自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   4


水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


41#
發表於 12-8-19 15:32 |只看該作者

引用:留,天下烏鴉一樣黑! +

原帖由 靚靚熊太太 於 12-08-19 發表
留,天下烏鴉一樣黑!





男爵府

積分: 6262


42#
發表於 12-8-19 15:39 |只看該作者
一定會留, 都係為個錢字. 度度都一樣咁衰. 出去一定揾唔返你現有既人工, 香港和香港既公司一日比一日差. 比你揾到都唔方好野. 特別到中年.
出面人工底, 無福利.
頂多幾年你想做都無得你做. 香港有咁既政府, 咁既宮, 再無希望.以後日子只會更難頂.
所以我都係咁頂. 難頂到噁~~.


公爵府

積分: 26645


43#
發表於 12-8-19 15:52 |只看該作者

引用:老板氣,+我又不是18,22,+多多也受得下!但老

原帖由 信媽 於 12-08-19 發表
老板氣, 我又不是18,22, 多多也受得下!

但老屎忽下屬的氣, 真難頂! 仲日日放毒, 她把公司的物品放入我櫃內 ...
既然你有勇氣連工都未揾就想辭職唔做,點解唔可以用這分勇氣去處理這個老臣子的問題?如果處理唔好,結果都係唔做姐,你都預咗唔做囉。但如果能處理咗,你就解決咗個問題。




男爵府

積分: 7630


44#
發表於 12-8-19 15:54 |只看該作者
seanandangus 發表於 12-8-19 14:40
禾刀係因為呢個原因辭職了唔想有都用黎醫抑鬱症



...

無錯, 抑鬱症已開始影響我家庭生活, 我不想仔仔看到我日日躲在廚房以淚洗面, 不想面對D小人明日又唔知點玩我......



水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 12-8-19 15:56 |只看該作者
If I have family burden, I won't do that!!!!

Stay calm please!!!


公爵府

積分: 26645


46#
發表於 12-8-19 15:56 |只看該作者

回覆:信媽 的帖子

老闆也開口留你,咁不如勇往直前,同老闆講你的難處,同佢講要處理老臣子的問題,又係個句,老闆唔聽,最多係唔做,你都預咗!咁得唔得呢?




子爵府

積分: 12104


47#
發表於 12-8-19 15:59 |只看該作者
天下烏鴉一樣黑架咋,除非你辭職之後唔需要再搵工,或者保證將來搵個份工在各方面都合你心意。


公爵府

積分: 26645


48#
發表於 12-8-19 15:59 |只看該作者

引用:我都寫左,未遞!不過我只係一個小職員! +

原帖由 Jason 於 12-08-19 發表
我都寫左,未遞!不過我只係一個小職員!
Jason,你又為何事?我偶出公海,唔知情況!




伯爵府

積分: 18036

畀面勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 12-8-19 16:02 |只看該作者
信媽 發表於 12-8-19 13:51
我已是中級管理層, 中年家庭支柱, 以為自己下半生都不需要這信!

但返工已很灰, 心中團火已沒有了, 自信心 ...

邊做邊搵, 老板又無炒你, 仲加人工, 番工都係為錢, 你也提出意見去改善, 不過, 人地唔改都無法,
間公司又不是你的, 一於做到佢摺為止.

打工就是身在地獄, 轉工只是由一個地獄去另一個地獄, 分別在一個燒頭, 一個燒 pat pat.

以你的 situation 來說, 如果不是升職加薪, 就不要轉工啦!




水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


50#
發表於 12-8-19 16:03 |只看該作者
Even though you are mid-age, but have to learn how to put things down!

Don't put too much pressure on your shoulder!

When you look back, really not a big deal!

If she wants you into a trap, you should protect herself, i.e.. she puts things into your cabinet, you could speak loudly "E..... are you putting into the wrong place............., don't do that next time!! But remember you should loudly say it but put smile on your face.

As you said you are mid-age, YOU can do this!!!!!!

點評

chsphk  AGREE  發表於 12-8-19 16:35


大宅

積分: 4108


51#
發表於 12-8-19 16:11 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

我跟你都一樣,人到中年來寫辭職信。由我看通了自己在公司的前景,我就決定另某高就,找到新工便辭職。還好,經過多月的努力,終於可以抬高頭來遞信,感覺還不差呢!



點評

信媽  很羡慕, 加油!  發表於 12-8-19 16:14


男爵府

積分: 7630


52#
發表於 12-8-19 16:13 |只看該作者
木土土 發表於 12-8-19 14:47
係你下屬,就要惡過佢,唔洗同你上司講,直接找佢錯處日日鬧,嚴重既就出正式warning俾佢,等人人都你倆唔 ...

佢有我老細做佢後盾, 我就算幾雄心壯志想攪好間公司, 也是徒然的!

我老細對左咁多年, 根本什麼也知, 只是用我中層來擋住老員工, 不用煩到佢!


禁止訪問

積分: 81803


53#
發表於 12-8-19 16:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 12-8-19 16:20 |只看該作者
如果工作得唔開心,幾高人工都假,日日返學屈住道氣,搵幾多都補唔返
望咩呀望


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


55#
發表於 12-8-19 16:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


56#
發表於 12-8-19 16:21 |只看該作者

回覆:wsyggk 的帖子






公爵府

積分: 25627


57#
發表於 12-8-19 16:22 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

為咗S兩棟我會留




禁止訪問

積分: 22404

叻叻勳章 畀面勳章


58#
發表於 12-8-19 16:23 |只看該作者

引用:Quote:seanandangus+發表於+12-8-19+14:40+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


59#
發表於 12-8-19 16:23 |只看該作者

回覆:Jason 的帖子






男爵府

積分: 7630


60#
發表於 12-8-19 16:24 |只看該作者
我公司是沒有炒人制度的.

所以老員工總有舊患或退化, 最喜愛玩工傷, 重的不做, 多的不做, 心情不好不做.

下下都話用工傷來告你, 發脾氣時又可請病假.

到頭來, 上司又係要我頂包, 做埋佢果份, 唔通我上司做咩! 心真好淡!

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo