自由報料

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 1717


41#
發表於 12-8-9 09:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2766

好媽媽勳章


42#
發表於 12-8-9 09:58 |只看該作者
tandjchan 發表於 12-8-8 22:58
回覆 babylovelove 的帖子

因為日本好多媽媽都係餵人奶, 奶粉只係輔助,加上佢地國家近海, 平時飲食已經食 ...
tandjchan講得好啱,一路都知日本奶粉配方不是跟國際標準,因她們有自己一套標準,可能真的與地理環境有關。
所以我記得很耐之前已在電視上睇過,有醫生建議選奶粉都是選一些跟國際標準的比較好。


「教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。」(箴廿二6)


子爵府

積分: 11144


43#
發表於 12-8-9 10:01 |只看該作者

回覆:可樂~ 的帖子

我女都係食美素同雪印 宜家兩歲
由細到大她主要食奶 因她經常唔肯食野 鍾意既野都係食少少就唔食
好擔心唔知洗唔洗check 屋企宜家仲有10罐美素




大宅

積分: 4552

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 陪月勳章


44#
發表於 12-8-9 10:08 |只看該作者

回覆:和光堂奶粉有事!唉

我個仔食到三歲半 幼兒班剛羅了品學獎





男爵府

積分: 5280


45#
發表於 12-8-9 10:13 |只看該作者

回覆:和光堂奶粉有事!唉

缺碘會影響個腦?我個仔出世到2歲都係食和光堂,現在4歲,over 左36個月喎!仲有無得驗?




大宅

積分: 1013


46#
發表於 12-8-9 10:14 |只看該作者
聽到一些BB無mud說話問題都開心D


翡翠宮

積分: 91064

2025勳章蛇年勳章


47#
發表於 12-8-9 10:39 |只看該作者
Cheungwong 發表於 12-8-9 10:13
缺碘會影響個腦?我個仔出世到2歲都係食和光堂,現在4歲,over 左36個月喎!仲有無得驗?



...

其實小朋友咁大, 已經唔係以奶作為主食.....食其他食物都已經可以吸收番, 唔關事架嘞...


大宅

積分: 2910


48#
發表於 12-8-9 10:46 |只看該作者
LC116 發表於 12-8-9 10:01
我女都係食美素同雪印 宜家兩歲
由細到大她主要食奶 因她經常唔肯食野 鍾意既野都係食少少就唔食
好擔心 ...

我仔都是啊,又是一開始食雪印,食到311事件之後轉美素,食到而家,屋企依然有10罐,甘點算啊,佢只是鍾意食奶,食其它野好小,到而家都未食講野,21個月啦,系未關事呢??低B


男爵府

積分: 8927

熱血勳章 好媽媽勳章


49#
發表於 12-8-9 11:00 |只看該作者

引用:Quote:hc1018+發表於+12-8-8+21:35+我咪又

原帖由 PamelaLi0399 於 12-08-08 發表
我又係, 呀囡食森永食到311後先轉咗第2隻, 依加3歲多, 又係有語言問題,排緊言語治療
同奶粉有無關 ...
我個仔細個食森永,311後轉惠氏和澳洲雪印,佢就快三歲,講嘢勁叻。所以我諗森永無大問題。




珍珠宮

積分: 30854


50#
發表於 12-8-9 11:17 |只看該作者
今朝打去健康院,淨系比個打極唔通衛生署2111⋯錄音電話


侯爵府

積分: 23787

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


51#
發表於 12-8-9 11:31 |只看該作者
我仔食思敏兒1-3, 和光堂同森永呢3隻奶粉大,
而家都6歲嚕, 佢講野好鬼叻, 剛剛先在一個大型慶典做小司儀,
所以大家唔洗太擔心, 日本人自己都係食和光堂, 森永大既.


珍珠宮

積分: 43824

熱血金章 睛靈勳章 BK Milk勳章


52#
發表於 12-8-9 19:49 |只看該作者

引用:我仔食思敏兒1-3,+和光堂同森永呢3隻奶粉大

原帖由 littleangelyy 於 12-08-09 發表
我仔食思敏兒1-3, 和光堂同森永呢3隻奶粉大,
而家都6歲嚕, 佢講野好鬼叻, 剛剛先在一個大型慶典做小司儀,
...
日本人係因為本身母體既碘含量比較多,所以奶粉內唔需要太多碘,同香港 bb 既 case 唔同。



最簡潔的一個抱擁, 也覺熱烘


珍珠宮

積分: 43824

熱血金章 睛靈勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 12-8-9 19:50 |只看該作者

回覆:和光堂奶粉有事!唉

仲有好奇問吓,你個 b 食咁多隻奶粉,咁雜既?



最簡潔的一個抱擁, 也覺熱烘


侯爵府

積分: 23787

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


54#
發表於 12-8-9 21:01 |只看該作者

仲有好奇問吓,你個+b+食咁多隻奶粉,咁雜

原帖由 AK+BB 於 12-08-09 發表
仲有好奇問吓,你個 b 食咁多隻奶粉,咁雜既?
1~3歲佢食雪印,突然間吾肯再飲,跟住轉森永,食一段時間後又吾饮,之後再轉和光堂至戒奶。




伯爵府

積分: 16672

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 12-8-9 21:19 |只看該作者
我個仔依家2歲, 由出世都1歲都係食和光堂, 依家都係吾係好識講野~~


大宅

積分: 4632


56#
發表於 12-8-9 21:35 |只看該作者
After 311, Japan needs a lot of iodine, so cut from the milk powder

it's normal for such a country


大宅

積分: 1888


57#
發表於 12-8-9 21:57 |只看該作者
回覆 Sweet@family 的帖子

我都覺得係, 日本奶粉當然是日本人自己的標準啦, 佢哋冇預其他 (國家) 人會買, 只是香港媽咪自己買水貨而已, 今日報紙都有講...... 同意你說政府應該講清楚和解釋, 唔好引起恐慌......


珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


58#
發表於 12-8-9 22:10 |只看該作者
其實真系甘大影響??唸唸下我個大仔一直都系食A+大,而家13歲,講野中系一舊舊,但系A+無問題喔..


男爵府

積分: 5739


59#
發表於 12-8-9 22:27 |只看該作者
我打過熱線了其實若碘吸收不足會出現甲狀腺腫,長期疲倦,眼同SKIN泛黃!所以如果BB無呢D徵狀就OK GA~


大宅

積分: 1294


60#
發表於 12-8-9 23:08 |只看該作者
e+好似係話碘份量不合佢個標準 (較少),
唔代表食果幾隻會有事 (不是質量問題),
6M後BB都會開始食其他野, 都可以吸收碘,
同埋越大食奶粉比重都越來越小, 影響相對較小

如果有機會受影響的話, 應是頭6M的機會相對較大.
初生的要較關注

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo