烹飪搵食

跳至

首頁
12345...21

尾頁
   167


大宅

積分: 4320


41#
發表於 12-9-29 16:56 |只看該作者

回覆:bigbigsnake 的帖子

即是説糖的重量是水果的35%-40%,假設有1kg的 水果,糖便要用35-40g。
但我通常係蓋過看不見檸檬便是。


大宅

積分: 4320


42#
發表於 12-9-29 16:58 |只看該作者

回覆:hklai 的帖子

只能凍飲的,加熱酵素會死了!


大宅

積分: 4320


43#
發表於 12-9-29 19:10 |只看該作者
回覆 perhapslovepers 的帖子

http://blog.yahoo.com/_KFPWIA56U7GZILEJBEBSMAWJHI/category/酵素之旅+Enzyme+Diary


jm們如想試釀,請先看上面媽媽的blog.


大宅

積分: 1867


44#
發表於 12-9-30 10:45 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

菠蘿提子奇異果酵素收成品
1348973048078.jpg



大宅

積分: 4320


45#
發表於 12-9-30 12:13 |只看該作者

回覆:Babysiu 的帖子

好浪漫的顏色!


大宅

積分: 1867


46#
發表於 12-9-30 14:27 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

依家整酵素整到上晒癮


大宅

積分: 4320


47#
發表於 12-9-30 14:38 |只看該作者

回覆:Babysiu 的帖子

係呀!

好似話如果天氣凍,收成期要延長到四星期。



點評

littlezeta   我呢2日先岩岩開始炸  發表於 12-10-1 02:14


男爵府

積分: 6235

2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 遊學勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


48#
發表於 12-10-1 00:40 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

如果整橙既話,個橙皮駛唔駛“meet"左皮先切片?


男爵府

積分: 7337


49#
發表於 12-10-1 02:21 |只看該作者
回覆 doggiemama01 的帖子

我呢2日都做左3樽,希望成功吧
一得閒就會係咁走去望住佢地



大宅

積分: 4320


50#
發表於 12-10-1 10:46 |只看該作者

回覆:fdcm 的帖子

我會將橙皮或檸檬皮批掉才浸,一來怕苦,二來怕洗不淨有農薬。





大宅

積分: 4320


51#
發表於 12-10-1 10:48 |只看該作者

回覆:littlezeta 的帖子

加油!我一得閒就會去望下有冇泡泡多了,有沒有變活躍了。



點評

littlezeta   我都係丫,雜莓已經第6日了,其他的也第4日,好多泡,好開心  發表於 12-10-5 08:30


男爵府

積分: 6235

2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 遊學勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


52#
發表於 12-10-1 15:07 |只看該作者
甘我想問埋切左橙都有水份,係咪照放落個樽呀?


大宅

積分: 4320


53#
發表於 12-10-1 15:24 |只看該作者

回覆:fdcm 的帖子

水果自己有汁冇問題,總之手要乾,器皿\\刀也要消毒和乾。




男爵府

積分: 6235

2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 遊學勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


54#
發表於 12-10-1 17:32 |只看該作者

回覆:doggiemama01 的帖子

唔該哂,因為我已經買哂材料,想知道點整


大宅

積分: 4320


55#
發表於 12-10-1 17:53 |只看該作者

回覆:fdcm 的帖子

不客氣,帶即棄手套整最好。




男爵府

積分: 6235

2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 遊學勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


56#
發表於 12-10-1 19:06 |只看該作者
回覆 doggiemama01 的帖子

甘每日駛唔駛攪下佢架?同埋係咪浸兩個星期?


大宅

積分: 4320


57#
發表於 12-10-1 19:17 |只看該作者

回覆:fdcm 的帖子

唔好攪佢,密封佢放兩星期就收成。




珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


58#
發表於 12-10-2 16:42 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

第一次整,我琴晚都浸左兩樽,奇異果,梨,檸檬,用蜜糖浸,… e 張係剛整好時,不過,今朝睇,已經出左唔少水,同d 生果差不多高度
1349167200590.jpg

Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 4320


59#
發表於 12-10-2 17:29 |只看該作者

回覆:hinhin_ma 的帖子

蜜糖真係好快出汁,但唔知係唔係放唔夠蜜糖;收成後頗酸但充滿蜂蜜香味,

所以飲時會mix其他較甜酵素一起飲。





點評

littlezeta   我之前3樽都係用冰糖,攪到我心思思想整多樽用蜂蜜  發表於 12-10-5 08:33


大宅

積分: 2527


60#
發表於 12-10-2 20:39 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

還有3收成了!
蘋果提子
蘋果奇而果
1349181448561.jpg


首頁
12345...21

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo