烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   5


別墅

積分: 651


41#
發表於 12-10-9 18:28 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-10-9 13:40
好貴,台灣訂回來$1720+$187(運費)+$30(偏遠地區)

呢個價錢真係好吸引,好想買
但見暫時又冇乜人用過,怕之後自己唔識用


珍珠宮

積分: 37201


42#
發表於 12-10-9 18:32 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-10-9+13:40+好貴

原帖由 lovelyvicky 於 12-10-09 發表
呢個價錢真係好吸引,好想買
但見暫時又冇乜人用過,怕之後自己唔識用
...
唔會唔識用,已經係中文介面。even 日版都好user friendly
只要有個精準的磅,失敗率好低。
因為p仔有獨立yeast格,你執齊材料倒入去就得,次序都唔洗分




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


43#
發表於 12-10-9 18:37 |只看該作者
lovelyvicky 發表於 12-10-9 18:28
呢個價錢真係好吸引,好想買
但見暫時又冇乜人用過,怕之後自己唔識用
...
唔使怕唔識用喎,你去呢度問下人就有人回答你的問題喇

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5557376&extra=page%3D2&page=1


珍珠宮

積分: 37201


44#
發表於 12-10-9 18:38 |只看該作者

引用:sd+bms105t+駛吾駛火牛?+我有朋友剛去左台

原帖由 my702009 於 12-10-09 發表
sd bms105t 駛吾駛火牛? 我有朋友剛去左台灣, 如果係台灣買, 平幾多? THANKS.
要500w火牛,見過網站賣台幣7690,但個代購都係賣$1720,比多$200到唔水自己拎,成7公斤都好重。
如果唔想要火牛大陸104,但得13個程式
http://home.panasonic.cn/bakery/SD-P104/
好似人仔1200到





翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


45#
發表於 12-10-9 18:38 |只看該作者
my702009 發表於 12-10-9 17:58
sd bms105t 駛吾駛火牛? 我有朋友剛去左台灣, 如果係台灣買, 平幾多? THANKS.
台版機要火牛,因為電壓同香港唔同!


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


46#
發表於 12-10-9 18:39 |只看該作者
cheapbombom 發表於 12-10-9 15:31
HK Panasonic 要打靶!
轉CEO啦!咁大個市㘯咁大條財路唔識開拓
我由今年二月用P103用到今時今日,超滿意, ...
我都係咁話,HK PANASONIC 都唔知做乜 !


別墅

積分: 651


47#
發表於 12-10-9 18:42 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-10-9 18:32
唔會唔識用,已經係中文介面。even 日版都好user friendly
只要有個精準的磅,失敗率好低。
因為p仔有獨立y ...

thanks ar~~~好~~~就buy呢部~~~


別墅

積分: 651


48#
發表於 12-10-9 18:44 |只看該作者
tp168 發表於 12-10-9 18:37
唔使怕唔識用喎,你去呢度問下人就有人回答你的問題喇

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mo ...

哈哈~~其實我有追你地個post ga~~就係咁樣中左毒~~


珍珠宮

積分: 37201


49#
發表於 12-10-9 18:51 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-10-9+18:32+唔會

原帖由 lovelyvicky 於 12-10-09 發表
thanks ar~~~好~~~就buy呢部~~~
買啦買啦個賣家好快手,果時前後三四日已經送到貨不過唔好買大陸火牛




別墅

積分: 651


50#
發表於 12-10-9 19:03 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-10-9 18:51
買啦買啦個賣家好快手,果時前後三四日已經送到貨不過唔好買大 ...

係咪搵TONY買Super 500W $320呢個火牛就得ga la? thanks


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


51#
發表於 12-10-9 19:03 |只看該作者
lovelyvicky 發表於 12-10-9 19:03
係咪搵TONY買Super 500W $320呢個火牛就得ga la? thanks
係呀


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


52#
發表於 12-10-9 19:04 |只看該作者
lovelyvicky 發表於 12-10-9 18:44
哈哈~~其實我有追你地個post ga~~就係咁樣中左毒~~
多謝支持


別墅

積分: 535


53#
發表於 12-10-9 19:32 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-10-9 18:38
要500w火牛,見過網站賣台幣7690,但個代購都係賣$1720,比多$200到唔水自己拎,成7公斤都好重。
如果唔想 ...

你提議o個個yahoo seller話最好用1000w火牛,否則會過熱.
平淡是福,知足常樂


珍珠宮

積分: 37201


54#
發表於 12-10-9 19:53 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-10-9+18:38+要50

原帖由 tung1217 於 12-10-09 發表
你提議o個個yahoo seller話最好用1000w火牛,否則會過熱.
佢個大陸牛先要1000w,香港super500w已可以,1000w成個鞋盒咁大




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


55#
發表於 12-10-9 20:03 |只看該作者
tung1217 發表於 12-10-9 19:32
你提議o個個yahoo seller話最好用1000w火牛,否則會過熱.
你係香港買 SUPER 唔使買到 1000W 架,你信我地啦


別墅

積分: 535


56#
發表於 12-10-9 20:09 |只看該作者
原來如此! 謝謝! (心思思中 )
平淡是福,知足常樂


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


57#
發表於 12-10-9 20:15 |只看該作者
tung1217 發表於 12-10-9 20:09
原來如此! 謝謝! (心思思中 )
買啦買啦 PANASONIC 真係好正架

點評

tung1217  hahahahahahaha!!!!   發表於 12-10-9 20:21


大宅

積分: 2247


58#
發表於 12-10-10 00:53 |只看該作者
好多魔鬼呀
不過真係好抵,未買嘅真係值得買


大宅

積分: 2625


59#
發表於 12-10-10 01:07 |只看該作者
買左103T無耐就有105T


大宅

積分: 1446


60#
發表於 12-10-10 07:49 |只看該作者

回覆:panasonic bms105T 已經出咗!

我都想買,先你地講得咁好




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo