夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28591


41#
發表於 12-10-13 17:39 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

有一日見到有一pair 男女係街度玩求婚,有好多人圍住又有人錄影,個女仔感動到喊。果一刻我有一個好强烈既感覺係:醜人多八怪。好心啦,兩個人唔係細路仔啦,無三十都廿到尾,仲要搞咁既野,太造作啦。


大宅

積分: 1683


42#
發表於 12-10-13 17:46 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

我老公就喺我生日嗰日求婚,話少一個紀念日同送少一份禮物喎😝講埋出口拍低晒😌




大宅

積分: 2967


43#
發表於 12-10-13 18:59 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

人比人,比死人呀。




大宅

積分: 3396


44#
發表於 12-10-14 00:23 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

我c6都無求婚架喎 可能我問左佢幾次 D朋友又問 家人又問(我地拍拖9年又一齊住)可能佢覺得煩 佢試過叫佢屋企人唔好再問 要結就結架啦(個陣因為佢家姐結婚 d人就問幾時到佢....問到佢煩)
佢淨係知會我話我地不如11.11.11結婚咯...仲要係張床度 乜都無添 雖然最後唔係個個日子結 個個女仔對求婚一定有幻想架啦 但最緊要既係佢對你好唔好 愛唔愛你架唧 如果佢唔係既 你點迫婚佢都唔彩你啦!唔好太執着啦!





別墅

積分: 724


45#
發表於 12-10-14 01:27 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

其實求婚只係過程,將來係最重要。
我相信你地之間有好多開心甜蜜既事,
何必著眼係呢件事上,令自己唔開心。


禁止訪問

積分: 14036


46#
發表於 12-10-14 01:42 |只看該作者

回覆:好似係我太過執著 但其實我真係好介意

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1239


47#
發表於 12-10-14 01:48 |只看該作者

引用:我老公都無同我求婚架喎 我覺得唔重要je..

原帖由 我愛Corina 於 12-10-04 發表
我老公都無同我求婚架喎

我覺得唔重要je..我對而家擁有既,已經好滿足
我冇,亦覺得唔重要,但有時聽到人地好浪漫既事,個心都好恨架咀邊話冇所謂,其實我都想浪漫一番


大宅

積分: 4128


48#
發表於 12-10-14 02:00 |只看該作者

回覆:lok1229 的帖子

我老公都無求婚呀!我朋友同我講佢男朋友向佢求婚,感動到。我個心又係好唔舒服,跟住我同老公講,講兩講我重發晒脾氣,跟住佢話而家補返,我問佢:點補呀!都結左囉,佢跟住跪係地下說:我求你嫁比我,好嗎?mouth:我心唸,要我發脾氣先做。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo