自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   1


男爵府

積分: 5304


41#
發表於 12-9-9 00:10 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

我唔會俾d b6搞我bb既野




男爵府

積分: 9390

畀面勳章


42#
發表於 12-9-9 00:12 |只看該作者
回覆 hopeclover 的帖子

你冇做錯!唔駛覺得委屈!你c6好正義!叫人執番自己ge垃圾係文明人該做ge事!big6一直唔改變呢種文化只會比世人睇到佢地ge醜陋!big6公民教育下出這種人亦只會成為笑柄!dim強刀冇用!


男爵府

積分: 9255


43#
發表於 12-9-9 00:12 |只看該作者
回覆 hopeclover 的帖子

登好慘慘,被整污BB車,返屋企又要洗。

此外,我試過係牛陣打邊爐,去排隊筆雪糕,都排左5-10分鐘,前面d 小朋友筆得耐。
好喇,到我筆既時候,突然有個B6 女人衝埋黎,推另一方既雪櫃門,
差D 俾佢 用門夾我手,我說:"唔好推呀,會夾手",
同埋講佢知去後面排隊 (同埋事實上,我後面都有幾個人排梗),
個B6女人便說:"妳呀,妳哩D咪 典型香港人!!"
一路筆,一路俾佢插幾十句。我同事都話,明明係佢唔岩,仲咁大膽匈返我地。
我忍唔住講一句:"妳咪諗住打尖呀。"
佢先收口。


水晶宮

積分: 59166


44#
發表於 12-9-9 00:14 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

佢地好污租





男爵府

積分: 5970


45#
發表於 12-9-9 00:15 |只看該作者

回覆:hopeclover 的帖子

唉!冇品!冇民化!冇收養!




子爵府

積分: 13252


46#
發表於 12-9-9 00:21 |只看該作者

回覆 回覆:hopeclover的帖子

啲大陸係咁喎,真係又冇文化又厚面皮,我超憎佢地




翡翠宮

積分: 86809

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


47#
發表於 12-9-9 00:27 |只看該作者


樓主,唔好唔開心,有讀書同無讀書的人,真係有分別架


大宅

積分: 3156

畀面勳章


48#
發表於 12-9-9 00:27 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

明白你嘅憤怒,但對住D無教養嘅B6,有時唔太過份就叫自己咪同佢一般見識費事嘈~太過份嘅時候必定要抗衡到底,不可縱容




男爵府

積分: 8148


49#
發表於 12-9-9 00:27 |只看該作者

引用:今日第n個b6+post...+真係好慘,內地人係無

原帖由 -Athena- 於 12-09-08 發表
今日第n個b6 post... 真係好慘,內地人係無咩家教!
唔係無咩家教,無直頭無




翡翠宮

積分: 84288


50#
發表於 12-9-9 00:34 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

樓主唔好唔開心啦!其實我都好憎佢地,所以有時會避左佢地,第一,我有bb係身邊,佢地粗魯又冇品,嘈起上黎郁手都係自己蝕底,第二,真係唔想同呢d人嘈,嘈完又唔開心,依家我完全唔會搭地鐵,寧願早少少出門口搭巴士,起碼少d爭執…




公爵府

積分: 28384

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 12-9-9 00:41 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

比我會同佢鬧過囉




洋房

積分: 60


52#
發表於 12-9-9 00:41 |只看該作者
回覆 hopeclover 的帖子

我唔理㗎啦。。。推BB車係咁㗎啦。。。唔明嘅人係因為佢地未推過BB車搭公共交通公具。。。唔係人人有錢搭的士㗎嗎。。。推BB車的時候不要太在乎其他人的眼光!!!推BB車萬歲。。。不喜勿插


複式洋房

積分: 490


53#
發表於 12-9-9 00:45 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

唉!香港人真係好無力呀




大宅

積分: 3959

畀面勳章


54#
發表於 12-9-9 00:50 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

唔好唔開心啦!下次再係咁就一於鬧臭佢地!
真係想象唔到遲啲深港合併後會點




男爵府

積分: 5191


55#
發表於 12-9-9 00:51 |只看該作者
hopeclover 發表於 12-9-8 22:38
自問平時搭港鐵, 文化唔同既內地人已經好中意用我架bb車黎做扶手, 借力, 或者比佢地既小朋友亂甘玩bb車上既 ...

自己的物品唔想比人踩住, 好正常的事, 文化唔同是籍口, 問下佢係唔係比他的"迪士尼的手信"或者"行李"給您踩下!!
你踩到佢d野, 肯定佢會惡過您!!


咁惡叫佢地唔好走, 報警驗"車", 看您時間多還是我時間多....


禁止訪問

積分: 8776

畀面勳章


56#
發表於 12-9-9 00:54 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 60


57#
發表於 12-9-9 00:57 |只看該作者
樓主唔好唔開心啦! 啲B6欺善怕惡。。。佢地好小打啲外國人尖,佢地要喺啲外國人面前表現得有文化。。。如果你用fluent英文罵啲B6,啲B6會好驚咁走開。。。不喜勿插


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


58#
發表於 12-9-9 00:57 |只看該作者

引用:俾人係咁踩架bb車,我實出聲! +

原帖由 rilakkuma8899 於 12-09-08 發表
俾人係咁踩架bb車,我實出聲!
Me2



若要人不知 唔好咁低B !  : P


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


59#
發表於 12-9-9 01:00 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......





~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


伯爵府

積分: 15377


60#
發表於 12-9-9 01:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hopeclover+於+12-09-08+發表

原帖由 reis 於 12-09-08 發表
勿難過,我只希望我下一代係有文化,尊重,D大陸友以為自己好勁,其實好多HK人都好憎佢地D過份行為



...
何止憎佢地無文化既人,直頭想佢地永遠消失!!



大b駿逸細b駿晞

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo