懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   6


大宅

積分: 1524


41#
發表於 12-10-16 15:25 |只看該作者
我慣左打平瞓有時向右瞓向左會瞓5著呢


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


42#
發表於 12-10-16 15:34 |只看該作者

引用:但之前聽過話孕婦最好右側瞓,+因左側瞓會壓

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


43#
發表於 12-10-16 15:36 |只看該作者

引用:我一定要左側先瞓到!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8213


44#
發表於 12-10-16 15:48 |只看該作者
吾使長期側去左側ge, 兩邊都轉換下就吾使惊. 我一向都無仰睡的習慣, 都係左右輪流轉黎訓


禁止訪問

積分: 17124


45#
發表於 12-10-16 16:06 |只看該作者

引用:但之前聽過話孕婦最好右側瞓,+因左側瞓會壓

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13404


46#
發表於 12-10-16 16:13 |只看該作者

回覆:生果日報: 孕婦仰卧增死胎風險

本來見到個topic心思思入唔入黎睇好,最後都係諗住吸多d資訊,點知而家連平訓都唔好,我都係採取坐係度訓吧啦!


別墅

積分: 873


47#
發表於 12-10-16 16:15 |只看該作者
我到第5個月才知道左側
而家左側訓左個半月
唔知有無影响呢?


大宅

積分: 4359


48#
發表於 12-10-16 16:43 |只看該作者
回覆 rainrain613 的帖子

係呀, 出年4月 ^^


大宅

積分: 3062


49#
發表於 12-10-16 16:48 |只看該作者

回覆:生果日報: 孕婦仰卧增死胎風險

唔洗擔心,睡得甜就已經好好,邊擔心得咁多,同邊咁易有事?我不信自古以來大部分孕婦都左側睡,大家放鬆d!做到咪做!




大宅

積分: 1480


50#
發表於 12-10-16 16:54 |只看該作者

引用:唉,+乜都唔得,+我想伏臥添呀,+以家冇得伏臥

原帖由 noella 於 12-10-16 發表
唉, 乜都唔得, 我想伏臥添呀, 以家冇得伏臥我覺得條腰好唔舒服, 冇得拉下...我想挖個洞放自己個肚落去訓... ...
我非常有同感


男爵府

積分: 6617

好媽媽勳章


51#
發表於 12-10-16 16:57 |只看該作者

引用:回覆+rainrain613+的帖子 係呀,+出年4月+^

原帖由 noella 於 12-10-16 發表
回覆 rainrain613 的帖子

係呀, 出年4月 ^^
恭喜你呀。4月好呀做大B。


伯爵府

積分: 17995

hashtag影視迷勳章


52#
發表於 12-10-16 17:01 |只看該作者
我係左側瞓+攬住香蕉cusion, 因為平瞓攬唔到cusion


大宅

積分: 4359


53#
發表於 12-10-16 17:01 |只看該作者
回覆 rainrain613 的帖子

都係既, 不過要同d 龍b 一齊爭入學, 到時爭崩頭...


別墅

積分: 959


54#
發表於 12-10-16 17:58 |只看該作者
我仰睡多,不過我覺得好舒服:;pppp:


男爵府

積分: 6617

好媽媽勳章


55#
發表於 12-10-16 18:20 |只看該作者

引用:回覆+rainrain613+的帖子 都係既,+不過要

原帖由 noella 於 12-10-16 發表
回覆 rainrain613 的帖子

都係既, 不過要同d 龍b 一齊爭入學, 到時爭崩頭...
咁你還會讀返萊茵嗎?


大宅

積分: 2989


56#
發表於 12-10-16 18:40 |只看該作者

回覆:生果日報: 孕婦仰卧增死胎風險

其實醫生話覺得咩post訓得舒服就得


子爵府

積分: 11392


57#
發表於 12-10-16 19:25 |只看該作者

引用:我係左側瞓+攬住香蕉cusion,+因為平瞓攬唔

原帖由 mabel0416 於 12-10-16 發表
我係左側瞓+攬住香蕉cusion, 因為平瞓攬唔到cusion
me too! 但瞓瞓下就咩臥都會有!




大宅

積分: 1882


58#
發表於 12-10-16 19:26 |只看該作者

回覆:noella 的帖子

我都係,訓呢边又唔係嗰边又唔係




大宅

積分: 4359


59#
發表於 12-10-16 21:37 |只看該作者

回覆:rainrain613 的帖子

應該都會..你呢?


別墅

積分: 985


60#
發表於 12-10-16 21:51 |只看該作者

引用:大家會唔會一左側瞓,阿B就踼唔停,+但右側瞓

原帖由 EY-Baby 於 12-10-16 發表
大家會唔會一左側瞓,阿B就踼唔停, 但右側瞓就冇事~~
Me, too😜




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo