貞貞 寫道:
[quote]
Darth 寫道:
講開公仔面,其實好多工人係自己鍾意食公仔面。我屋企大把食物,但係好多時,係佢自己鍾意食公仔面。
懶到出汁, 為免真係食麵包, 我出門前幫佢煮定飯, 叫佢一定要食飯餸
[/quote]
mocha 寫道:
其實我覺得好多人都唔明白問題係邊..
好唔好 ..不單.."刻薄"定話"闊綽"的問題..
亦唔係"多嘢做好辛苦"'同"冇嘢做好舒服"的問題..
我覺得係互相尊重的問題..
我覺得現今依然好多人係活係以往中國人社會的傳統上,對比自己下層的人事缺乏了一點尊重..
我由我個外傭第一日來做時,我已經同佢講,我會叫佢做helper, 因佢係來幫我個家庭. 我從來唔會用maid來名稱呼佢..因我覺得自己同佢個level差不多,我又唔係乜乜大小姐,大少奶..大家都係打份工.只不過工作性質唔同,我做文職,佢係做女傭..
職業無分貴賤..做受薪者都應該有尊嚴同被尊重的權利..
好有同感!!