烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 4074


41#
發表於 12-10-30 13:21 |只看該作者


男爵府

積分: 6295


42#
發表於 12-10-30 16:29 |只看該作者


大宅

積分: 3025

畀面勳章


43#
發表於 12-10-30 17:23 |只看該作者


伯爵府

積分: 15727


44#
發表於 12-10-30 22:13 |只看該作者
賣相唔錯的家庭小菜

點評

Abby_han  謝謝  發表於 12-10-31 06:43


子爵府

積分: 10936


45#
發表於 12-10-31 06:16 |只看該作者
回覆 pepper_mama 的帖子


子爵府

積分: 10936


46#
發表於 12-10-31 06:28 |只看該作者
jsri 發表於 12-10-30 08:19
蝦膏用多少?要加水和糖是嗎?
我兩隻茄子約2-3茶匙蝦漿
煮茄子時有加少許水,沒加糖,蝦醬用酒開稀


子爵府

積分: 10936


47#
發表於 12-10-31 06:42 |只看該作者
LILY媽咪 發表於 12-10-30 11:38
回覆 Abby_han 的帖子

雞亦幾多隻,要焗幾多分鐘,係咪只落密糖。
材料:雞亦12隻醃料:鹽1茶匙,黑椒碎適量,什香草2茶匙,生抽1茶匙,老抽1茶匙,糖半茶匙
做法:1)雞亦用醃料醃2小時,或過夜。
2)200度焗15分鐘,反轉焗10分鐘。
3)雞亦取出塗蜜糖,再焗2-4分鐘。


別墅

積分: 805


48#
發表於 12-10-31 09:54 |只看該作者
可以講個蝦醬茄子點整嗎?? 蝦醬咩牌子冇咁咸THANKS


複式洋房

積分: 142


49#
發表於 12-10-31 10:06 |只看該作者
回覆 Abby_han 的帖子

雞翼


子爵府

積分: 10936


50#
發表於 12-11-1 04:32 |只看該作者
yina 發表於 12-10-31 09:54
可以講個蝦醬茄子點整嗎?? 蝦醬咩牌子冇咁咸THANKS
我唔知邊隻無咁咸,用開大澳老友記


茄子食譜
材料:茄子2隻,肉碎1/3碗(約$4-$5就夠,唔使太多),薑2片,蒜蓉1茶匙,蝦漿1湯匙,酒1茶匙
醃料:栗粉,生抽,糖,油各適量(醃肉碎用,每樣小小就夠)
做法:
1)肉碎加醃料醃15分鐘。
2)鑊下油爆香薑片,放入茄子炒一會,加半碗水,水滾盛起茄子及水(水不要倒掉)。
3)鑊下油爆香蒜蓉,加入肉碎炒至微黃,茄子回鑊,加入蝦漿酒炒勻,加入煮茄子淨下的水,蓋上蓋焗至滾起(試味,如唔夠味就加點鹽,我有時要加,有時唔使),炒勻,收汁即可上碟。






大宅

積分: 1631


51#
發表於 12-11-1 07:57 |只看該作者

回覆:晚餐:茄子,鮮菇,雞亦(內附食譜)





我個電話上吾到BK呀?有邊位高人教我點做,謝謝


子爵府

積分: 13890


52#
發表於 12-11-1 09:29 |只看該作者


子爵府

積分: 12542

好媽媽勳章


53#
發表於 12-11-1 10:23 |只看該作者
Abby_han 發表於 12-10-31 06:42
材料:雞亦12隻醃料:鹽1茶匙,黑椒碎適量,什香草2茶匙,生抽1茶匙,老抽1茶匙,糖半茶匙
做法:1)雞亦用 ...

請問什香草係咪 supermarket 有一樽樽賣?唔該!

點評

Abby_han  我係烘焙店買,超市唔清楚  發表於 12-11-2 00:46

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo