自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10959


41#
發表於 12-8-7 14:33 |只看該作者
回覆 哈哈hahaha 的帖子

對我哋香港人左行右企都習慣咗,問題不大.


水晶宮

積分: 60478


42#
發表於 12-8-7 14:33 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?

個個都趕時間,包括我,一定要行




男爵府

積分: 6489

畀面勳章 環保接龍勳章


43#
發表於 12-8-7 14:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Lovelybbs+於+12-08-07+發表

原帖由 哈哈hahaha 於 12-08-07 發表
我真係試過在扶手電梯仆倒,個疤痕廿年都唔退。亦親眼見過人碌落黎。啲宣傳片都有教行係危險的,唔明點解咁 ...
有時人就係咁,
到意外發生先識後悔,
企最下個批一定最慘




大宅

積分: 3363


44#
發表於 12-8-7 14:35 |只看該作者

引用:Quote:哈哈hahaha+發表於+12-8-7+14:26+即

原帖由 Sumyeema1 於 12-08-07 發表
噢, 唔系針對你

BK 耐唔耐就有人出 post 討論 [扶手電梯使用方法]
咁我覺得係因為你地黎左bk好耐,所以見過好多次呢啲post,所以見到就覺得悶。而呢個題目係幾乎每日都發生緊。咁我地呢啲唔係黎左好耐嘅,真係唔知你地已經討論左好多次架喎。



點評

HDA  因為大家都避而不談...  發表於 12-8-7 17:22


公爵府

積分: 29789


45#
發表於 12-8-7 14:36 |只看該作者

引用:個個都趕時間,包括我,一定要行 +

原帖由 我阿廉廉 於 12-08-07 發表
個個都趕時間,包括我,一定要行
返工就梗係行啦。唔行就企埋一边啦。怕比人撞倒就搭𨋢啦。




大宅

積分: 3363


46#
發表於 12-8-7 14:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+我阿廉廉+於+12-08-07+發表個

原帖由 ivycowcow 於 12-08-07 發表
返工就梗係行啦。唔行就企埋一边啦。怕比人撞倒就搭𨋢啦。
但扶手電梯係用來企,唔係行架喎,行就行樓梯啦。咁你趕時間時,會唔會喺部lift度跑呀?



點評

Ling_P  LIFT點同電梯=.= 你舉例錯誤  發表於 12-8-7 14:42


男爵府

積分: 7330


47#
發表於 12-8-7 14:40 |只看該作者
返工時間冇得避免, 我覺得自己唔趕時間, 請企係右邊...
差1、2分鐘or幾秒真係差好遠, mtr唔會等人..
我試過好多次望住班車黎, 望住班車走...
d人自己唔係搭果條線就企埋一邊啦


大宅

積分: 1197


48#
發表於 12-8-7 14:45 |只看該作者
最好左行右企, 多數香港人都習慣, 特別返工放工, 就算排電梯都成條龍了,一邊人行,條隊都短d啦.


男爵府

積分: 6344

叻叻勳章 畀面勳章


49#
發表於 12-8-7 14:46 |只看該作者
其實我基本上同意人地趕時間會行,咁會快d我覺得冇咩問題,因為自己有時都會
不過如果係我的話,如我見到前面就算有人阻住,我又唔會覺得果個人唔岩,因為跟本2邊都係可以企既
同埋我係湊仔婆,我成日都會帶我女搭電梯,都係1人企1邊佢扶我又扶電視都有教拖住大人同緊握扶手
有時好多人都會覺我拖住女女好似阻住曬咁,但我覺得我教育我小朋友正確的安全知識係好重要...好多時d人想攝邊邊行過我地反而我真係好唔鐘意,因為咁好危險架嘛,陣家我/個女企唔穩咁點做c9又鬼咁多野拎

點評

fvma  經常發生, 好無奈  發表於 12-8-7 15:02

                            我愛牛兒


伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


50#
發表於 12-8-7 14:48 |只看該作者

回覆:哈哈hahaha 的帖子

因為好多人想留條後路,等自己趕時間時行扶手電梯合理化。



全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


侯爵府

積分: 23417

好媽媽勳章


51#
發表於 12-8-7 14:49 |只看該作者
樓主唔好介意LA, LEE D POST真係成日都有架, BB車搭LIFT POST又係成日有LA, 讓座POST又係LA, 不過就算有人成日出POST, 都會成日有十頁八頁討論架, LEE D POST好有討論價值不過有時討論到初則口角, 繼而爆粗封戶架

點評

bkteapot  走唔甩 呢個TOPIC 嘈硬  發表於 12-8-7 15:07
洛婷  x2  發表於 12-8-7 14:59


大宅

積分: 2567


52#
發表於 12-8-7 14:49 |只看該作者
正確使用扶手電梯係企架, 落真係好危險架, 仲會連累前面d人, 真係咁趕就早d出門啦, 趕時間唔等於可以咁自私架


男爵府

積分: 9596

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


53#
發表於 12-8-7 14:54 |只看該作者
都唔理得咁多, 驚趺咪自己扶實D, 留意上面有無人趺落黎

再唔係咪去搭LIFT, 邊驚得咁多




男爵府

積分: 7186

畀面勳章


54#
發表於 12-8-7 14:56 |只看該作者

引用:月經POST又出了~~~

原帖由 180 於 12-08-07 發表
月經POST又出了~~~





琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


55#
發表於 12-8-7 14:58 |只看該作者
cabobo 發表於 12-8-7 14:46
其實我基本上同意人地趕時間會行,咁會快d我覺得冇咩問題,因為自己有時都會
不過如果係我的話,如我見到前面 ...

你企落一級, 個女企上一級都一樣照顧到架啫....

點評

洋蔥頭媽咪  我都係O甘教仔仔 , 香港地方細 , 大家遷就下啦 !  發表於 12-8-7 22:20
Lovelybbs  Me too. 我覺得咁樣仲安全過平排企  發表於 12-8-7 16:01
AAma  對,我都係, 如果上, 我企囡囡後面, 落就企囡囡前面, 其實大家方便.  發表於 12-8-7 15:02
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


公爵府

積分: 29789


56#
發表於 12-8-7 15:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ivycowcow+於+12-08-07+發表

原帖由 哈哈hahaha 於 12-08-07 發表
但扶手電梯係用來企,唔係行架喎,行就行樓梯啦。咁你趕時間時,會唔會喺部lift度跑呀?



...
講真,超級趕時間我會或坐的士。部分國家教市民扶手電梯要左行右企。我又唔覺得有咩問題。




公爵府

積分: 29789


57#
發表於 12-8-7 15:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ivycowcow+於+12-08-07+發表

原帖由 哈哈hahaha 於 12-08-07 發表
但扶手電梯係用來企,唔係行架喎,行就行樓梯啦。咁你趕時間時,會唔會喺部lift度跑呀?



...
Btw 係lift 內跑係冇用的。lift係唔會因為你跑而升快d.




侯爵府

積分: 20620


58#
發表於 12-8-7 15:05 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?

我同樓主見解一樣,吾建議行,要企定定。我吾覺得行電梯會快好多囉。仲有企係電梯上嘅人 有時揹住大袋嘢,又或者拖住小孩,啲人都要行上/落去,我覺得好危險,我會諗你死你事,吾好連累人地整親。




禁止訪問

積分: 117499

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


59#
發表於 12-8-7 15:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 479


60#
發表於 12-8-7 15:56 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo