自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1175


41#
發表於 12-8-26 21:26 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

1歲時係旺角book過間cafe開生日會,之後兩歲冇攪,因為試過都怕麻煩,今年3歲應該係屋企開個小型的算了




伯爵府

積分: 17943

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


42#
發表於 12-8-26 21:27 |只看該作者
NO


子爵府

積分: 14967


43#
發表於 12-8-26 21:55 |只看該作者
baby_cat 發表於 12-8-26 19:30
我好喜歡去參加人地既生日會架, 好開心, 又唔駛自己煩.

我都好鍾意去人生日會,又有得玩,
又唔駛自己煩


侯爵府

積分: 22414


44#
發表於 12-8-26 21:58 |只看該作者
阿女下個月5歲會係M記搞, 之前都係屋企celebrate


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


45#
發表於 12-8-26 21:59 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會

攪夠了,諗住唔再大攪




琥珀宮

積分: 182810

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


46#
發表於 12-8-26 22:00 |只看該作者
sabun 發表於 12-8-26 17:24
從來都不攪!寧願一家人出去玩!問心個句,有幾多人真係想去出席他人小朋友生日的party吖! ...

你講中晒我想講既野


子爵府

積分: 12952


47#
發表於 12-8-26 22:03 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

一定唔會




公爵府

積分: 28591


48#
發表於 12-8-26 22:11 |只看該作者

引用:我冇年年同仔女攪生日會.+生日只會買/整個

原帖由 amypekkle 於 12-08-26 發表
我冇年年同仔女攪生日會. 生日只會買/整個蛋糕在家食.

但仔女五歲那年會開一次生日會, 邀請幼稚園同班同學 ...
我都係,想佢有一個同幼稚園既回憶,同我都想有個回憶。所以係m記搞左一次,小朋友玩得開心,自己見到班小朋友玩得盡興真係好有feel.




男爵府

積分: 6726

熱血勳章


49#
發表於 12-8-26 22:18 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

搞過就算!
年年搞No way!
自己唔想煩,更加唔想煩到人




公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


50#
發表於 12-8-26 22:23 |只看該作者
我個女就黎4歲,一次都未開過
一來唔想洗錢,二來唔知去邊到開
三來佢仲未有特別fd既朋友仔,開左都唔知請邊個去
所以暫時都唔會幫佢開(佢都未要求)
但佢今年開始要求想買蛋糕,我都會買俾佢


寶石宮

積分: 351203

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


51#
發表於 12-8-26 22:24 |只看該作者
叫熟既朋友係屋企開


伯爵府

積分: 15416

畀面勳章


52#
發表於 12-8-26 22:25 |只看該作者

你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

吾會。亦吾想成為習慣
只會同屋企人慶祝下




珍珠宮

積分: 32877


53#
發表於 12-8-26 22:27 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

一歲麥當當,2歲酒樓食餐飯就算




子爵府

積分: 10885

畀面勳章


54#
發表於 12-8-26 22:38 |只看該作者
Bchens 發表於 12-8-26 18:15
冇錯,仲要班内人人各自搞party。好似去飲咁。去完一餐又去一餐。

我仔就係K2開始差不多每個月都去一次生日會(包括7及8月), 個個都好似擺大壽咁, 不過我地班家長又幾OK鍾意去, 小朋友就更加唔使講, 一有生日會去就醒神! 家長就當大家每月一次聚會囉, 去吹幾粒鐘水就散band!

去年呀仔K3生日, 因為撞晒小學Interview, 我無搞, 搞都一定無人會來!! 我已一早同呀仔講, 但佢好似唔入腦咁, 去完第一間interview就問我幾點去開生日會, 幾時切蛋糕, 佢諗住等o左成年終於到佢做主角! 我再同佢講話"今年唔開呀, 個個小朋友都要去interview呀!"佢即刻在街喊o左出來! 係好傷心果隻! 搞到我鬼咁心傷, 佢話佢好想切蛋糕, 唱生日歌, 咁我話"不如今晚daddy媽咪帶你食buffet, 我地一齊買個蛋糕去切好唔好?"佢即刻笑返話好! 原來小朋友好簡單, 佢只係想有人同佢一齊唱生日歌同切蛋糕!


子爵府

積分: 13819


55#
發表於 12-8-26 22:41 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

我女剛4歲生日。

如之前三年,自己屋企切蛋糕。
我未諗住同佢開生日會;怕煩,而且覺得小孩生日唔需要大搞。




子爵府

積分: 14967


56#
發表於 12-8-26 22:46 |只看該作者
我想屋企搞,請幾個熟朋友,叫外賣算,
自己整野唔好食,費時嚇親人。


禁止訪問

積分: 102652


57#
發表於 12-8-27 02:59 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7132

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


58#
發表於 12-8-27 04:27 |只看該作者

引用:冇搞,生日會唔係必需品 費事俾d細路以為老

原帖由 oldyc 於 12-08-26 發表
冇搞,生日會唔係必需品
費事俾d細路以為老馮的~~





瑪瑙宮

積分: 139336

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


59#
發表於 12-8-27 04:49 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

有攪,不過無banner ar




公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


60#
發表於 12-8-27 05:47 |只看該作者

回覆:你地會唔會年年都幫小朋友搞生日會???

將會攪一歲生日會,都係叫自己啲朋友,原本諗住10個內的人會黎,點知個個都話黎,宜家20幾人話黎!我係屋企攪,好彩有個花園咋!可能係班fd中第一個b,大家都好期待,之前已經成日問點攪!佢地黎玩就開心!不過第一個生日係特別啲,之後都應該唔會咁隆重其事




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
<