時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7932


41#
發表於 12-9-7 13:24 |只看該作者

回覆:鐘錶店反對暫緩一簽多行

做唔住咪執咗佢:;pppp:



攰死人咩


男爵府

積分: 9324


42#
發表於 12-9-7 13:27 |只看該作者

回覆:鐘錶店反對暫緩一簽多行

只顧自己利益!:;pppp::;pppp:




珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


43#
發表於 12-9-7 13:27 |只看該作者

回覆:鐘錶店反對暫緩一簽多行






子爵府

積分: 10159

好媽媽勳章 畀面勳章


44#
發表於 12-9-7 13:30 |只看該作者
而家時代廣場對面嘅羅素街全部都係鐘錶店,日日行過都響度拍烏蠅真好睇


大宅

積分: 2155


45#
發表於 12-9-7 13:43 |只看該作者
啲珠寳鐘錶商真係不知所謂,大陸有錢個班一早可以自由出入香港啦,呢班係低下階層,只係方便咗啲省港奇兵來打劫你哋咋


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


46#
發表於 12-9-7 13:45 |只看該作者

回覆:鐘錶店反對暫緩一簽多行

為一己私利出賣香港,漢奸!走狗!賣國賊!:;pppp:



孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


子爵府

積分: 10884

牛年勳章 畀面勳章


47#
發表於 12-9-7 13:54 |只看該作者

回覆:鐘錶店反對暫緩一簽多行

自由行落黎,最賺就係呢班人,好憎佢地毫無社會責任
佢地大商家d舖頭,開得太濫,全部一樣,唔放多d人黎就話無生意,咩道理?




翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 12-9-7 13:56 |只看該作者
咁想做大陸人生意咪系大陸開檔囉!
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


男爵府

積分: 5673


49#
發表於 12-9-7 14:01 |只看該作者
大家角色唔同姐
商人開門口做生意緊係想搵錢,但佢地好多成本要比,唔好話計要買貨成本啦,但租金都好貴,仲有人工呢,燈油火立都要錢,有D人話唔好做咪執咗佢,其實有錢佬多個0少個0真係唔僧死,但D伙計點呀?,市場就會多左班失業大軍啦!消失一間半間緊係OK,如果10間,100間,1000間咁點呀,諗下沙士時酒店業景況先啦.


大宅

積分: 4388


50#
發表於 12-9-7 14:01 |只看該作者
正一無良商家. 我肯定呢班人一定讚成所有B6人都可以自由出入香港添。


子爵府

積分: 12672

畀面勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 12-9-7 14:03 |只看該作者
自私鬼:;pppp:
祂對我說:「我的恩典夠你用的,因為我的能力是在人的軟弱上顯得完全。」


寶石宮

積分: 281776


52#
發表於 12-9-7 14:05 |只看該作者

回覆:鐘錶店反對暫緩一簽多行

:;pppp:




男爵府

積分: 8895

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 12-9-7 14:07 |只看該作者

回覆:鐘錶店反對暫緩一簽多行

睇到火到嚟,剩係諗自己




水晶宮

積分: 56878

2018復活節勳章 15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


54#
發表於 12-9-7 14:13 |只看該作者
本帖最後由 chamomile 於 12-9-7 14:13 編輯


大宅

積分: 1354


55#
發表於 12-9-7 14:13 |只看該作者
香港地鋪租金驚人,都係鍾錶珠寶租得起,現在打爛佢哋飯碗


禁止訪問

積分: 10980


56#
發表於 12-9-7 14:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1354


57#
發表於 12-9-7 14:15 |只看該作者
簽下的租約點算


公爵府

積分: 27521


58#
發表於 12-9-7 14:18 |只看該作者
本帖最後由 bkfans123 於 12-9-7 14:19 編輯

哎呀...原來已經有JM同我一樣.
(arm arm出左post tim, 取消佢先, thank.)
離晒譜的, 之前都賺吾少啦, 為左自己利益, 不顧港人受害..
有無諗過....當佢地隨地便溺時, 果D清潔工人係幾咁辛苦呀,...




別墅

積分: 933


59#
發表於 12-9-7 14:30 |只看該作者


別墅

積分: 587


60#
發表於 12-9-7 14:49 |只看該作者
:;pppp::;pppp:
梁振英:深港同城免簽注往來,深圳人也可到香港上班
http://www.baby-kingdom.com/foru ... &extra=page%3D1

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo