2 23:07 |只看該作者
mouth:mouth:


水晶宮

積分: 50467


46#
發表於 12-8-2 23:12 |只看該作者

回覆:交通工具上化妝

好無manner




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo