婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3686


41#
發表於 12-9-6 18:18 |只看該作者

引用:Quote:mamacolly+發表於+12-9-5+20:43+99成

原帖由 黃家小新抱 於 12-09-06 發表
D99成日覺得自己D孫係單性繁殖架啦~~!!!
唔知我生女佢會唔會話個女似曬佢三個仔…




大宅

積分: 3686


42#
發表於 12-9-6 18:19 |只看該作者

引用:回覆+mamacolly+的帖子 我都有預感第時我

原帖由 alicelolo 於 12-09-06 發表
回覆 mamacolly 的帖子

我都有預感第時我生左, 99都會咁講, 如果明明就算唔似都會話似佢個仔, 因為我99就 ...
時運高聽唔到…或者上嚟呻下真係舒服曬~




別墅

積分: 675


43#
發表於 12-9-6 22:44 |只看該作者

回覆:mamacolly 的帖子

係,我都o哂咀。




大宅

積分: 3550


44#
發表於 12-9-7 17:17 |只看該作者

回覆:winnie1118 的帖子

我99重離譜,話我個囡似62,同埋佢姑姐(c6個妹),重來無講個任何一度似我。好似個女係佢地兩個生,痴Q線





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo