2013年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 12-10-15 10:54 |只看該作者
上星期四我頂唔順去左睇醫生, 點知係胃炎, 仲有血壓高, 今個星期去睇私家產檢要同醫生講


大宅

積分: 2041


42#
發表於 12-10-15 12:29 |只看該作者

回覆:日日anytime都胃頂胃反

我又係個胃好頂 ... 又易餓,但食野又食唔多,特別係飯 , 見到唔想食,又頭痛,個口又苦有陣味咁, 好辛苦 ....


大宅

積分: 3551


43#
發表於 12-10-15 12:50 |只看該作者

回覆:日日anytime都胃頂胃反

唉,我宜家8w,我想c,好辛苦,日日好似無食過野甘。淨係靠杯鮮奶,吾知自己可以捱得幾耐




別墅

積分: 920


44#
發表於 12-10-15 22:22 |只看該作者

回覆:日日anytime都胃頂胃反

我而家10w2d 喇,情況終於好少少,起碼食到嘢,雖然唔多!
各位,加油呀!!好快就過!



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo