婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


41#
發表於 12-8-22 01:18 |只看該作者
小心人地未當你系未來媳婦 系你當人地系未來奶奶喳!!

人地媽咪屋企鐘意點咪點 妳吾系到住 人地都會自己打掃 !

睇黎呢d婆媳問題系妳自己拎黎


伯爵府

積分: 16794

畀面勳章


42#
發表於 12-8-22 02:07 |只看該作者

引用:間屋由唔係你嘅,人地媽咪鐘意係自己間屋做

原帖由 Crabmeatsoup 於 12-08-21 發表
間屋由唔係你嘅,人地媽咪鐘意係自己間屋做乜都得喎,你有可資格話人?你未結婚就登門入室,佢唔話你無家教 ...
同意




大宅

積分: 1002


43#
發表於 12-8-22 02:29 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^

比我頂吾順就返自己屋企啦
而家又吾係結左婚一定要住係你男友果到
於其頂吾順人地生活方式
不如搬返去屬於自己既地方




伯爵府

積分: 17193


44#
發表於 12-8-22 03:39 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^<((好長編))

唔鍾意咪搬走囉,果到始終系人地屋企,人地都未掃你走,你仲好意思去話人,都幾好笑!而家好多HK女仔冇屋企,要入侵BF屋企.仲客家霸地主,





伯爵府

積分: 17336


45#
發表於 12-8-22 07:36 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^

個度係人地屋企。
人地生活習慣係咁,你一個「同居女友」一黎就想改變人地十幾年既生活習慣,跟你既規則? 你都幾惡架喎。

你啲未來老公、姑仔肯同你出聲; 你未來99肯改都真係對你好好 不過人地幾十年習慣真係好難改架喎。
(你自己都改變唔到跟佢地早啲訓既習慣啦)

你要拖地咪等佢返左黎先拖囉、或者補拖返個條路。
叫仔女早啲訓、叫佢地起身每個阿媽都會做。
呢啲係佢地屋企既問題。

不過我就覺得拖地、摺衫就係做自己個啲會俾人「自私精」既感覺囉。





珍珠宮

積分: 40594


46#
發表於 12-8-22 09:08 |只看該作者
你未搬入去住之前,已經間唔中上去訓,咁即係佢屋企人既生活習慣同喜好你應該知道架啦.
佢阿媽不嬲都係著住鞋周圍踩,點解要為左你而改變?
佢阿媽不嬲都係朝早先沖涼,點解要為左你而改變?
佢阿媽不嬲都鐘意打牌,煮唔煮飯關你咩事?
你有冇諗過佢阿媽不嬲都係咁,而唔係因為你搬左入去先係咁,係唔係你自己開始對人地d習慣同喜好睇唔過眼,想管埋人地阿媽呢?
唔好以為你有比果少少錢好巴閉,你果d錢只係租金咋!你係邊位?你憑咩要人地改變去就你?


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


47#
發表於 12-8-22 09:35 |只看該作者
我覺得你奶奶無問題喎,呢個係佢屋企,
佢習慣左著鞋周屋走,
唔明白點解你黎同居(同居咋喎大佬!)就要佢改變習慣。
沖唔沖涼都係佢既事,你咁都管真係好自己中心喎...

至於叫佢個仔起身,叫佢個仔訓呢d係阿媽既通病,
其實都無錯架,
係你唔習慣姐


大宅

積分: 3914


48#
發表於 12-8-22 09:38 |只看該作者

回覆:討厭我的未來奶奶>^<((好長編))

2個人係唔同家庭長大,生活習慣唔同點都會唔習慣!
正如我個時間唔中係男友屋企過夜,未來99宗教信仰問題日夜都唸經,係唔知點解一定嘈醒我,咁點?咪唯有同男友呻第時唔可以一齊住囉,仲可以點?
唔好話咩99新抱關係先…最簡單我只係客,唔通叫個主人收聲咩?講唔通嘛…所以如果你堅持要同男友住,一係你就忍、一係你就搬!




子爵府

積分: 12396


49#
發表於 12-8-22 09:53 |只看該作者
你住係人地屋企其實係唔會有發言權架囉
大家都係女仔 我覺得你一係就有d"驚池"唔好進駐人地屋企
一係就有本事自己同bf出去租又好買又好
識唔識分莊閒呀?
幾時先上到車.....


男爵府

積分: 9773


50#
發表於 12-8-22 10:49 |只看該作者
你未來奶奶更有問題都好﹝雖然你講果D我唔覺有問題﹞,果度都係佢主場,你冇權改變佢生活習慣,就算你有比錢都係咁話
樓主你唔幫手做家務、拖地淨係拖自己房其實係好小家嘅做法

﹝未來﹞奶奶肯聽肯配合當然好,佢唔聽唔配合你都奈佢唔何,鬼叫你係外人咩

遇到呢D問題,都係果句,一係忍一係搬
記者朋友們唔該勤力D出去搵料寫新聞,唔好上網QUOTE我D留言落報紙啦,唔該!


男爵府

積分: 8213


51#
發表於 12-8-22 10:50 |只看該作者
終於都睇完了.....其實樓主的未來奶奶都吾係好有問題者...我覺得真係好小好小事.

1. 上一代的衛生常識係無我地甘著重,吾好話你99拉,大把jm的99又咪一様....甘點解大部份ge jm都接受到或者係忍到,係樓主特別大意見呢....係咪有些洁辟?

2. 因為有你係度,我估你99先要係出面大叫你男友起床者,如果佢入去你房叫,到時你咪更多意見? 甘都好正常吧

3. 如果係我見到我c6第二朝要4點半起身,但到十一, 二點都仲未訓, 相信吾使我99叫,想他身體好的,我都會主動叫他要早些休息囉.....你自己可以遲起身者,但你男友要甘早起身喎, 你都應該維他身體著想架.

其實只要你未來99吾踏足你地間房, 其他地方佢鐘意點就點,間屋係佢ge,佢先係女主人, 你無資格要求人地跟你果套架喎....而且, 我真係吾明, 都未結婚, 甘早就去男家同居? 仲要係同佢家人, 而吾係二人世界. 係我架話,有自己屋企,點都等結婚先搬走囉. 如果樓主連呢d甘小ge問題都接受吾到, 你最好係婚前同你男友儲多d錢, 緍後搬出去好了...咪到時問題意見日日新鮮日日甘阿

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo