烹飪搵食

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   13


伯爵府

積分: 17005


41#
發表於 12-10-16 15:07 |只看該作者
bt2226 發表於 12-10-16 14:35
Sorry 因我真係啱啱先得閒,凌晨又整左個,變左禁

從相片看來,蛋糕沈澱,是油未拌勻所致。
自煮有快樂


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


42#
發表於 12-10-16 15:10 |只看該作者

引用:Quote:bt2226+發表於+12-10-16+14:35+Sorry

原帖由 lovingsleep 於 12-10-16 發表
從相片看來,蛋糕沈澱,是油未拌勻所致。
但係蛋黃一加就水晒⋯唔似關油事⋯難明⋯



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


伯爵府

積分: 17005


43#
發表於 12-10-16 15:12 |只看該作者
fungwongphie 發表於 12-10-16 15:10
但係蛋黃一加就水晒⋯唔似關油事⋯難明⋯

唔通佢加熱油?
自煮有快樂


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


44#
發表於 12-10-16 15:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tammy2008+於+12-10-15+發表

原帖由 bt2226 於 12-10-16 發表
呢part大致上我做到,只係mix蛋黃時,(未mix,係倒落去果一刻)即時變得好稀,好水。我覺得問題在此:tooco ...
咪住⋯係將發起既蛋白加落D蛋黃度喎⋯即係個蛋黃䊢要放一個夠裝哂蛋黃、蛋白既容器入面個喎⋯




Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


45#
發表於 12-10-16 15:15 |只看該作者

引用:Quote:fungwongphie+發表於+12-10-16+15:10

原帖由 lovingsleep 於 12-10-16 發表
唔通佢加熱油?
似未到加油嗰part已出事多D⋯



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


46#
發表於 12-10-16 15:20 |只看該作者
你的問題應該系蛋漿度,同埋你最好買個戚風模來焗,中間有個窿使熱力更平均,記住個戚風模唔使搽油或用牛油紙架。
焗戚風只需把重點放在蛋白糊,必須打到過左濕性但未到硬性的狀態,就好似Tammy2008 jm張相咁既狀態,用咩配方都無所謂,混蛋糊時動作唔好太誇張就得,另一個重要的因素就系焗爐火力和焗既時間,睇你D表面咁深色,好大可能火力太強,可以試下降低溫度加長點時間來焗,總之要似乎自己焗爐的性格來set。

http://www.baby-kingdom.com/foru ... ead&tid=5812478

成功的chiffon組織就好似"雪紡綢"咁,很有彈性,也因此而得名。
做得好雪芳蛋糕,你會對其他海綿蛋糕都會失去失去興趣。


子爵府

積分: 11980

醒目開學勳章 畀面勳章


47#
發表於 12-10-16 15:24 |只看該作者
我都覺得應該係打蛋白出事......我估係打唔夠.....


大宅

積分: 2287


48#
發表於 12-10-16 15:31 |只看該作者

引用:Quote:bt2226+發表於+12-10-16+14:35+Sorry

原帖由 lovingsleep 於 12-10-16 發表
從相片看來,蛋糕沈澱,是油未拌勻所致。





大宅

積分: 2287


49#
發表於 12-10-16 15:32 |只看該作者

引用:Quote:fungwongphie+發表於+12-10-16+15:10

原帖由 lovingsleep 於 12-10-16 發表
唔通佢加熱油?
晤係,但有分別嗎?




大宅

積分: 2287


50#
發表於 12-10-16 15:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bt2226+於+12-10-16+發表呢pa

原帖由 fungwongphie 於 12-10-16 發表
咪住⋯係將發起既蛋白加落D蛋黃度喎⋯即係個蛋黃䊢要放一個夠裝哂蛋黃、蛋白既容器入面個喎⋯



...
Yes I did




伯爵府

積分: 17005


51#
發表於 12-10-16 15:34 |只看該作者
bt2226 發表於 12-10-16 15:32
晤係,但有分別嗎?

一落熱油﹐打好左既蛋白蛋黃就化成水
自煮有快樂


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


52#
發表於 12-10-16 15:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fungwongphie+於+12-10-16+發

原帖由 bt2226 於 12-10-16 發表
Yes I did
跟你形容,你似將蛋黃加入蛋白度多D喎



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


53#
發表於 12-10-16 15:35 |只看該作者

引用:Quote:bt2226+發表於+12-10-16+15:32+晤係

原帖由 lovingsleep 於 12-10-16 發表
一落熱油﹐打好左既蛋白蛋黃就化成水
仲會淥熟D蛋添



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


54#
發表於 12-10-16 15:36 |只看該作者

回覆:我的又失敗之作>.<灰哂

不過,唔係最後至加油? 定加咗入蛋黃度? 如果好熱D蛋黃熟熟哋,又應該杰咗嘩?所以都係唔明⋯



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


55#
發表於 12-10-16 15:38 |只看該作者
本帖最後由 andyman 於 12-10-16 15:38 編輯

回覆 bt2226 的帖子

應該將蛋白倒入蛋黃喎, 用切拌法,分三次加入,每一次都完全勻合埋,先加另一次
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


56#
發表於 12-10-16 15:41 |只看該作者
本帖最後由 kenstin 於 12-10-16 15:45 編輯

你一開始話跟足雪芳蛋糕步驟,後期又話海綿蛋糕,究竟你做咩蛋糕啊,兩種蛋糕做法步驟唔同架wor,同埋我絕對唔相信你所跟的那個人,會用咁既蛋糕模而做出成功的雪芳蛋糕,個模唔跟點算跟足,麵糊狀態,混糊手法根本無可能跟足啦,一百個人做出來的雪芳系有一百個款架。
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5362022

或者再溫習下,只看戚風蛋糕那部份。
仲有,我見你個蛋糕結構組織好似一絲絲咁,會唔會落粉時攪拌過度起筋?焗完個表面紋路都清晰可見,應該唔會咁架。


伯爵府

積分: 17005


57#
發表於 12-10-16 15:41 |只看該作者
不如樓主詳情講下每個步驟點整,我們才可以拆解失敗之謎
自煮有快樂


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


58#
發表於 12-10-16 15:48 |只看該作者
回覆 lovingsleep 的帖子

焗戚風系開始就用打蛋機打蛋黃糊同油,唔會存在油未混合的情況。


大宅

積分: 2287


59#
發表於 12-10-16 15:49 |只看該作者

引用:Quote:bt2226+發表於+12-10-16+15:32+晤係

原帖由 lovingsleep 於 12-10-16 發表
一落熱油﹐打好左既蛋白蛋黃就化成水
O ic 又學到野




大宅

積分: 2287


60#
發表於 12-10-16 15:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bt2226+於+12-10-16+發表Yes+

原帖由 fungwongphie 於 12-10-16 發表
跟你形容,你似將蛋黃加入蛋白度多D喎
No 我係白to黃的




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo