烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   47


子爵府

積分: 10725


41#
發表於 12-10-30 09:58 |只看該作者
回覆 daisypoyee 的帖子

排氣即係發完第一次酵后~按返平佢,壓返D氣出來~靜代佢5MINS左右~再張粉團分8-9件,搓圓做型,放入一個8寸模.發第二次酵后(大約一小時)~入焗爐焗~
我一向好小用返面包機焗包~正常係可以的~但我覺得無咁軟~同好難預個溫度同時間~
^0^


伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


42#
發表於 12-10-30 18:15 |只看該作者

回覆:北海道3·7牛奶甜餐包






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo