夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2054


41#
發表於 12-9-8 07:59 |只看該作者

引用:又係賤男賤女,有膽做冇膽應,廢物垃圾,幫

原帖由 amychan1 於 12-09-07 發表
又係賤男賤女,有膽做冇膽應,廢物垃圾,幫佢講大話,no way。大家加油....



...
我未做到最後一步,就係摑賤男幾巴,兼乜衫都唔比佢拎走,叫佢扯…




大宅

積分: 1474


42#
發表於 12-9-8 09:41 |只看該作者
變左心既人要幾殘有幾殘……


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 12-9-8 19:30 |只看該作者

引用:咁你仲乜忍佢,呢d男人要黎做乜 +

原帖由 redelmo 於 12-09-07 發表
咁你仲乜忍佢,呢d男人要黎做乜
放過自己吧




別墅

積分: 672


44#
發表於 12-9-8 21:37 |只看該作者

回覆:BB女樂樂 的帖子

甘反正佢都唔番來,當分開佐費鬼事理佢,當佢系度唱歌,自己都會開心的,佢自己抵死被啊62鬧。





大宅

積分: 2054


45#
發表於 12-9-9 02:03 |只看該作者
本帖最後由 BB女樂樂 於 12-9-9 02:05 編輯
Jay媽媽cccccc 發表於 12-9-8 21:37
甘反正佢都唔番來,當分開佐費鬼事理佢,當佢系度唱歌,自己都會開心的,佢自己抵死被啊62鬧。



...

我梗係有得佢唔好返黎...又唔係我迫佢走...
佢做錯我已經冇大吵大鬧, 如果佢係真心返黎同認錯,
我咪觀察下, 都會比次機會佢,畢竟我為左個小朋友啫........
一個正常男人, 唔睇僧面都睇佛面啦..係咪?!
可能你地會講唔排除又再一次傷害我同個女, 我預左囉....
我又唔係唔肯煮飯比食..又唔係又肯幫佢洗衫...係佢自己唔領情..
我冇辦法, 如果你老婆做到咁, 男人你仲想點呢?

但要我埋沒良心同62 講大話, 真係唔得囉...事實有就有..冇就冇....
我已經為人母親, 亦要身教, 如果自己其身不正,又點會教好自己既下一代呢?!


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


46#
發表於 12-9-9 02:09 |只看該作者

引用:+本帖最後由+BB女樂樂+於+12-9-9+02:05+編

原帖由 BB女樂樂 於 12-09-09 發表
本帖最後由 BB女樂樂 於 12-9-9 02:05 編輯
佢仲有俾家用嗎?如冇,為何不離婚?
妳仲愛佢?




大宅

積分: 2054


47#
發表於 12-9-9 07:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BB女樂樂+於+12-09-09+發表本

原帖由 RAY媽 於 12-09-09 發表
佢仲有俾家用嗎?如冇,為何不離婚?
妳仲愛佢?
佢比下唔比下囉,有比都比唔足,好彩我62每個月有舊錢比我,c6又唔知咋,如果唔係連家用都唔會比我,仲苦過dee dee




侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


48#
發表於 12-9-9 09:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+RAY媽+於+12-09-09+發表佢仲

原帖由 BB女樂樂 於 12-09-09 發表
佢比下唔比下囉,有比都比唔足,好彩我62每個月有舊錢比我,c6又唔知咋,如果唔係連家用都唔會比我,仲苦過 ...
咁妳忍多陣。至少老爺係好好人。




複式洋房

積分: 307


49#
發表於 12-9-9 10:12 |只看該作者
賤男人!!!!


複式洋房

積分: 387


50#
發表於 12-9-9 10:14 |只看該作者

回覆:BB女樂樂 的帖子

不知所謂呀




大宅

積分: 2054


51#
發表於 12-9-9 15:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BB女樂樂+於+12-09-09+發表佢

原帖由 RAY媽 於 12-09-09 發表
咁妳忍多陣。至少老爺係好好人。
好人又點,到我話要離婚咪又係幫返自己個仔




水晶宮

積分: 68483


52#
發表於 12-9-10 01:28 |只看該作者
死賤男正人渣


大宅

積分: 2054


53#
發表於 12-9-10 12:21 |只看該作者

引用:死賤男正人渣

原帖由 purple_onion 於 12-09-10 發表
死賤男正人渣
冇男人衰得過佢




大宅

積分: 2054


54#
發表於 12-9-10 13:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+purple_onion+於+12-09-10+發

原帖由 BB女樂樂 於 12-09-10 發表
冇男人衰得過佢
今日先比2000湊女錢咋




大宅

積分: 2112


55#
發表於 12-9-10 13:55 |只看該作者

賤格
人渣
無恥


珍珠宮

積分: 42535


56#
發表於 12-9-23 01:23 |只看該作者
你老公好衰


大宅

積分: 3535


57#
發表於 12-10-2 12:45 |只看該作者

回覆:又比人屈(賤男人之2)

越賤
樓主,你企硬支持你




大宅

積分: 4117


58#
發表於 12-10-2 12:55 |只看該作者


大宅

積分: 2054


59#
發表於 12-10-2 15:36 |只看該作者

回覆:MAY1202 的帖子

不過我都未摑個賤佬


瑪瑙宮

積分: 139607


60#
發表於 12-10-2 19:53 |只看該作者
您 62 算係咁

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo