自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


41#
發表於 06-2-24 14:58 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41995


42#
發表於 06-2-24 15:28 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

身不由己. 我都唔想屋企有個工人, 奈何現實係唔可以.


禁止訪問

積分: 5989


43#
發表於 06-2-24 16:20 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6770


44#
發表於 06-2-24 17:04 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

我信係真!!以前屋企請個工人,黎左成個月啦咩都唔鐘意食
,咁我特登叫蛋白蝦仁炒飯佢,點知食幾啖話要take away,
夜晚又食幾啖又雪住,食兩日都未食完好似唔洗食咁,我問佢
係咪sick定好難食想食咩,佢又話Ok,點知去超市終於開口
話想食出前一丁,白麵咋喎竟然食到雪雪聲,原來佢話d麵好
好食,跟住我老豆斷箱咁買for佢早餐,佢不知幾happy,
日日都準時彈起身食麵

貞貞 寫道:
[quote]
Darth 寫道:

講開公仔面,其實好多工人係自己鍾意食公仔面。我屋企大把食物,但係好多時,係佢自己鍾意食公仔面。


我有朋友的工人都係近鍾意食公仔麵。 我有時自己同老公出街食飯, 都會叫工人自己煮公仔麵食, 叫佢自己加蛋加腸仔, 我都唔想佢食齋麵, 唔夠營養。 不過我工人都係超級懶人一個..... 前晚我出街食飯, 見有隔夜餸淨, 就叫佢自己煮碗飯食, 佢居然話: 唔駛煮喇! 我食麵包 懶到出汁, 為免真係食麵包, 我出門前幫佢煮定飯, 叫佢一定要食飯餸 [/quote]


大宅

積分: 4351


45#
發表於 06-2-24 17:20 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

moncha :

我都係叫姐姐做 helper 架,因為佢真係 lai help 我架ma,
but 有陣時都几勞氣架.
我个 helper 中意駁咀,做錯又吾認.中賴左我 tim.


複式洋房

積分: 263


46#
發表於 06-2-24 17:26 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

mocha 寫道:
其實我覺得好多人都唔明白問題係邊..

好唔好 ..不單.."刻薄"定話"闊綽"的問題..
亦唔係"多嘢做好辛苦"'同"冇嘢做好舒服"的問題..
我覺得係互相尊重的問題..

我覺得現今依然好多人係活係以往中國人社會的傳統上,對比自己下層的人事缺乏了一點尊重..

我由我個外傭第一日來做時,我已經同佢講,我會叫佢做helper, 因佢係來幫我個家庭. 我從來唔會用maid來名稱呼佢..因我覺得自己同佢個level差不多,我又唔係乜乜大小姐,大少奶..大家都係打份工.只不過工作性質唔同,我做文職,佢係做女傭..

職業無分貴賤..做受薪者都應該有尊嚴同被尊重的權利..


好有同感!!


男爵府

積分: 8716


47#
發表於 06-2-24 17:33 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

[quote]
DoReMi媽媽 寫道:
外傭背後有龐大o既工會支撐, 但僱主背後又有乜


禁止訪問

積分: 14553


48#
發表於 06-2-24 17:59 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10622

醒目開學勳章


49#
發表於 06-2-25 05:27 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

mocha ,


伯爵府

積分: 15709


50#
發表於 06-2-25 07:57 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

呢d老闆真係
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!
該用戶已被刪除

51#
發表於 06-2-25 10:52 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2519

好媽媽勳章 醒目開學勳章


52#
發表於 06-2-25 11:21 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?


我親眼見唔少呼喝行動唔方便的老人家,不過 d 老人家好多都唔出聲。好多都真係唔想煩仔女,好慘。


[quote]
DoReMi媽媽 寫道:
仲有, 我耳聞目睹o既唔只係對bb唔好, 就算係老人家, 由其是行動不便o既, 亦都受到工人o既不人道對待, 可以講係完全有損尊嚴o既事, 最凄涼就係老人家唔想仔女擔心, 唔敢話俾


男爵府

積分: 9345


53#
發表於 06-2-26 23:27 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

Henrymama 寫道:
agree!

如果搵外佣湊new born baby又無大人睇住, 就真係好唔放心!

[quote]
DoReMi媽媽 寫道:
我自問對工人唔差喎! 我個工人仲串到走去串大廈座頭tim, 只係為咗個座頭冇幫佢開門咋! 唔好講到啲工人咁可憐, 佢哋而家好識講人權, 反而俾工人湊嗰啲bb就唔識出聲嘞! 好多僱主為咗唔想自己個bb受苦都忍工人ga, 哩啲又有冇人講呢?
[/quote]


同意


男爵府

積分: 5663


54#
發表於 06-2-26 23:45 |只看該作者

Re: 你地入來睇0下d外籍女傭點睇我地香港人?

其實咩野地方既人都有好有壞, 我見過勁CHEAP既老闆, 亦遇過無良心既工人
歡迎進入2隻小妖既世界~

http://hk.myblog.yahoo.com/carmenma99

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo