烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


41#
發表於 12-10-14 09:46 |只看該作者
hasmama 發表於 12-10-12 15:56
每次我會發一半(13隻, 要2日時間)
發完用保鮮紙包(每pack 2隻)
再用密實袋袋住放係冰格

要發兩日咁耐?


珍珠宮

積分: 36897


42#
發表於 12-10-14 10:22 |只看該作者

攪到我又想買嚟食。。。

點評

lily_liu817  買啦!!  發表於 12-10-15 09:52


禁止訪問

積分: 689


43#
發表於 12-10-14 10:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3366


44#
發表於 12-10-14 11:07 |只看該作者

引用:我係樓上做特價得買$3xx+/+半斤,+有26隻

本帖最後由 mist320 於 12-10-14 11:12 編輯
原帖由 hasmama 於 12-10-12 發表
我係樓上做特價得買$3xx / 半斤, 有26隻

係咪即係一級個隻?做節我用佢$1xxx個種,平時食好似太貴
myphoto.jpg





禁止訪問

積分: 689


45#
發表於 12-10-14 12:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3366


46#
發表於 12-10-14 12:58 |只看該作者

引用:Quote:mist320+發表於+12-10-14+11:07+係咪

原帖由 hasmama 於 12-10-14 發表
應該係一級個隻
我買個時平過依家
等我得閒都去掃下貨先




禁止訪問

積分: 689


47#
發表於 12-10-14 13:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


48#
發表於 12-10-14 16:06 |只看該作者
hasmama 發表於 12-10-14 12:47
應該係一級個隻
我買個時平過依家

咁都唔錯喎


公爵府

積分: 28384

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 12-10-14 17:56 |只看該作者

回覆:邊度買花膠要黎粗食抵

我屋企煲湯用百零蚊左右架炸


水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


50#
發表於 12-10-15 09:53 |只看該作者
mist320 發表於 12-10-14 11:07
係咪即係一級個隻?做節我用佢$1xxx個種,平時食好似太貴
半斤都有26隻都幾多下喎!!


大宅

積分: 3366


51#
發表於 12-10-15 23:31 |只看該作者

引用:Quote:mist320+發表於+12-10-14+11:07+係咪

原帖由 lily_liu817 於 12-10-15 發表
半斤都有26隻都幾多下喎!!
係lor~豪D分3次煲都係百零蚊次,都OK丫。好過用D平野,腥到無朋友




男爵府

積分: 8086


52#
發表於 12-10-15 23:37 |只看該作者
回覆 bonbonforum 的帖子

上環有沒有相熟海味鋪介紹?我不識買,各位姐妹可否教路?


男爵府

積分: 5871


53#
發表於 12-10-16 10:37 |只看該作者
keene 發表於 12-10-15 23:37
回覆 bonbonforum 的帖子

上環有沒有相熟海味鋪介紹?我不識買,各位姐妹可否教路? ...

我都冇相熟海味鋪介紹,不過係要行多幾間, 就會睇到d花膠大概幾大幾厚會賣咩價錢, 但切記要同佢地講價呀


大宅

積分: 1226


54#
發表於 12-10-16 11:29 |只看該作者

回覆:邊度買花膠要黎粗食抵

昨天買了一盒8兩裝$399
myphoto.jpg



點評

Hi-Fi    發表於 12-10-17 00:06


大宅

積分: 1226


55#
發表於 12-10-16 11:32 |只看該作者

引用:昨天買了一盒8兩裝$399+ +

原帖由 joeypchoy 於 12-10-16 發表
昨天買了一盒8兩裝$399
29隻




翡翠宮

積分: 97287


56#
發表於 12-10-16 11:59 |只看該作者

引用:我係樓上做特價得買$3xx+/+半斤,+有26隻

原帖由 hasmama 於 12-10-12 發表
我係樓上做特價得買$3xx / 半斤, 有26隻
Ok wor



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 6296

育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 12-10-16 12:09 |只看該作者
lily_liu817 發表於 12-10-12 10:54
睇你買邊隻, 點食法喎!!

我自己果D 未發就一隻手掌咁上下~~呢D 係我煲湯就落1隻~另外會加D 花膠邊/碎!!

乜可以發定放雪櫃ga mei?放到几耐?

我成日諗,如果買好大隻,發左成隻又食唔哂咪好浪費?
我屋企得兩公婆,工人同兩條化骨龍
  


大宅

積分: 1263


58#
發表於 12-10-16 12:25 |只看該作者

回覆:邊度買花膠要黎粗食抵

我見平就會入定貨,因為花膠每年1斤貴$500,我喺荃灣福來邨買!
myphoto.jpg




水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


59#
發表於 12-10-16 12:26 |只看該作者
joeypchoy 發表於 12-10-16 11:32
29隻
半斤都有咁多~~~ 正~


水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


60#
發表於 12-10-16 12:29 |只看該作者
iris.k 發表於 12-10-16 12:25
我見平就會入定貨,因為花膠每年1斤貴$500,我喺荃灣福來邨買!
咁特別o既~

其實呢我剩係識食, 哈哈~~想問下呢隻係咩膠黎ga???

嘩...每斤貴$500 咁勁, 我係自由睇完依家想自己曬tim 呀!!

不過又要驚我家樓下d 腦走上黎食左我d 魚肚

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo