自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17162

大廚勳章 醒目開學勳章


41#
發表於 12-10-5 11:36 |只看該作者

引用:好想快d入返市! +

原帖由 chopin999 於 12-10-05 發表
好想快d入返市!
好難跌。。强國有$人托買新樓,我地就托二手


公爵府

積分: 27878

畀面勳章


42#
發表於 12-10-5 11:38 |只看該作者

引用:除非有大災難如SARS之類+,否則,嚟緊呢三

原帖由 danielboy 於 12-10-05 發表
除非有大災難如SARS之類 ,否則,嚟緊呢三年處於低息環境下,我諗都幾難跌。



...
如果跌得都唔方有好野發生


珍珠宮

積分: 43039


43#
發表於 12-10-5 11:40 |只看該作者

引用:就算跌,+都係慢慢跌,+跌幾年,+樓市不同股市

原帖由 jaycee_mami 於 12-10-05 發表
就算跌, 都係慢慢跌, 跌幾年,

樓市不同股市.
97至O3,跌足六年!

但如果是天災人禍,可能會跌快一些。

但天災人禍時,首要是保命!




侯爵府

積分: 20429


44#
發表於 12-10-5 11:41 |只看該作者
暫時睇唔到咩特別原因令佢大跌


翡翠宮

積分: 97287


45#
發表於 12-10-5 11:52 |只看該作者

回覆:你地覺得樓價幾時會跌?

地方少少七百萬人點跌???在此狠批 直至大陸人不湧入香港或香港被合拼成深廣一部份後,情況才可逆轉。不過到時你可能已經已移民(有錢的)或搬返大陸(冇錢的)。



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 1768


46#
發表於 12-10-5 12:05 |只看該作者

回覆:你地覺得樓價幾時會跌?

最少未來3年全世界都行零利率政策,加上香港係全中國13億人外逃嘅首站,未來一大段時間香港樓只會上唔會落。雖然我全家明年會趁細仔去埋 boarding 一齊搬去英國(好多嘢冇眼睇乾淨盲),但香港樓一間都唔會賣。




禁止訪問

積分: 73927


47#
發表於 12-10-5 12:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9101


48#
發表於 12-10-5 12:09 |只看該作者
美國不停印銀紙同減息, 想趺都幾難
不如快快入市!


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


49#
發表於 12-10-5 13:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


50#
發表於 12-10-5 13:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2899


51#
發表於 12-10-5 13:11 |只看該作者
回覆 my005 的帖子

有見地


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 12-10-5 13:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 16793

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 貢獻勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


53#
發表於 12-10-5 13:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37295


54#
發表於 12-10-5 13:27 |只看該作者

回覆:你地覺得樓價幾時會跌?

十年內會跌




公爵府

積分: 26525


55#
發表於 12-10-5 13:27 |只看該作者
起碼幾年後,不過就算大跌個價都會貴過今日個價


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


56#
發表於 12-10-5 13:31 |只看該作者
邊到仲會大跌.

望都唔望再有sars.

但如果真係咁不幸, 又有咁嘅情況出現, 今次大把人搶住入市.

所以我不嬲都講, 普通人好難睇到幾時大升, 幾時大跌,

只要而家手上夠首期, 又供得起, 就應該而家入市.


禁止訪問

積分: 73927


57#
發表於 12-10-5 13:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


58#
發表於 12-10-5 13:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5248

好媽媽勳章 醒目開學勳章


59#
發表於 12-10-5 13:36 |只看該作者
好似話 2014年會有機會開戰,會跌。之後又繼績升。


子爵府

積分: 13341


60#
發表於 12-10-5 13:49 |只看該作者

回覆:你地覺得樓價幾時會跌?

到大跌時銀行都會收緊貸款啦!就算7成好多都唔肯做!

我叫葉比比,英文名叫Tristin Ip!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo