自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10310


41#
發表於 12-8-28 08:07 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

我屋企嗰爐八年,啱啱上星期先換咗,煤氣爐始終係夠鑊氣d,電子爐我係都有用過,佢係方便,唔驚未熄火,同煮野時無咁熱,但都係鐘意明火




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


42#
發表於 12-8-28 08:44 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

咁化學




寶石宮

積分: 281776


43#
發表於 12-8-28 09:00 |只看該作者

引用:近啲睇下,啱啱用左六年,全個玻璃裂哂+ +

原帖由 celiaho 於 12-08-27 發表
近啲睇下,啱啱用左六年,全個玻璃裂哂
明白,我以為係花紋




男爵府

積分: 7579


44#
發表於 12-8-28 09:09 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

原來咁多人話煤氣爐唔好,不過我見我工人煲少少野都開最大火,如果用電磁爐都幾適合佢





媽媽最愛大小b


禁止訪問

積分: 6779


45#
發表於 12-8-28 09:16 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6779


46#
發表於 12-8-28 09:17 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2739


47#
發表於 12-8-28 10:02 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

用左電磁爐好幾年,超讚,無得頂,鑊氣又唔係差好遠喎,相返煲水好快,又唔熱又易打理,一定不會轉返煤氣爐




子爵府

積分: 12531

2023年兔年勳章


48#
發表於 12-8-28 10:08 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)

咁有冇電磁爐推介




公爵府

積分: 27668


49#
發表於 12-8-28 10:09 |只看該作者


子爵府

積分: 13435


50#
發表於 12-8-28 10:24 |只看該作者
電磁爐好好用,廚房室溫低D,電費平D.但個爐太高溫會自動熄機,要镬氣就冇了


侯爵府

積分: 22858


51#
發表於 12-8-28 10:27 |只看該作者
玫瑰花茶 發表於 12-8-27 22:55
:其實我都想知電磁爐好唔好用。

電磁爐係好用.....不過爐面都有機會會爆架.....我爆左2個啦....


寶石宮

積分: 336264

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


52#
發表於 12-8-28 10:28 |只看該作者
有些路啊,只能一個人走
我慢慢地、慢慢地瞭解到,所謂父女母子一場,只不過意味著,
你和他的緣分就是今生今世不斷地在目送他的背影漸行漸遠。


侯爵府

積分: 22858


53#
發表於 12-8-28 10:34 |只看該作者
本帖最後由 QUINCY121HK 於 12-8-28 10:34 編輯

第一個係...比C6抹爐時....撞爆
第2個係....工人姐姐話個爐..無啦啦自己爆

不過電磁爐又真係慳過用GAS...用時室溫唔會好熱...同埋方面打理
所以就算爛左2個...第三個我都係買番電磁爐

點評

jvma    發表於 12-8-28 10:58


翡翠宮

積分: 91779

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


54#
發表於 12-8-28 10:49 |只看該作者


珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


55#
發表於 12-8-28 10:56 |只看該作者

回覆:煤氣煮食爐爆了,換電磁爐好用嗎?(有圖)






複式洋房

積分: 399


56#
發表於 12-8-28 11:00 |只看該作者
我只知朋友用“德x寶”,但話唔好,容易壞。


寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


57#
發表於 12-8-28 11:01 |只看該作者


子爵府

積分: 13658


58#
發表於 12-8-28 11:17 |只看該作者

引用:用左電磁爐好幾年,超讚,無得頂,鑊氣又唔

原帖由 Confident 於 12-08-28 發表
用左電磁爐好幾年,超讚,無得頂,鑊氣又唔係差好遠喎,相返煲水好快,又唔熱又易打理,一定不會轉返煤氣爐 ...
同意! 我個爐4400火,超好鑊氣,仲嫌個爐大火得濟添,開到超大火個廚房都係涼浸浸,同埋電費完全唔貴! 正




公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


59#
發表於 12-8-28 11:22 |只看該作者
我用電磁爐配生鐵鑊, 同用煤氣無分別, 一樣咁好鑊氣, 不過好鑊氣一定會跟住個好朋友就係大油煙會大D


侯爵府

積分: 20577

2025勳章蛇年勳章 2018父親節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 +5熱血勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


60#
發表於 12-8-28 11:30 |只看該作者
我都轉用咗電磁爐差不多1年了,講鑊氣當然冇明火咁勁,但都唔係好差;最重要就係油煙唔大 (清洗抽油煙機都唔覺太多油),廚房溫度唔熱,同埋清潔非常方便。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo