自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


41#
發表於 12-8-30 22:31 |只看該作者


珍珠宮

積分: 37389


42#
發表於 12-8-30 22:32 |只看該作者

引用:唔係所有信徒都甘偏激的,雖然我都唔喜歡基

原帖由 我想生三個 於 12-08-30 發表
唔係所有信徒都甘偏激的,雖然我都唔喜歡基督教,但我認識好多基督徒都好講道理,唔會強人所難. ...
我一直對佢地係基督徒都好有好感,覺得佢地係好人,我仲成曰同我父母講,爺爺嫲嫲心地好好。
呢一刻先知佢地真面目,我真係好嬲,無咗爸爸已經好痛,仲要受到襯家不禮貌對待




男爵府

積分: 5210

2018復活節勳章


43#
發表於 12-8-30 22:34 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

你老公冇出聲既咩?吾使理佢,照去!




男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


44#
發表於 12-8-30 23:04 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

係可以去,果時阿爺出殯,我地冇上香,披痳,躹躬,偒著黑衣,低頭默禱,送佢最後一程




<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 14102


45#
發表於 12-8-30 23:07 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

咁你個女信咩教?!
冇理由話跟佢地姓就要跟埋宗教
小朋友都有自由選擇自己宗教

不過我一直都對呢個宗教非常反感




珍珠宮

積分: 37389


46#
發表於 12-8-30 23:11 |只看該作者

引用:咁你個女信咩教?! 冇理由話跟佢地姓就要跟

原帖由 june25 於 12-08-30 發表
咁你個女信咩教?!
冇理由話跟佢地姓就要跟埋宗教
小朋友都有自由選擇自己宗教
女女3歲咋,無宗教可言,係佢地食古不化,唔尊重其他宗教既人




翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 12-8-30 23:15 |只看該作者
痴根! 個女跟佢性就要同女家斷6親呀? 咩宗教咁巴閉連外公過身都唔準去? 再嘈既話我一定會同個女改性,阿女都有宗教自由架! 你食C個孫都要跟住食咩!

BTW,恐怕樓主6299都唔會去躹躬! 神話要愛人如己,佢淨係愛自己,學咩人信教呀?


珊瑚宮

積分: 113442


48#
發表於 12-8-30 23:17 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

尊重彼此宗教,只要身為基督徒堅持不上香就用默禱代替Ok,唔好為難雙方啊!



生命影響生命
[fly]「審判自己要比審判 別人難得多了。如果你能很成功的做好這件事,你就真的是一個具有真正智慧的人。」[/fly]


珍珠宮

積分: 37389


49#
發表於 12-8-30 23:31 |只看該作者

引用:痴根! 個女跟佢性就要同女家斷6親呀? 咩

原帖由 alicemic 於 12-08-30 發表
痴根! 個女跟佢性就要同女家斷6親呀? 咩宗教咁巴閉連外公過身都唔準去? 再嘈既話我一定會同個女改性, ...
62講咗唔會去,襯家喎




翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


50#
發表於 12-8-30 23:48 |只看該作者
MrsSingSing 發表於 12-8-30 23:31
62講咗唔會去,襯家喎

佢哋唔去都好費時見到佢冤口冤面! 呢啲野家家有求,哋果都會有呢一日既! :;pppp:


大宅

積分: 4912


51#
發表於 12-8-30 23:49 |只看該作者
abccheung 發表於 12-8-30 20:58
佢哋只係強詞奪理!
不如打個電話去牧師問過明白

agree!!!

無謂的宗教鬥爭.


子爵府

積分: 11375


52#
發表於 12-8-30 23:52 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

支持樓主,我自己係幾十年天主教徒,但每逢有朋友白事,不論任何宗教儀式都會去,鞠躬裝香都會做,因為係對死者嘅尊敬,而唔係崇拜其他神,何況自己外祖父嘅喪禮,無論乜宗教儀式,都一定要出席啦




子爵府

積分: 10231


53#
發表於 12-8-31 00:00 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

我都係基督徒,但係我從來唔會介意出席朋友家長輩的道教或佛教喪禮,只係唔會上香菊躬,因為我會尊重主人家。你6299因為宗教問題而唔比個孫出席公公喪禮,真係好過份,你要同你老公傾呢件事,但你首先一定要企硬,就算老公唔撐你,你都要企硬同個女出席




子爵府

積分: 14840

好媽媽勳章 陪月勳章


54#
發表於 12-8-31 00:07 |只看該作者
你個仔去的不是宗教儀式,而是公公的葬禮!
無論是咩宗教形式,都應該去送公公的。
你老爺奶奶只不過借用宗教名義,執行內心自私霸道的觀念!
教徒唔應該係咁,最多都係提醒你唔好做其他宗教的儀式,而不是唔比仔仔去。


子爵府

積分: 13435


55#
發表於 12-8-31 00:09 |只看該作者
信基督教都可以去呀,唔駛裝香


男爵府

積分: 8283


56#
發表於 12-8-31 00:23 |只看該作者

引用:影衰基督教 +

原帖由 jennyleung 於 12-08-30 發表
影衰基督教
佢地自己唔想唔好擺天父上枱喎!十戒有云不要枉稱耶和華之名,不要做假見証




男爵府

積分: 9089


57#
發表於 12-8-31 00:24 |只看該作者

Quote:abccheung+發表於+12-8-30+20:58+佢

原帖由 包包面 於 12-08-30 發表
agree!!!

無謂的宗教鬥爭.
事實係樓主夫家嘅人自私同小器所至,
唔關乜宗教!
所以要問過佢哋個牧師最好,
相信牧師唔會咁無良心叫佢個孫唔可以去呀嘛!




子爵府

積分: 12556

畀面勳章


58#
發表於 12-8-31 01:52 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

樓主你好好品,俾我實著哂火,拒絕對話+拒絕來往,直至下左啖氣:;pppp:




珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


59#
發表於 12-8-31 01:57 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

不知所謂!呢個係至親!6299有咩權反對!樓主,撐你!




琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


60#
發表於 12-8-31 02:01 |只看該作者

回覆:宗教衝突!

可以去!唔上香咪得lor!



若要人不知 唔好咁低B !  : P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo