婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3994


41#
發表於 12-10-7 00:13 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

我覺得你應該尊重你老公 唔好再自把自為 無謂為佐個62傷害夫妻感情 反正你62都唔係咩好人 你嫁既人係你老公唔係你62呀


禁止訪問

積分: 13848


42#
發表於 12-10-7 00:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 169637


43#
發表於 12-10-7 00:55 |只看該作者

引用:其實老公都無再嬲我架喇…佢真係好錫我、太

原帖由 starbabymm 於 12-10-06 發表
其實老公都無再嬲我架喇…佢真係好錫我、太縱我…
唉,點做都總會有人話啱有人話唔啱…
唔俾62見 ...
你自己同你父母都唔應該再聽你62電話或者同62接觸!佢兩仔爺既恩怨等佢地自己攪掂啦!




禁止訪問

積分: 2869


44#
發表於 12-10-7 01:07 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 16080


45#
發表於 12-10-7 01:25 |只看該作者

回覆:starbabymm 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


46#
發表於 12-10-7 01:56 |只看該作者

回覆:見男家親戚…俾老公鬧…

唔再見62


男爵府

積分: 8005


47#
發表於 12-10-28 15:51 |只看該作者

引用:我都支持你,比我都會咁做 +

原帖由 manman_man 於 12-10-05 發表
我都支持你,比我都會咁做
me2




伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


48#
發表於 12-10-28 18:07 |只看該作者

引用:除非係大是大非或危害家人既身家性命財產,

原帖由 方方媽媽 於 12-10-05 發表
除非係大是大非或危害家人既身家性命財產,
否則,為左任何人任何事而影響兩夫妻之間既感情,都唔值.
比我選,一定老公的立場緊要過夫家的人,老公的感受一定緊要過夫家的人感受,講真,做女人的,有咩事都係想老公撐自己,企自己尼邊,但換左老公,點解唔企老公個邊想~
最大問題仲要係暪老公做左佢一直好抗拒的事,對佢都好傷下~
夫妻間最重要除左愛,仲有係信任及尊重,一旦破壞左,尼個破口都好難修復得返~
你今次真係多餘左~
嬲你就緊架啦,你真係要落足功夫冧返佢先得,仲要保證你永不再犯~爭取返佢的信任~
老公同佢家人的恩怨情仇,你比埋佢地處理啦~
我估尼個結,一定好傷你老公的,佢的身邊只有你可以信任,點知你連同佢地來暪你老公,真係有如傷口上灑鹽。
我想你老公主要唔係嬲你帶仔見太嫲,而係你無尊重佢,無找佢商量,就暪佢帶左仔返去,係佢角度,你係當佢仇人面前狠狠的搧左佢一記大耳光,,無比面無落枱階比佢下,令佢尊嚴掃地,自己老婆都唔撐佢(當然係你角度,你你以為,為甘老公好,為老公做事啦)
以上係我代入你老公的角度想的感受,最重要的都你們夫妻2人好好溝通下,有個共識。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo